Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytail

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:34

Sence mijn maat bestaat kon niet besteld worden ik moet dan een maat te groot bestellen. Daarnast zit Prima Dona mij sowieso niet goed en vind ik het een erg duur merk. Maar ik hou de winkel in de gaten voor de nieuwe collectie Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 17:42

Oh raar? Maar opzich is bv. D75 hetzelfde als E70. Ik weet niet of je het die manier wat kan twisten? Het zit niet precies hetzelfde maar het scheelt weinig.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:46

Nou hier nog een hoor.. ik heb ook 70 E

Erg vervelend heb een bikini van freya € 80,00 en als je net als ik 1 keer in de week zwemt moet je daar dus ook elk jaar een nieuwe van halen en er een beetje op tijd bij zijn anders heb je ook nog ongevraagt zo'n saai oud wijven ding.

Bh's haal ik bij Luan in Leeuwarden maar als je hier een goed setje wilt hebben betaal al al snel € 180,00 ik heb dus ook maar 2 setjes en een sport bh.

Vind het echt belachelijk dat het zo duur moet zijn.

En ja borstverkleining heb ik ook wel aan gedacht.. het feit is alleen dat ik te vaak heb gehoord dat het mis gaat.. keer op keer ontstekingen tepels die er niet mooi recht op zijn gezet enz.

Aangezien ik al 4,5 jaar een vriend heb en 22 jaar jong ben wil ik dit eerst nog niet doen.
Maar als ik wat ouder word ga ik het zeker wel doen.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:49

Ik draag trouwens bh's van emprente weet niet of er meer mensen zijn ?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 17:50

Dat ken ik niet.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:57

Ken je Luan ? Zit op de voorstreek

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:00

Ik draag graag BH's van chantelle, van die voorgevormde, of de voorgevormde van Marie-Jo. Eerst leek me dat heel raar vanwege mijn maat. Het leek me stom om iets voorgevormds te hebben terwijl mijn cupmaat F70 is.....maar ik moet zeggen, ze staan echt super en ik voel me er helemaal op en top in....terwijl ik mijn borsten wel wat te groot vind dus....ik ben 1.60m, weeg 56kg en heb dus F70....maar de BH's zijn wel heel goed dat bijna niemand ziet dat ze zo groot zijn......

P.S.....bikini's dat vind ik wel echt een drama.....iemand tips daarvoor?

Groetjes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:07

Sence schreef:
Oh raar? Maar opzich is bv. D75 hetzelfde als E70. Ik weet niet of je het die manier wat kan twisten? Het zit niet precies hetzelfde maar het scheelt weinig.

Zo los ik het ook altijd op.

1.63, 51 kilo, omtrek onvindbare 65. Dan maar 70F (soms E) in plaats van 65G (soms F) Clown

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:12

Bij mij werkt dat niet ik moet echt die 70 maat hebben en geen 75 ook al is het dan een cupmaat kleiner.....

Gelukkig heb ik wel een hele lieve moeder die mn BH's en bikinis stukjes inneemt zodat ze wat strakker gaan zitten en de achterkant niet in mn nek omhoog kruipt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:14

Olimpic: maar 70F is nog wel redelijk te vinden als je naar een goede winkel gaat hoor. Geloof me, 65G (soms F), das pas een ramp Clown

Innemen is trouwens best wel slecht, wordt 't model echt niet beter op Nagelbijten / Gniffelen

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:18

Ow, maar ik heb ook wel 70F's gevonden hoor Lachen....maar ik geloof je op je 65G....daarom moet mijn moeder dus innemen, omdat ze voor mij ook smaller mogen zijn.....maarre, ze zitten echt helemaal prima als mams er mee bezig is geweest!!

Maarre, van welke merken bestaat er dan 65F??

Ben benieuwd Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 18:43

desy_kuiken schreef:

Die ken ik wel. Daar heb ik mijn sportbh gekocht. Die vrouwen kwamen daar aankakken met allemaal ouderwetse bh's, niets voor mij. Ik ben dus blij dat ik altijd bij mijn tante terecht kan Tong uitsteken
Me tante heeft alleen (nog) geen Marlies Dekkers, niet dat ik dat erg vind.. Ben er niet zo'n fan van.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:53

Nouks schreef:
Sence schreef:

Zo los ik het ook altijd op.

1.63, 51 kilo, omtrek onvindbare 65. Dan maar 70F (soms E) in plaats van 65G (soms F) Clown

Dat is niet echt slim omdat je dan veel van de ondersteuning mist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:56

beantsje schreef:
Dat is niet echt slim omdat je dan veel van de ondersteuning mist.

