@Barbara: Als ik naar mijn werk moet doe ik de horseshoe weer in. Ik krijg de BCR namelijk zelf los met de hand.

En als ik hem niet meer vastkrijg, dan moest ik maar weer naar de piercer toekomen, zei hij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

WiskyBokjes schreef:Moet je wachten tot dat de genezingstijd voorbij is of kan je eerder een nieuwe er in doen? (navel)
Hij voelde toen ook goed aan. Natuurlijk is het wel belangrijk om dan weer goed schoon te maken. 

Red_Savage schreef:Ik heb het nog een half jaar gevoeld toen ik er 4 liet schieten.
@Barbara: Als ik naar mijn werk moet doe ik de horseshoe weer in. Ik krijg de BCR namelijk zelf los met de hand.
En als ik hem niet meer vastkrijg, dan moest ik maar weer naar de piercer toekomen, zei hij.
maar hij zit niet vervelend. 

xDramaQueen schreef:Red_Savage schreef:Ik heb het nog een half jaar gevoeld toen ik er 4 liet schieten.
ik vond je horseshoe leuker kaily!
Alleen moet ik eerst ooit nog een keer een nieuw sierraad er voor kopen 

haii
(14 juni om precies te zijn
) ... gaat helemaal super mee... na 2 dagen al niet gevoelig meer !! de zaterdag erop even op controle geweest en het zag er super uit 
vooral als ik aan kassa's sta met pinnen o.i.d. Heb je daar nou een piercing ????? of is het een plakker 

en verder echt nog nooit blijven hangen (klopt af) dus dat valt me echt ontzettend mee ! zelfs met aan/omkleden enzo niet 
een meisje van de macdonalds was er razendenthousiast over en wilde m zelf ook