Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carolinef schreef:nee, hij moet het toch zelf zien te accepteren, geloof mij ik heb ook alles gedaan wat niet mocht, alles gegeten wat niet mocht, niet gespoten etc, uiteindelijk heb ik de prijs voor mijn laconieke gedrag zelf moeten betalen, dat besef had ik pas toen ik zwaar ziek in het zkh lag, het kan ook opstandigheid zijn bij jouw maatje he, hoe meer mensen iets zegegn en zich er mee bemoeien (al is het goedbedoeld) des te meer hij zich zal verzetten?
lovebonney schreef:ik voel me wat minder de laatste dagen. Maandag naar Marco Borsato geweest. Bijna flauw gevallen, door een combinatie van te vroeg gegeten,te warm en te weinig drinken.
Gister niet kunnen sporten. Hij was voor het eten 4, dus snel wat gegeten want voelde me erg beroerd. Daarna warme maaltijd gegeten,en ander half uur erna voor het sporten was die nog 4,2. kheb nog maar wat gegeten, maar sporten wilde niet. Tleek net of ik dronken was, en me benen waren helemaal verkrampt...vond het nogal eng! kheb me nog nooit zo gevoeld...
lovebonney schreef:Maar MI1990, ben je niet onwijs moe dan?
x_tico schreef:Het gaat op het moment slecht met mijn suiker.
Morgen kom mijn Diabetesverpleegkundige hier aan huis.
2 inschietsystemen werken niet bij mij, alles is getest maar niks werkt en ze weten de oorzaak niet, morgen gaan we 2 andere proberen.. hopen dat het goedkomt, spuit nu weer even, maar dat is niet optimaal..
MI1990 schreef:x_tico schreef:Het gaat op het moment slecht met mijn suiker.
Morgen kom mijn Diabetesverpleegkundige hier aan huis.
2 inschietsystemen werken niet bij mij, alles is getest maar niks werkt en ze weten de oorzaak niet, morgen gaan we 2 andere proberen.. hopen dat het goedkomt, spuit nu weer even, maar dat is niet optimaal..
wat ontzettend lastig!
hopelijk doen de andere systemen het wel goed!
laat je het ons nog even weten hoe het gegaan is?
Groetjes Mijke