Weet ik. Maar wat moet ik anders? Knipoog

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:17

OlimpicDiaz schreef:
Ik draag graag BH's van chantelle, van die voorgevormde, of de voorgevormde van Marie-Jo. Eerst leek me dat heel raar vanwege mijn maat. Het leek me stom om iets voorgevormds te hebben terwijl mijn cupmaat F70 is.....maar ik moet zeggen, ze staan echt super en ik voel me er helemaal op en top in....terwijl ik mijn borsten wel wat te groot vind dus....ik ben 1.60m, weeg 56kg en heb dus F70....maar de BH's zijn wel heel goed dat bijna niemand ziet dat ze zo groot zijn......

Groetjes!!

voor gevormde vind ik dus helemaal niet lekker zitten en je ziet ze nu echt heel veel Verdrietig

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:03

Sence ik heb een GG cup en die kennen ze in Nederland niet dan willen ze je of G of H verkopen en beide past niet. Daarnaast heb ik met de "Nederlandse" merken vaak 65 en dat bestaat niet zeggen de Nederlandse Bh dames Knipoog

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:06

Ik vind de voorgevormde bij kleinere cupmaten altijd wel mooi staan.. maar ik ben bang dat als ik die zou dragen het net zo'n push up effect geef dan kan ik mijn eten helemaal tussen mijn borsten weg eten hihi

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:08

OlimpicDiaz schreef:

Groetjes!!

Ik heb 2 bikini's van Marlies dekkers wel flink aan de prijs.
maar dat ben ik ondertussen wel gewent met mijn grotere cup maat.
De ene bikini heeft achter zo'n cirkel op de rug waar alle bandjes samen komen moet wel zeggen dat ik die steviger vind als die met enkele schouder bandjes.

Verder heb ik eigenlijk ook altijd BH's van chantelle, jammer genoeg vind ik dat ze er lelijk uit gaan zien verloop van tijd.
Overigens heb ik 75 E/F afhankelijk van de BH

edit: spelfoutjes
Laatst bijgewerkt door A_nouk op 10-12-08 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:09

Mmmm, ik heb juist goede ervaringen ermee....juist denk ik omdat ze voorgevormd zijn lijken het meer op "appels" dan op hangende "peren"....echt een stukje kleiner en strakker zeg maar...ze hebben geen push-up effect dat ze alles omhoog duwen, maar maken het meer ronder ofzo....
Ik moest er even aanwennen, maar nu zweer ik erbij Knipoog
Als je ze in de winkel past moet je je shirt er eens over aan trekken, dan zie je het mooie effect!

O ja, ik was mijn chantelles altijd met de hand.....blijven er goed uitzien Lachen

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:12

Nou zal ze eens passen Knipoog

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:13

Sence schreef:
desy_kuiken schreef:

Die ken ik wel. Daar heb ik mijn sportbh gekocht. Die vrouwen kwamen daar aankakken met allemaal ouderwetse bh's, niets voor mij. Ik ben dus blij dat ik altijd bij mijn tante terecht kan Tong uitsteken
Me tante heeft alleen (nog) geen Marlies Dekkers, niet dat ik dat erg vind.. Ben er niet zo'n fan van.

Nou zo denk ik dus ook ze hebben niet veel jong spul zeg maar en ik heb ook weinig met die winkel verder waar heeft je tante haar winkel ? moet ik daar eens langs wippen :p

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 23:15

desy_kuiken schreef:
Ik vind de voorgevormde bij kleinere cupmaten altijd wel mooi staan.. maar ik ben bang dat als ik die zou dragen het net zo'n push up effect geef dan kan ik mijn eten helemaal tussen mijn borsten weg eten hihi

Als ik een NIET voorgevormde bh aan heb, heb ik het idee dat alles hangt.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:16

En welk merk heb je daar dan van ?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:16

Dat hangt erg van het merk af. Alles wat ik hier in BH zaken koop ondersteund voor geen meter. De BH's die ik nu heb zijn niet voorgevormd maar zitten super.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 23:17

Sence schreef:
desy_kuiken schreef:

Nou zo denk ik dus ook ze hebben niet veel jong spul zeg maar en ik heb ook weinig met die winkel verder waar heeft je tante haar winkel ? moet ik daar eens langs wippen :p

In het Naauw, schuin tegenover Fifty six en recht tegen over Imprezz ongeveer.