Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monica08

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:40

Yeah! Hij is weg!! :D

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:19

HOE :D

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 08:14

snijden :oo

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 08:20

Pfoe, hoop dat hij dan niet terug komt (heb ik ook gehad)..
Heb je nu niet een mega groot gat?

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 08:21

Jah der zit wel een gat in en als er binnen een maand geen verbetering is > eelt, dan moet ik terug komen en moet ik alsnog naar een Dermatoloog

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:10

nagellak lijkt te helpen :D

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:01

Hier lijken ze weg te gaan.... uit zichzelf ....... na 19!!!! jaar (en verschillende behandelingen verder....) er is dus hoop.
Wat er mogelijk mee te maken heeft. Ben zwanger geweest, bevallen en heb (ruim) een half jaar borstvoeding gegeven....

Dussss :+

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:36

gatver, ben woensdag naar de huisarts geweest om ze aan te laten stippen. op mijn vinger zat een blaar maar die is er zo juist afgevallen. echt een gat van 1 bij 1 cm. en 1 cm diep :oo wel raar want waar de wrat zit/zat is geen gat. := dat zit net op de rand.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:05

Ik had eerst onder mn voet wratten, en toen heb ik een hele winter niet onder mijn voeten gekeken en toen was het zomer en toen ging ik weer zwemmen enzo en toen keek ik en toen waren ze weg. :')
Heb nu alleen nog zo'n diepe wrat zeg maar, weet ook niet hoe je die weg krijgt... iemand die het weet? :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:40

Ik heb echt een pokkewrat onder mn voet zitten :\

ding zit er al jaren, en heb dit allemaal geprobeerd:
- wachten tot ie weggaat. Ongeveer een jaar, maar dat ding groeit als kool.
- formuleW
- wartner (vriest m weg)
- aanstippen bij HA
- salicylzuur en vijlen
- wegsnijden --> groeide weer terug
- weglaseren --> 5x Resultaat: enorm veel pijn, megagat in mijn voet waar ik 3 weken niet op kan lopen. En het ergste van alles; hij groeit gewoon terug aan :?
- nu al 3x met een andere soort laser, icm onder de douche wegvijlen met een steen

En dat pleurisding zit er nog steeds en hij is inmiddels 1 cm groot :\

Iemand tips :+

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:42

inwrijven met knoflook tape erop doen en laten zitten tot die weg is?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:44

Kan het proberen :j
Ik ga ook eens proberen met nagellak, wat ik hier las. Baat het niet, zal het vast ook niet schaden.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:15

hier zijn ze ook bijna allemaal weg.. op 1 na nog.. maar die zit er ook al echt weet ik veel hoelang..
maar ook uit zichzelf.. niets geen aanstippen, lepelen, snijden..
dus mooi voor de zomer zijn ze allemaal weg :D

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:19

1 cm? Dan heb je nog geluk al zeg ik het maar zo.

De mijne is nu 1,5 cm, was eerder 2,5 cm doorsnee. Dan nog eentje op de rand van m'n teen van 1 cm. Lekker is anders :+

En dan nog twee hele kleintjes..

Behandel het nu zo'n twee jaar al met salicylzuur, leek eerst te werken maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van.. Dus iemand met de gouden tip, kom maar op! :D

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:21

Heb niet alle pagina's doorgelezen, dus weet ook niet of het al eens gezegt is, maar als je wrat heel hardnekkig is en geen middeltje helpt dan zou ik toch adviseren om er in de ochtend overheen te piesen. Klinkt vies maar je ochtendurine is de beste apotheek voor wratten en nog wel meer.
Nadat je eroverheen hebt gepiest gewoon lekker wassen en voila.
Succes verzekerd
(tenminste bij degene waarvan ik weet die het ook daadwerkelijk gedaan hebben)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:23

Ik heb er een stuk of drie van 2 cm denk ik, maar die zijn dus aan het wegtrekken en dan nog een stuk of 40/50 kleine :( Echt heel veel dus.

