Aan alle groeiers
Wanneer zijn jullie met deze pil begonnen? Was dat toevallig in de tijd dat je toch gaat groeien (puberteit)? Of zijn er ook mensen die op latere leeftijd zijn begonnen en alsnog een groeispurt hebben gehad? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wanneer zijn jullie met deze pil begonnen? Was dat toevallig in de tijd dat je toch gaat groeien (puberteit)? Of zijn er ook mensen die op latere leeftijd zijn begonnen en alsnog een groeispurt hebben gehad? 
Blinnii schreef:Ik meld me hier ook even, zodat ik straks het topic nog terug kan vinden.
Ik slik nu alweer een aantal jaar de pil, Microgynon 30, en ben er best tevreden over.
Toen ik net met de pil begon heb ik een jaar Lovette geslikt, maar daar werd ik heel dik van. Meer mensen die dit hadden?
Tis er nu gelukkkig weer af, maar ja ik was ruim 40 kg te dik. En nu ben ook zo'n iemand die van eten houdt en die ook nog eens best snel dik wordt....gedoemd om te gebeuren dus...
ben je mooi 5 jaar vanaf

Jen33 schreef:word de MAP eigenlijk vergoed of koop je die particulier bij de apotheek?

Denk dat mijn lichaam gewoon flink in de war is door combi depo+MAPS.....stomme ik