Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Kev schreef:swifferen is het stof van de grond halen niet met een stofzuiger (=zwaar) maar met zo'n plat ding aan een stok met een doekje erom!Van de reclame, je weet wel
(maar dan een huismerk)
Ik heb een robotstofzuigertje (Brelco) gekocht, die doet in elk geval de huiskamer (kleed dat was het zwaarste zuigen voor mij). Rest is plavuizen of laminaat en dat zuigt veel makkelijker
Wilawander schreef:Ik heb sinds een maand anti-malaria tabletten tegen de fibro. Ik heb constant onstekingen in mijn lijf en deze tabletten zouden sterk onstekingsremmend moeten werken. Ik moet zeggen dat ik iets minder vaak koorts lijk te hebben. Verder hetzelfde.
Alleen veel bijwerkingen en moet voor controle elke 2 weken bloed prikken en elke 3 maand na de oogarts. (Door de vele bijwerkingen)
Kev schreef:Wilawander schreef:Ik heb sinds een maand anti-malaria tabletten tegen de fibro. Ik heb constant onstekingen in mijn lijf en deze tabletten zouden sterk onstekingsremmend moeten werken. Ik moet zeggen dat ik iets minder vaak koorts lijk te hebben. Verder hetzelfde.
Alleen veel bijwerkingen en moet voor controle elke 2 weken bloed prikken en elke 3 maand na de oogarts. (Door de vele bijwerkingen)
Bij fibro heb je toch juist geen ontstekingen of heb je ook nog iets anders?
@ OoappeloO: ik laat dan het dekbed in het trapgat hangen met de hoes eromheen doen, dan zakt het wat makkelijker en hoef je het dekbed niet zo omhoog te houden. Maar meestal hoef ik het gelukkig niet zelf te doen