Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ketaki ik vind je wenkbrauwpiercing echt vet stoer!
Ten eerste me tepelpiercing zit
ten tweede: Auwwwwwww
Gudverdumme wil niet weten hoe t voelt bij me rechter (gevoeligste) gelukkig heb ik een top piercer (pierct mij al 6 jaar) hij vond me een schatje haha.
Na eerst naar de shop waar ik eerst heen wilde gaan wilde weleens weten hoe hij eruit zag, vond t krap en hij was nog dicht ook, doorgereden naar mijn eigen echte piercer (hoe durf ik af te wijken haha) maar die was nergens te vinden, nouja vriendin thuis afgezet en op de weg terug kwam ik hem plots tegen hij was weer verhuist naar ze oude plek, nou ff gebabbeld enzo, hij alles klaar gezet tis echt een top gozer.
Nouja daarna schoongemaakt ik was op van de zenuwen (moest zo nodig piesen he niet normaal hele dag door 300 x geplast van de zenuwen) puntjes gezet en klem erop, dit deed enorm pijn en ik was zo zenuwachtig, werd gelukkig rustig gemaakt, en toen pakte die de naald en ploep, zo der doorheen, nou echt ik zat zowat in t plafond en was ook heel gespannen, laat ik even vertellen dat ik verre van kleinzerig ben en dol op geprikt en getatooerd worden ben
Maar goed, sieraad erin wat ook pijn deed (staafje met 2 bolletjes met diamantjes ff ontspannen want dat duurde wel ff en 3 bekers water naar achter geslokt, gaasje erop weer omgekleed en betaalt en nog wat gebabbelt.
Op de scooter had ik t ontzettend koud en hoe kouder ik t had hoe meer pijn me tepel deed, thuis doorweekt (reis leek uren te duren pfff) ff mezelf afgedroogt en me tepel schoongemaakt met een wattenstaafje en water want ik bloedde veel en mezelf bewonderd hij is zó cool en ik ben zó'n bikkel![]()
Als ik een andere piercer had gehad was ik opgestapt, en dit meen ik terecht ik was op van de zenuwen maar ik vertrouwde Frank en ben blijven liggen, ik ben apentrots opmezelf helemaal als je nagaat wat voor een pijn ik geleden heb. ik heb een asprintje genomen en ben nu lekker aan t ontspannen.