Zwanger worden en bv geven Assepoetster :+

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:23

Haha dan wacht ik liever nog even een paar jaar :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:59

Assepoetster schreef:
1 cm? Dan heb je nog geluk al zeg ik het maar zo.

De mijne is nu 1,5 cm, was eerder 2,5 cm doorsnee. Dan nog eentje op de rand van m'n teen van 1 cm. Lekker is anders :+

En dan nog twee hele kleintjes..

Behandel het nu zo'n twee jaar al met salicylzuur, leek eerst te werken maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van.. Dus iemand met de gouden tip, kom maar op! :D

Ik dacht dat ie 1 cm was... bij nader inspectie blijkt ie 3 cm doorsnee :oo Hij was groter, maar is door de laatste paar laserbehandelingen uit elkaar gevallen in heel veel kleintjes...

Pfff.... ochtendpies... dat klinkt heel smerig :\ Werkt het ook als je eroverheen piest, en gelijk eraf doucht?

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:04

verootjoo schreef:
[
Pfff.... ochtendpies... dat klinkt heel smerig :\ Werkt het ook als je eroverheen piest, en gelijk eraf doucht?

Yep dat werkt, tenminste eerst piesen en daarna pas de douche aanzetten, niet tegelijk want dan spoel je het gelijk weer weg en dat werkt niet.
Het klinkt echt vreselijk vies, maar echt het valt alles mee en het werkt en is pijnloos nou wat wil je nog meer.

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:06

Hawai schreef:
verootjoo schreef:
[

Yep dat werkt, tenminste eerst piesen en daarna pas de douche aanzetten, niet tegelijk want dan spoel je het gelijk weer weg en dat werkt niet.
Het klinkt echt vreselijk vies, maar echt het valt alles mee en het werkt en is pijnloos nou wat wil je nog meer.

hoe vaak moet dat dan :9

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:45

Haha dan kan je er net zo goed verdunde ammoniak op doen, zelfde stank en even effectief. Misschien geeft dat een minder vies idee :+

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:49

Ik heb er ook alst van :(
1 op mijn dikke teen, 1 onder mijn voet, en 2 hele kleine op mijn teentjes. Mijn moeder gaat ze aanstippen. Hoop dat ze gauw weg zijn!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 06:31

mijn gat lijkt dicht te gaan :D

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:40

Mijne is weg!!! :D :D
Eindelijk! hij heeft er 6 jaar gezeten op de knokkel van mn ringvinger. Ik was al duzend keer naar de HA geweest en telkens gingen ze em langer aanstippen. Vorige keer ook echt super lang en heb 3 dagen met een ontzettend pijnlijke vinger lopen die ik niet meer kon buigen. Maar uiteindelijk is die weg en hij is nu ook al 2 maanden weg!
Alleen heb nu wel roze huid, een soort litteken dus maarja beter dan zijn wratteman :Y)

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 01:01

Hawai schreef:
verootjoo schreef:
[

hoe vaak moet dat dan :9[/quote]

Elke ochtend tot de wrat verdwenen is.

Wist je dat ochtendurine 1 krachtig geneesmiddel is tegen veel ziekten en kwalen?
Het lijkt heel erg vies, maar het werkt echt en als je het erna gelijk schoonmaakt valt het alles mee.
Doordat je nieren heel de nacht de tijd hebben om te zuiveren is je eigen ochtend urine de beste apotheek die je in je eigen bezit hebt.
Ooit is er eens een doku geweest over astmapatiente die zelfs hun eigen ochtendurine op dronken en zo van hun astma af zijn gekomen. Hier kreeg ik zelf braakneigingen bij en zie mezelf dit ook nooit doen, maar ben het toen wel gaan proberen tegen mijn wratten en het werkte.
Zo help ochtendurine ook zo goed tegen wintertenen en winterhanden en zo waren er nog vele dingen meer.