Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sence schreef:Oh raar? Maar opzich is bv. D75 hetzelfde als E70. Ik weet niet of je het die manier wat kan twisten? Het zit niet precies hetzelfde maar het scheelt weinig.
desy_kuiken schreef:Ken je Luan ? Zit op de voorstreek
Nouks schreef:Sence schreef:Oh raar? Maar opzich is bv. D75 hetzelfde als E70. Ik weet niet of je het die manier wat kan twisten? Het zit niet precies hetzelfde maar het scheelt weinig.
Zo los ik het ook altijd op.
1.63, 51 kilo, omtrek onvindbare 65. Dan maar 70F (soms E) in plaats van 65G (soms F)
beantsje schreef:Dat is niet echt slim omdat je dan veel van de ondersteuning mist.
OlimpicDiaz schreef:Ik draag graag BH's van chantelle, van die voorgevormde, of de voorgevormde van Marie-Jo. Eerst leek me dat heel raar vanwege mijn maat. Het leek me stom om iets voorgevormds te hebben terwijl mijn cupmaat F70 is.....maar ik moet zeggen, ze staan echt super en ik voel me er helemaal op en top in....terwijl ik mijn borsten wel wat te groot vind dus....ik ben 1.60m, weeg 56kg en heb dus F70....maar de BH's zijn wel heel goed dat bijna niemand ziet dat ze zo groot zijn......
P.S.....bikini's dat vind ik wel echt een drama.....iemand tips daarvoor?
Groetjes!!
OlimpicDiaz schreef:Ik draag graag BH's van chantelle, van die voorgevormde, of de voorgevormde van Marie-Jo. Eerst leek me dat heel raar vanwege mijn maat. Het leek me stom om iets voorgevormds te hebben terwijl mijn cupmaat F70 is.....maar ik moet zeggen, ze staan echt super en ik voel me er helemaal op en top in....terwijl ik mijn borsten wel wat te groot vind dus....ik ben 1.60m, weeg 56kg en heb dus F70....maar de BH's zijn wel heel goed dat bijna niemand ziet dat ze zo groot zijn......
P.S.....bikini's dat vind ik wel echt een drama.....iemand tips daarvoor?
Groetjes!!
Sence schreef:desy_kuiken schreef:Ken je Luan ? Zit op de voorstreek
Die ken ik wel. Daar heb ik mijn sportbh gekocht. Die vrouwen kwamen daar aankakken met allemaal ouderwetse bh's, niets voor mij. Ik ben dus blij dat ik altijd bij mijn tante terecht kan![]()
Me tante heeft alleen (nog) geen Marlies Dekkers, niet dat ik dat erg vind.. Ben er niet zo'n fan van.
desy_kuiken schreef:Ik vind de voorgevormde bij kleinere cupmaten altijd wel mooi staan.. maar ik ben bang dat als ik die zou dragen het net zo'n push up effect geef dan kan ik mijn eten helemaal tussen mijn borsten weg eten hihi
Sence schreef:desy_kuiken schreef:
Die ken ik wel. Daar heb ik mijn sportbh gekocht. Die vrouwen kwamen daar aankakken met allemaal ouderwetse bh's, niets voor mij. Ik ben dus blij dat ik altijd bij mijn tante terecht kan![]()
Me tante heeft alleen (nog) geen Marlies Dekkers, niet dat ik dat erg vind.. Ben er niet zo'n fan van.
Nou zo denk ik dus ook ze hebben niet veel jong spul zeg maar en ik heb ook weinig met die winkel verder waar heeft je tante haar winkel ? moet ik daar eens langs wippen :p