Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 07:39

Sommige heb ik in het echt gezien ja, en die zie ik ook geregeld, andere ga ik nog wel een keer zien...

Ik heb ook allemaal slechte cijfers op school, ik mis ook veel school omdat ik zoveel hoofdpijn heb ..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:40

Heb ik ook hoor Robin.. ben de laatste jaren met me hakken over de sloot gegaan..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:41

Nou mijn hoofdpijn is waarsch. opgelost, ookal weet ik ook wel dat t stress is, maar ik heb dus blijkbaar ook een bril nodig
maargoed da's offtopic

hoe gaat het hier met iedereen?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 11:42

Oh dat zeiden ze bij mij ook..

Gaat zn gangetje hé..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:50

anne_fury schreef:
goed doel Lachen

ik wou dat ik er ook een had Boos! maar mijn leven lijkt zo doelloos op het moment Bloos!

Dat was die van mij eerst ook, zeker toen mijn vriend het net had uitgemaakt.
Maar niet zo lang daarna besloot ik er dus voor te gaan. Lachen

Ik heb het een week en 2 dagen volgehouden om niets te doen, daarna toch weer een kleine terugval gehad. Maar een kleine. In de klas werd mij iets gevraagd, en ik gaf een beetje stom antwoord, waardoor ik me voor l.ul vond staan.
Toen ging ik eigenlijk bijna automatisch haren trekken. Nagelbijten / Gniffelen
Maar verder heb ik niets gedaan, nergens zit ook maar een schrammetje. Lachen

En "mijn ex die nu mijn ex niet meer is" heeft me teruggevraagd. Ik heb hem eerlijk verteld dat ik een terugval heb gehad, maar hij was al trots dat ik het zo lang had volgehouden, en had zoiets van "de volgende keer een week en drie dagen." Dus voor mij is het leven weer een klein beetje mooier.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:51

Heel erg goed van je Dinniej!!!

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 15:00

wauw Bloos! ! dat je dat kan Lachen goed van je!

bij mij gaat het trouwens iets beter nu,ik heb gisteren een gesprek gehad met een vriendin over wat ik doe,dat heeft enorm geholpen.alleen volgens mij zit ze zelf ook nogal in de put..maar daar zegt ze niks over..ik wil haar niet dwingen natuurlijk,maarja ik vertel het toch ook?!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:01

Sterkte iedereen Ach gut

Op school weet een leraar het, en de teamleider van klas 3 en 4 een heel heel heel klein deel, alleen dat ik niet lekker in me vel zit, en dat ik bij jeugdzorg loop (moet nu naar GGZ) en dan als ik het echt niet meer trek op school , kan ik gewoon naar huis.En als ik me concentratie niet bij leren kan houden.. dan mag ik de toets later maken ..

Ben wel blij dat school er zoveel rekening mee houd.. Lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:27

Dat is inderdaad fijn voor je Browny Lachen Dat helpt al een heel stuk.
Ik weet nog dat mijn moeder een keer naar school had gebeld, omdat ik met ruzie van huis was gegaan en ze was bang dat ik mezelf iets aan zou doen. Toen kwam opeens de afdelingsleider me uit de klas halen, iedereen natuurlijk vragen wat er was, en die stomme man wilde alles erover weten. Pff, ik heb hem toen echt duidelijk gemaakt dat het hem geen zák aan ging en dat ik met mijn vertrouwenspersoon wilde praten, níét met hem. En hij maar zeuren dat hij mijn afdelingsleider was en het hele verhaal wilde weten. Jeetje, dat helpt ook niet echt...

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 23:03

Ik heb het een week ofzo niet gedaan, maar gister weer terugval, ik ben volgens mij echt een beetje gestopt...
Nouja, soms doe ik het nogwel, maar niet regelmatig, wel heb ik gister, voor het eerst met een mes gedaan, ik deed het eerst met andere scherpe dingen....

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 08:11

met mij gaat het alweer echt een paar dagen zo poedersuiker Scheve mond
Maargoed, laten we maar zeggen dat je niet in een keer kan stoppen .. Lachen

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:21

bij mij gaat het nu ook vrij slecht Koe ,ondanks dat ik het eergisteren tegen een vriendin vertelt heb.
maar ik had gisteravond nogal een heftig msn gesprek gehad met dat zelfde meisje...
en bovendien heb ik gisteren iets heel ergs gedaan waar ik heel veel spijt van heb.en ik ben bang dat iemand nou heel boos op bij gaat zijn Huilen ..
en ik zit nu op school en ik heb straks gym...Boos!

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:40

Ik doe het ook..

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:58

welkom medelotgenoot.

je kan pb-en als het niet meer gaat Lachen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 09:06

Hee meisjes.

