Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Misschien zou een keertje een reiki behandeling om wat meer geaard te worden ook kunnen helpen?
Rock schreef:MW? Okee... *haalt schouders op*
Enneuh... Als je wel baat had bij reiki, is het dan een idee om zelf een inwijding te doen?
Cynn_x schreef:Iemand ervaring met Citrien?
Cynn_x schreef:Iemand ervaring met Citrien? (Uit me hoofd gezegd even.)
Of kunnen jullie iets anders aanbevelen voor een depressief iemand, veel oververmoeidheidsverschijnselen, weinig zelfvertrouwen enz?
't is namelijk de eerste x dat ik met die stenen ga bemoeien, en wil er graag 1 voor me verjaardag vragen.
Chiqa schreef:Cynn_x schreef:Iemand ervaring met Citrien?
Ja ik heb dr zelf een, en een ruwe..Hele heilzame steen die helpt bij extreme vermoeidheid,
geeft een dijk aan energie en kan depressies opheffen als het met vermoeidheid te maken heeft.
De steen hoet nooit gereinigd te worden maar zelf die ik dat wel.
Is een hele goede steen!
Heino schreef:Cynn_x schreef:Iemand ervaring met Citrien? (Uit me hoofd gezegd even.)
Of kunnen jullie iets anders aanbevelen voor een depressief iemand, veel oververmoeidheidsverschijnselen, weinig zelfvertrouwen enz?
't is namelijk de eerste x dat ik met die stenen ga bemoeien, en wil er graag 1 voor me verjaardag vragen.
Ik heb begrepen dat Ametrien nog beter is, is een combi van Citrien en Amethyst
Ik heb zelf een Citrien steen gekocht maar was hem na 3 dagen alweer kwijt
Binnekort nog een poging wagen, maar dan aan een ketting ipv in mijn hand in mn broekzak
_kath schreef:Goedemorgen!
Is het ook mogelijk om twee stenen tegelijk te dragen of gaan ze elkaar dan " in de weg " zitten?
_kath schreef:Hey!,
Ik meld mij even
IK heb een vraag....ik heb al ongeveer drie kwart jaar last van hyperventilatie aanvallen ...artsen weten eigenlijk niet waar het van komt. Ik heb het gevoel dat het komt omdat ik "niet in balans" ben ( klinkt dat raar ???)
Zou het dragen van een edelsteen daartegen of daarmee kunnen helpen?