Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

P_A_R_Love

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 22:31

Riss schreef:
Voor schrale lippen kan je ook gewoon boter op je lippen smeren Lachen
En ik heb nu heel veel citroensap in mn haar,
k ga zo douchen en laat ik wel even weten of het blonder is geworden Haha! !

en is het blonderder Clown[/quote]

nee ROFL
alleen mn beetje lichtblondere plukken zijn nóg blonder geworden Clown[/quote]

jammer Clown
ik ben bang als ik mijn haar in citroensap douche dat ik echt heel erg licht bijan wit haar krijg Clown

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:07

Rachel_x schreef:
Iemand een tip idd voor het zweten? Clown

Deo's werken niet. Slapen

Antitranspirant gebruiken zoals odorex of deoleen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:27

Maxielover schreef:
Rachel_x schreef:
Iemand een tip idd voor het zweten? Clown

Deo's werken niet. Slapen

Antitranspirant gebruiken zoals odorex of deoleen.

Als het heeeeel erg is, kun je botoxprikken gebruiken, dat remt het zweten af. Ook kun je zweetklieren laten doorknippen, maar dit is geloof ik alleen het geval als je het heel erg hebt. Ik heb dit ook maar een keer gelezen in een meidenblad dus ik weet ook niet precies hoe dat in z'n werk gaat Clown

Verder heb ik nog een tip voor dof haar; was je haar - nadat je het gewoon met shampoo hebt gewassen- met een rauw ei. Wel eerst je haar wat af laten koelen met koud water, anders stolt het ei. Dit geldt ook voor het uitspoelen. Je laat het eventjes inwerken, spoelt het uit et voila: je haar is een stuk zachter Lachen
Ook je haar met bier wassen schijnt te helpen, ik heb het een keer geprobeert maar m'n vader was er niet zo blij mee Clown .

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 23:43

Redrumfox schreef:
Tegen puistjes: De chips/chocola/etc. laten staan en kiezen voor gezonde hap. Goed voor de weerstand, portemonnee, zwembandjes ( Haha! ) algemene gezondheid en je huid.

Het is eigenlijk geen beautytip, maar ik zweer erbij. Ik ben er 3 weken geleden mee begonnen: alle zoetigheid en vette troep aan een vriend van me gegeven en sindsdien geen puistje meer te bekennen, mijn huid is gaver geworden en ik ben 5 kilo afgevallen.

Het helpt trouwens ook - als je puistjes/vlekken hebt - om je gezicht voor het slapen gaan helemaal in te smeren met vaseline. Ja

De keer dat ik mijn hele gezicht in heb gesmeerd met vaseline (toen het een paar graden vroor en mijn huid heel droog was) zat ik daarna onder de puistjes. Werkt bij mij dus averechts... Vaseline sluit de huid ook af, dus zo gek is dat niet Lachen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:34

Maethoriel schreef:
Ik zwéér sinds kort bij oogschaduwbasis van de Hema Ja
Kost €2,95 dacht ik en ziet eruit als een lipglosje.
's ochtends voor het opdoen van je oogschaduw even opbrengen, oogschaduw eroverheen en gewoon de hele dag geen omkijken meer naar Lachen Nooit meer oogschaduwrandjes bij je oogplooien Clown

Zou dat ook kunnen helpen voor rouge? Want ik doe al weinig op maar dat is dan ook des te sneller weg.. Ik bedoel het is allebei poeder. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:21

Laura24 schreef:
Redrumfox schreef:
Tegen puistjes: De chips/chocola/etc. laten staan en kiezen voor gezonde hap. Goed voor de weerstand, portemonnee, zwembandjes ( Haha! ) algemene gezondheid en je huid.

Het is eigenlijk geen beautytip, maar ik zweer erbij. Ik ben er 3 weken geleden mee begonnen: alle zoetigheid en vette troep aan een vriend van me gegeven en sindsdien geen puistje meer te bekennen, mijn huid is gaver geworden en ik ben 5 kilo afgevallen.

Het helpt trouwens ook - als je puistjes/vlekken hebt - om je gezicht voor het slapen gaan helemaal in te smeren met vaseline. Ja

De keer dat ik mijn hele gezicht in heb gesmeerd met vaseline (toen het een paar graden vroor en mijn huid heel droog was) zat ik daarna onder de puistjes. Werkt bij mij dus averechts... Vaseline sluit de huid ook af, dus zo gek is dat niet Lachen

inderdaad geen vaseline smeren, ik heb last van een hele droge huid altijd EN van puistjes.. niet veel maar ze zijn er wel in de periode dat ik ongesteld moet worden..
wat ik gebruik ik voor tegen de droge huid Dove pro-age cream oil lotion, als ik dat sochtens opdoe dan heb ik heel de dag geen last van droge huid en schilfertjes ofzo en de puistjes worden er ook niet erger van Vork

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:40

hij is al een keer genoemd, maar Sudocrem werkt echt super tegen ingegroeide haartjes/rode bultjes na het scheren! Trouwens, na het scheren doe ik ook altijd koud water erover, wat ook schijnt te helpen.

voor blond haar: om het geen gele glans te laten krijgen, wassen met zilverwilgshampoo (die van guhl is erg fijn, maar kruidvat heeft ook een eigen merkvariant)

voor glanzend haar: Guhl pure glans shine reflecting spray.

Heeft er iemand een tip voor dé shampoo voor bruin geverfd haar?