Ik ben een tijdje weggeweest want ik was op vakantie. Vakantie verliep niet geheel soepel, we zijn flink bestolen, ruitje uit de auto getikt en al onze camera's weg, behalve de gene die in het zicht lag, apart maar goed, en veel persoonlijke spullen van mij die echt níet vervangen kunnen worden zoals de brief die ik 10 jaar geleden van mijn moeder kreeg, en zij is 7 jaar geleden overleden, die brief heb ik altijd bij me gehad, en nooit verloren of kwijt geraakt, en nu is het gestolen, daar baal ik flink van. Ik ben ook mijn USB-Stick kwijt, met al mijn gedichten, foto's en een deel van mijn boek, waar ik al jaren mee bezig ben. Ik vind het vooral erg van mijn gedichten en mijn foto's. Ik had die USB-stick meegenomen voor mijn zus, want dat wilde zij graag ivm muziek, en ik heb geen back-up, ik dacht gewoon toen ik er een notebook bij gekocht, naast mijn gewone computer, dan zet ik alles op mijn stick, dan hoeft niet alles op me notebook, maargoed, de computer aan mijn vriendin gegeven en alles eraf gehaald, dus nu heb ik geen eens een backup meer.

Het was verder wel leuk, alleen heeft er nog een baviaan in onze auto gezeten, die er niet uit wilde en alles overhoop gehaald heeft in de auto en de auto beschadigd had. Hij ging er pas uit toen er een man aan kwam en zijn riem pakte, de baviaan hoorde de riem en weg was hij.

Hoe gaat het met jullie hier? Ik lees even niet terug, ben sinds gisteren terug, moet even alles opruimen, wassen e.d dus ik lees een andere keer terug.

Liefs, Mel.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:18

Jeminee, waarom doen ze zoiets? Ziek gewoon. Scheve mond
Ik vind het echt zo erg voor je. Ach gut Bloos

Met mij is het afgelopen weekend aan de ene kant vrij goed gegaan, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik ben naar de Telenet TMF Awards in Hasselt, Belgie geweest, en dat was heel leuk. Ik ging met twee meiden die ik ken van HorseTycoon, maar dus nog nooit eerder had ontmoet.
Daar was ik gewoon vreselijk gespannen om, gewoon bang dat ze me niet aardig zouden vinden enz. Dus ik heb best wel wat geautomutileerd. En ook toen ik op dat concert telkens aan het hyperventileren was, heb ik veel geautomutileerd. Het komt erop neer dat ik het eigenlijk de hele dag heb gedaan. Er waren wel mensen om me heen, maar ik kan het goed verbergen, niemand had iets door.
Maar je kunt het ook als goed bekijken omdat waar ik bang voor was niet is gebeurd, alletwee de meiden waren superlief en we zijn nu vriendinnen, en ik heb niets "heftigs" gedaan. Mijn polsen zijn nog helemaal dicht. Lachen

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:03

dus je hebt afgesproken met iemand van internet die je nog nooit gezien hebt?? lijkt me kei eng, straks is het een of ander vies kereltje Clown iell.

ik ben ook altijd bang wat andere van mij vinden,dat maakt me nogal onzeker,maar ik kan dat wel goed verbergen.op een of andere manier weet ik ook nooit zo goed hoe ik moet reageren Boos! klinkt vast vaag maarja Tong uitsteken
laatste 3 dagen niet meer gesneden trouwens Lachen ben ik wel blij om,en nu volhouden Haha!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:08

Doei!

Hoe is het met iedereen?

Jeetje Mel, da's balen! Fijn dat je het al drie dagen niet meer hebt gedaan Anne! Dat lijkt me best wel spannend Dinniej, om af te spreken met vreemde mensen. Maar het was wel leuk of niet?

Ik heb gisteren met mijn vertrouwenspersoon en tevens mentor gepraat, dus dat was wel prettig.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 18:28

Wel druk bezocht hier zeg..

Vind wel knap dat jullie allemaal je verhaal hier komen doen. Hoop dat jullie ook echt steun aan elkaar hebben en niet elkaar naar beneden halen iig dat het erger wordt. Dat soort dingen gebeuren ook onbewust...Maar vind echt goed dat zoveel mensen hier elkaar toch steunen Lachen

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:24

ik denk dat we allemaal zo,n laag zelfbeeld hebben dat we elkaar niet eens naar beneden kunnen halen.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:14

anne_fury schreef:
ik denk dat we allemaal zo,n laag zelfbeeld hebben dat we elkaar niet eens naar beneden kunnen halen.

Of juist wel, zodat je jezelf 'beter' kan gaan voelen. Ookal zal dat in de werkelijkheid dan niet zo zijn..

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 15:25

ik zou mezelf er alleen maar slechter door gaan voelen,ik kan ook absoluut niet streng zijn enzo,of boos op iemand worden zie je ook niet zo snel bij mij.

en bovendien waarom zou ik andere mensen afkraken om er zelf beter van te worden? dat is toch egoïstich.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:16

Ze doelt niet op afkraken, maar op dat jullie elkaar qua stemming naar beneden halen.
"Ik heb het weer gedaan", dat kan triggerend werken, enzovoorts. Daarom mogen dit soort topics op veel fora niet.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:46

Klopt idd dat ik daar op doelde..Snap dat het fijn is om er over te praten alleen dit soort dingen werken voor een deel mensen ook als trigger. Denk niet dat het de bedoeling is van het topic Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:37

Zucht.. Zal verschrikkelijk worden vanavond.. Om het niet te doen.. Kom er net achter dat mn grote liefde in de bak zit.
Ik wil dus niks meer met hem.. Daar zal ik me dus overheen moeten gaan zetten.. Wish me luck.. Of ik heel uit de nacht kom