[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:24

Als ik de vrije hand zou krijgen een een heule dikke bankrekening dan zou ik opeens heel veel piercings rijker zijn denk ik.Voor mij zijn piercings een beetje 'A way of life'

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:25

mn ex moest er ook niets van weten, piercing en tattoo;s Misselijk maar toen ie me tepelpiercing zag was het toch wel beetje intressant. piercings zijn echt helemaal ik dus like it or leave

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:26

Ik zou niet zonder m'n piercings kunnen.Ik werd 'vroeger' vaak en erg gepest, dus een zelfvertrouwen van 0.00%.Maar piercings geven mij zelfvertrouwen enzo

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:29

Ik heb het ook hoor, zonder piercings ben ik écht niet compleet. Ja
Al helemaal met de septum. Dat is nu gewoon echt een deel van mij. Clown

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:29

hmm.. hoezo geeft een piercing jou zelfvertrouwen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:31

Ik vind het gewoon mooi Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:32

Dat heeft m'n zelfvertrouwen weer helemaal opgekrikt...kan het eigelijk niet uitleggen, dat is iets wat je eigenlijk zelf zou moeten voelen/ervaren

Red_Savage

Mij geeft het ook meer zelfvertrouwen hoor. Ja
Gewoon, ik voel me wat zekerder, het laat me zien wie ik ben. Lachen
Ik druk met mijn uiterlijk mijn persoonlijkheid uit.

xDramaQueen

Dionne_Xx schreef:
hmm.. hoezo geeft een piercing jou zelfvertrouwen?

tjah das net zoiets als waarom draag je een string en geen slip, tis net waar jij je lekker invoel, en daarvoor heb ik ijzer nodig in mn lijf Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:36

Ik zou nooit helemaal vol willen, dat vind ik té... maar een paar dingen er bij zou ik wel willen, tis idd een soort van way of life.

Vinden jullie piercings trouwens van alle leeftijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:37

ligt er aan waar.. navelpiercing vind ik niet van alle leeftijden op de een of andere manier.. maar verder ja hoor Lachen als je het mooi vind gewoon doen hoe oud je ook bent.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:38

Ik denk dat het wel eens gebeurt dat tiener/beginnende puber..of hoe je het ook noemt, zich soms iets te veel laat meeslepen.Ik denk dat er toch regelmatig ondoordacht een piercing wordt gezet...gewoon omdat hun vriendjes/vriendinnetjes ook zo'n piercing hebben..maar dat is mijn visie Knipoog
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 13-05-08 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:38

Een tepelpiercing oid zie ik nog niet staan bij een 14/15 jarige. Afgezien van de intiempiercings, vind ik alles wel kunnen boven de 14 jaar, op een paar uitzonderingen na. Clown Of begrijp ik je verkeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:39

ik dacht eerder aan te oud haha Haha!

onder de 15 zou ik niet toestaan als ik een kind had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:40

Ben ik blij dat ik jouw dochter niet ben. *LOL*
Denk dat het verschilt per persoon, van de ene 14-15 jarige vind ik dat diegene alle piercings wel zou kunnen hebben, de andere vind ik nog niet verstandig genoeg voor een neuspiercing. Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:42

zeg anthea...het is al weer een paar weken geleden dat je een nieuwe hebt laten zetten...wanneer is de volgende?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:43

haha ja idd Knipoog Haha!

ach het ligt er ook aan welke en hoe volwassen iemand al is. neuspiercing of navel vind ik nog wel oke op 14/15, maar verder zou ik wel streng zijn ja Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:43

Nouja over leeftijd. Ik ben zelf 15, en heb nog niet zo heel veel.
En inderdaad, ik ben gewoon een ontzettende puber. Maar ik ben al tijden helemaal dol op piercings. Ik pak geen piercing omdat bijvoorbeeld mijn vriendin er mee rondloopt, ik zoek er juist uit die helemaal míj zijn (en dus vaak heel apart zijn Clown )
Maar voor het geval; een fase is, ik heb tot nu toe netjes plekken uitgezocht voor als ik er ooit spijt van krijg, dat ik ze eruit kan halen en er niets tot weinig meer van te zien is. Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:44

Nou ik bedoel... Ik ben 34 en heb dus een navelpiercing.... heel veel mensen vinden dat al "te oud" ikke niet, mijn buik is niet dikker of dunner dan die van de gemiddelde tiener (kijk maar eens wat er gemiddeld over die spijkerbroeken heen puilt zeg ik altijd) dus ik heb er schijt aan.

Maar toen ik laatst over een tongpiercing tegenover hubbie begon, zei hij "joh, dat is iets voor van die meisjes".... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:44

marlies85 schreef:
zeg anthea...het is al weer een paar weken geleden dat je een nieuwe hebt laten zetten...wanneer is de volgende?

Volgende maand, cheeks. Go jij! Go jij! Als mijn rapport en geld meewerkt dan. Clown Zit het mee, dan ergens eind mei/voor 15 juni. En ik heb er zinnn in. Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:45

Als ik overigens een dochter zou hebben van 15 zou die best veel mogen, maar ik zou haar er wel op wijzen dat ze er rekening mee moet houden dat sommige piercings ook na het er uit halen zichtbare "resten" kunnen geven (uitgroeien e.d.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:45

barmat: ik heb mn navelpiercing er maand geleden weer ingedaan na 7 jaar niet..
ik vond eerst mn buik niet strak genoeg meer en mn vriend zei echt van pfff Rolleyes doe effe normaaal zeg.
dus toen dacht ik later hij heeft gelijk ook zeg Nagelbijten / Gniffelen dus nu zit ie er weer in.

enne mn lief is 42 en heeft een tongpiercing Knipoog dus das niet alleen voor kleine meisjes Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:46

Ik was trouwens ook 15 toen ik twee veiligheidsspelden door mijn lichaam ramde (septum en soort van labret) *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:47

Ik was 16 met mn navel, 18 met neus (ook zelf gedaan ja Nagelbijten / Gniffelen ), 25 met tong en dan 28 met MD Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:47

Zélf een septum gezet?! Moooh, serieus, hoe pijnlijk is dat. Nagelbijten / Gniffelen Wat betreft zelf piercen/stretchen/verwisselen, ben ik echt een zeikwijf. De eerste keer dat ik m'n sternum ging schoonmaken werd ik er duizelig van. ROFL