Wiskunde kan ik echt niet, daar heb ik de laatste jaren wél veel tijd in gestoken. Elke week statistiek bijles en dat resulteerde in een 6

(wiskunde had ik met een 4.7 afgesloten, dan weet je wel hoe laat het is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Welshcobfan schreef:hahahahahah ik ook, ik ook!
Zullen wij ooit veranderen?
Was op de basisschool al een uitsteller: topotoets leerde ik even in de middagpauze voor de toets zelf
buster4ever schreef:pff zit op dit moment gewoon zwaar in de knoop met mezelf..
ik loop al jaren met me hoofd tegen de muur en zo ook op werk ik probeer te veranderen maar t lukt nog steeds niet goed.
ben al heel wat verbeterd maar nuy op me werk zit ik soms gewoon t huilen op de wc omdat ik t gevoel heb dat ik daar niks goed kan doen.
krijg de hele dag dingen naar me hoofd van je doet zus niet goed of zo niet goed.
ook eet ik alleen in pauzes want kheb zo t gevoel dat ik niet als "normaal" meisje word gezien..
maandag ben ik kwaad en gefrustreerd weg gelopen van me werk omdat ik er niet meer tegen kon hoe ze tegen me deden.
maar soms word ik er zo gek van. t feit dat ik niet als "gewoon" word beschouwt
buster4ever schreef:pff zit op dit moment gewoon zwaar in de knoop met mezelf..
ik loop al jaren met me hoofd tegen de muur en zo ook op werk ik probeer te veranderen maar t lukt nog steeds niet goed.
ben al heel wat verbeterd maar nuy op me werk zit ik soms gewoon t huilen op de wc omdat ik t gevoel heb dat ik daar niks goed kan doen.
krijg de hele dag dingen naar me hoofd van je doet zus niet goed of zo niet goed.
ook eet ik alleen in pauzes want kheb zo t gevoel dat ik niet als "normaal" meisje word gezien..
maandag ben ik kwaad en gefrustreerd weg gelopen van me werk omdat ik er niet meer tegen kon hoe ze tegen me deden.
maar soms word ik er zo gek van. t feit dat ik niet als "gewoon" word beschouwt
Welshcobfan schreef:Ketotifen, nog nooit van gehoord! en ik ben verdorie de doelgroep hahaha![]()
Wel vervelend dat je echt overal jeuk krijgt als je moet afkicken!
Oxazepam heb ik een week moeten slikken 3 keer daags voor een spierontsteking... ik weet helemaal niets meer van die week
Dus kan mij heel goed voorstellen hoe je je dan voelt
Welshcobfan schreef:Psychotherapie, dus echt therapie voor je geest
Hoe je denkwijzes veranderd? Vaak doe je dat met een dagboek erbij waarin je noteerd bij gebeurtenissen oid:
Wat gebeurde er? Wat dacht ik? Hoe reageerde ik? Wat had ik beter kunnen doen?
Op die manier leer je dus situaties te herkennen als: he, daar ging iets niet goed! Dat moet anders.
En via therapie krijg je dus handvaten om je gedachten te veranderen.
(bv bij iemand met een eetprobleem: van 'ik ben dik' naar 'ik ben tevreden met wie ik ben' ). Is volgens mijn vriendin een heel zwaar proces omdat je zo enorm stil moet staan bij alles en dat wat je altijd gewend bent, moet je nu veranderen.
Bewust met je gedachtes bezig zijn dus.