Het leed dat beugel heet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

regina

Re: Het leed dat beugel heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:54

zo, ik ben net ook weer geweest...
ik heb hem nu 5 1/2 maand, en moet nog 3 a 4 maanden, dus het eind komt in zicht! tis super snel gegaan, want het moest eigenlijk 14 maanden!

maargoed, heb nu onder en boven een kettingelastiek, en mijn geheemelte stangetje is er eindelijk uit!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:22

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:26

ven een vraagje

Mensen met een buirteboord beugel (geen petjes buegel), hebben jullie last van je tandenn bij het slapen?
Als ik wakker word doet 1 kant super pijn Verward

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:40

ik moet dinsdag weer op controle, ben benieuwd. ik hoefde maar voor 1 kies een beugel, en die staat weer helemaal recht.
hoop dat de ortho snel een afspraak gaat maken met de kaakchirurg, hoe sneller hoe beter Tong uitsteken

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:45

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:50

WiskyBokjes schreef:
ven een vraagje

Mensen met een buirteboord beugel (geen petjes buegel), hebben jullie last van je tandenn bij het slapen?
Als ik wakker word doet 1 kant super pijn Verward

ja zeker!

ik vond het echt vreselijk die buitenboord, ik kon er ook echt niet mee over weg, en dus heb ik al heel snel gewoon een slotjes gekregen, omdat ik gewoon jankte van de ellende bij de ortho hahah... Haha! maargoed, hij paste dan ook maar 2 dagen en dan moest ik alweer wringen om hem er in te krijgen en dus zat ik elke week bij de ortho om hem te laten verstellen enzo, en ik was het zo zat ineens dat ik hem jankend op de grond heb gegooid en hem niet mer in heb gedaan... toen ik dus jankend bij de ortho zat hebben ze toch maar besloten om me een slotjesbeugel te geven Nagelbijten / Gniffelen

al met al, als je goed met de buitenboord om kunt gaan, volhouden! het hielp wel heel goed bij mij! en pijn had ik wel ja inderdaad!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:11

op het begin vond ik het niet irritant slapen, maar het word stseeds irritanter

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:06

Ik had eerst ook een buitenboord en omdat ik maar op 1 kant slaap wassie op een gegeven moment ook helemaal scheef Nagelbijten / Gniffelen
waardoor mijn tanden aan de ene kant ook erg pijn deden.

Toen ik dat ding net had deed het zowiezo best wel heel pijn, maar volhouden! Die buitenboord heeft bij mij echt geholpen, mijn vortanden stonden zeg maar in een soort van driehoekje en toen ik een buitenboord had, nopg zonder slotjes enzo en mijn kiezen naar achter zijn geschoven zijn die tanden ook meteen netter komen te staan Lachen

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:23

Ik haatte mijn buitenboordbeugel!!, ik kon er niet mee slapen enz. Ik heb het een week volgehouden om hem 's nachts in te doen (terwijl ik hem de hele dag in moest)
en toen alleen nog maar heeel af en toe
nu kwam ik laatst bij de ortho en die zei: de buitenboord heeft zijn werk goed gedaan, je hebt hem mooi gedragen
ik zat daar echt met z'n gezicht van Schijnheilig

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:46

maar ik slaap op links maar rechts doen pijn Nagelbijten / Gniffelen
Nouja vind een vreselijk ding, maar ik draag hem wel want ben mijn tanden zat Huilen van het lachen

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:56

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 18:05

M"N SPALK ZIT LOS! AAAAAAAAAAAH! Ik krijg 'm er ook niet af ofzo.. Voelt echt lekker K.ut! Scheve mond