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:44

wat betekent 'stipje'...snap dat niet Blond haha ! Ik ga zo een ei over mn haar doen Haha!

Annn_vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:27

zijn er nog meer tips behalve dat koud/warm water voor cellutlitis? Bloos

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:29

Ik vind dat persoonlijk wel mee vallen. Ik wilde even meededelen dat ik het een leuk topic vond en graag mee wil praten en bedenken en zet er direct een stipje bij, dit was niet de eerste aanleiding voor mijn reactie.

Als er een reactie staat met alleen stipje, dan ben ik het met je eens dat het vervuiling is, maar zodra er een reactie gegeven wordt en daarbij de opmerking "stipje" geplaatst wordt, valt dit echt niet onder de categorie vervuiling.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:33

Zoo ! Ik heb net een ei in mn haar gedaan , is nog best lastig want het is glibberig en glijdt er zo uit Tong uitsteken maar mn haar voelt wel lekker aan *LOL* !!! Ook heb ik nog een tipje , net uitgevonden namelijk Haha!

Doe in een bakje 1/3 rietsuiker en 2/3 olijfolie . Ik had een droge huid , ben hiermee gaan scrubben met zon handschoen , toen gaan scheren en mijn huid is spekglad en zacht Haha! !!

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:03

klinkt goed soraya. Ik heb nu trouwens zo'n schrubhandschoen, dat is ook erg lekker (gewoon voor je hele lichaam). Voordeel vind ik is dat als ik, in de tijd dat ik nu die handschoen gebruik, gewoon schubspul had gekocht ik zeker al 2 tubes op zou hebben

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:12

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 13:40

@Madeliefw - Euhm er is zo'n speciale shampoo voor bruin haar, ik geloof zelfs in 3 verschillende tinten. Van John Frieda is dat, het zijn van die grote tubes. Die vond ik altijd wel heel erg fijn. Is voor geverfd en natuurlijk bruin haar.

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 13:44

Je kan ook een masker maken, met fruit ofzo.
Ik zoek het even op & zet het hier neer Pling

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:02

@ Flor , dat zijn die 'Brilliante Brunette' , Radiant Red en Shiny Blond' tubes *LOL* ! Erg fijne shampoo idd .

Gister voor de verandering mn haar met bier gewassen , t volt wel 'volumineus' aan Tong uitsteken

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 15:42

Na 800 berichten te hebben doorgewerkt en tig berichtjes te hebben verwijdert a la Stipje en dergelijke het vriendelijke doch dringende verzoek:

Moderatoropmerking:
stipjes-reacties mogen niet. Als je op de hoogte wilt blijven van een topic kun je een nuttige post plaatsen in het topic, of deze bookmarken danwel abonneren. Het bookmark knopje zit linksboven in het scherm, je kan deze lijst terug vinden in je Gebruikerspaneel.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:58

weet je wat ook helpt Lachen voor wittere tanden
met een aardbei over je tanden wrijven

Clown klinkt heel raar maar het helpt wel Tong uitsteken

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:03

het citroensap werkt echt blekend hoor. voor je haar en ook op bv sproeten. Zal wel eens op school vragen of je dan ook echt daarvoor in de zon moet of niet.

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:22

wat kon je ookalweer doen vorr je nagels ook iets met citroensap ofzo toch

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:47

Ja, als je sterkere nagels wil,
moet je in een bakje lauw/warm water doen en een paar druppels citroensap.
Dan ongeveer kwartiertje in houden ofzo Tong uitsteken

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 21:49

Ooh handig dit topic! Haha! Ik ga maar eens wat proberen.
Dat van die nagels ook, heb helemaal geen sterke nagels, na paardrijden komen er dan vaak scheurtjes in.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 09:26

Als je geharst hebt, en je hebt van die hars waar je van die doekjes voor nodig hebt om het eraf te halen... En je hebt die niet meer en komt daar ná het harsen achter Schijnheilig Clown Make-up reinigings doekjes Ja Gaat heeuuul goed Knipoog

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:15

deo in schoenen spuiten als ze stinken van het zweet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:38

Flor schreef:
@Madeliefw - Euhm er is zo'n speciale shampoo voor bruin haar, ik geloof zelfs in 3 verschillende tinten. Van John Frieda is dat, het zijn van die grote tubes. Die vond ik altijd wel heel erg fijn. Is voor geverfd en natuurlijk bruin haar.

Daar word mijn haar droog van.. Ik heb die van wella.. Daar blijft mijn haar echt geweldig van glanzen! Is ook voor verschillende tinten.. Kost alleen wel 13 euro; en 't is meer een soort creme speling... Aangezien je het eerst nog met gewone shampo moet wasssen; en daarna pas met deze shampoo. Je moet het kopen bij de kapper!

Ik heb laatst echt gewoon dé tip ontdekt tegen drog een pluizig haar! Ik heb 2 lagen haar, 1tje was altijd ontzettend pluizig, droog en écht onkambaar... En mijn bovenste laag was altijd heel snel vettig.. Maar sinds ik mijn shampoo voor de helft meng met water is mijn onderste laag haar echt heerlijk zacht, en kan ik het zelfs kammen zonder pijn te lijden! Ik vond het zelf nogal frapant dat water water kennelijk nog zoveel invloed erop kan hebben Clown Maar wsl is het gewoon uitgedroogd ofzo doordat ik er altijd teveel shampoo in heb gedaan of iets!