verstandskiezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NewGirl_BQ

Re: verstandskiezen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:37

Jaah zoiets ..

Als je m'n wang hebt , komt er daar een draadje uit en als je dan achteraan kijkt waar dat gat zit zie je draadjes overelkaar gekruisd en dan nog een draadje die gewoon vanuit iets komt en die hangt ook los

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:45

Dat gebeurde bij mij ook, ongeveer twee weken na het trekken en ik heb het gewoon gelaten. Een paar dagen later was het hechtdraadje helemaal weg (zie mijn verhaaltje ergens middenop de vorige pagina).
Ik heb er totaal geen last van gehad verder, maar aangezien het trekken bij jou pas drie (?) dagen geleden is gebeurd, zou ik maar wel even de kaakchirurg bellen Ja

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:50

Ja heb je verhaal gelezen.
Mijn draadjes verteren wel niet, die moeten er uitgehaald worden volgende week.
Telksen als ik slik voel ik het ook trekken Boos! volgens mij niet normaal. Ik denk dat ik morgen toch eens langs ga of bel .

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:59

Bellen kan volgens mij nooit kwaad, vinden ze ook niet erg Lachen
Maar aangezien jij pas drie dagen geleden je kiezen hebt laten trekken en ook nog eens aan beide kanten, kan ik me goed voorstellen dat het naar en trekkerig aanvoelt.

Kun je je kaken wel een beetje openkrijgen, of lukt dat niet echt?

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 00:06

Ik kan m'n mond goed openkrijgen , moet zeggen dat ik niet veel pijn meer heb gehad. Enkel vannacht dan. Nu is het gewoon een trekkerig gevoel aan die ene kant waar dat draadje los hangt maar ik krijg m'n kaken wel open.

Ik ga slapen. Ik zie wel hoe het morgen is Lachen Hopelijk is er niets ergs mee ofzo

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 00:23

Slaap lekker en doe rustig aan Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 00:18

Verstandkiezen bah.

In augustus 2 aan de rechterkant eruit laten halen,
moest week latet terug, bleek dat je moest spoelen, spuitje mee gehad en het ging weg,

Nu 2 weken geleden geweest,
andere kant eruit..
1 kregen ze er echt niet uit.hebben met slijptol en boormachine me keis in stukjes moeten zagen omdat hij te vast zat.

paar dagen later kreeg ik koorts en enorm veel pijn,kon niet stoppen met huilen van de pijn,
Ik met spoed naar het ziekenhuis,
Bleek ik een botinfectie in me kaak te hebben.. was er gelukkig op tijd bij!!

Nu moet ik wel zeggen dat 3 van de 4 kiezen nog niet doorgekomen waren,dus ze hebben heel mijn kaken open moeten leggen voordat ze erbij konden,
Nu heb ik nog steeds een gat in mijn wang!
Maargoed,dit gaat gelukkig weer weg.

Op naar mijn kaakoperatie de volgende keer,moeten ze mijn kaken breken,daarna beugelen!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:55

Auw saskia!
Klinkt pijnlijk!

Ik ben gisteren voor de eerste keer buiten geweest. Wel goed ingepakt met m'n sjaal Clown heb niet echt veel last gehad alleen als ik moest lachen.

Gisterenavond had ik dan wel weer verschrikkelijk veel pijn aan de linkerkant.Nu sta ik op en is het net omegekeerd.Nu doet mn rechterkant pijn. En ik heb eens inde spiegel gekeken en rechtsvanonder staat er net een 'bult' op. Tlijkt op wildvlees maar m'n moeder zegt dat het ook een abses kan zijn. Ik proef geen andere smaak ofzo...Iemand een idee?
Ik hoop dat het niets erg is ofzo want ik ben al die verstandskiezenprobleempjes beu Clown

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 10:16

Hoe lang hebben jullie gewacht voordat jullie weer op je paardje zijn geklommen??? Nog 3 daagjes voor mij :'(

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:43

Help, ik moet morgen....

Ik heb het al twee keer uitgesteld om dat ik echt heel bang ben, en al die verhalen die ik hier lees maken het er niet beter op. Vooral dat van jou Saskia, sterkte ermee.

De rest ook die nog moet of net geweest is, sterkte...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 02:14

Charlotte als je dit nog leest; succes morgen, en als je bang bent, bedenk dan dat je vast voor heter vuren hebt gestaan en dat je bovendien binnen een kwartiertje weer buiten staat Ja
Komt vast allemaal goed! Laat je hier nog even weten hoe het ging?

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 09:41

nog 2,5 uur voor mij en dan lig ik daar op die stoel jakkie.....

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 09:43

Ik nog 6 uur...Het is zo voorbij. Ik ga bij de kaakchirurg, en ik bedenk me maar dat het voor hun lopende band werk is. Clown

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:14

ja ze doen er met zijn alle 70000 per jaar! dus ja en je bent er wel in goede handen is mij vertelt Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:54

Alison schreef:
Auw saskia!
Klinkt pijnlijk!

Ik ben gisteren voor de eerste keer buiten geweest. Wel goed ingepakt met m'n sjaal Clown heb niet echt veel last gehad alleen als ik moest lachen.

Gisterenavond had ik dan wel weer verschrikkelijk veel pijn aan de linkerkant.Nu sta ik op en is het net omegekeerd.Nu doet mn rechterkant pijn. En ik heb eens inde spiegel gekeken en rechtsvanonder staat er net een 'bult' op. Tlijkt op wildvlees maar m'n moeder zegt dat het ook een abses kan zijn. Ik proef geen andere smaak ofzo...Iemand een idee?
Ik hoop dat het niets erg is ofzo want ik ben al die verstandskiezenprobleempjes beu Clown

Das gewoon normaal hoor. Is geen wildvlees of abses gewoon een zwelling van het trekken. Slinkt vanzelf, alleen als het echt blauw wordt is het niet goed.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:56

Precies Ja

Ik ben gisteravond mijn derde en laatste hechting verloren, waar ik erg blij mee ben, dus nu zit er alleen nog maar een gat achterin m'n mond. Waar nog steeds eten in verdwijnt Nagelbijten / Gniffelen

Sterkte jullie allemaal! Ach gut

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:04

Ik ben terug, was echt heel bang. Die tandarts ging allemaal kijken naar die kies en foto's maken.

Ik was al twee keer eerder geweest ervoor, maar durfde niet en nu had ik zolang gewacht dat hij al een stuk verder door is. Nu zei de tandarts dat ik beter nog even kon wachten, zodat hij hem er nog makkelijker uit kon trekken Haha!

Dus ik ben blij, moet nu de volgende keer, maar dan wordt het in ieder geval trekken en niet meer snijden.. Heb ik me voor niks zo druk gemaakt...

Sterkte iedereen met zijn kiezen... heb jij geen pijn meer zwartwitje?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:20

Zie je wel, het komt allemaal goed! 't is ook gebeurd voordat je er erg in hebt, hoor Ach gut
Ik heb helemaal geen pijn mee,r maar bij mij is 't ook al 3,5 week geleden gebeurd Knipoog Ik heb overigens sowieso weinig pijn gehad hoor. Misschien een paar daagjes, dat het vervelend was, daarna had ik last van mijn andere kiezen (een week later ongeveer) en dat was eigenlijk wel vervelend, ik had het gevoel dat ze aan 't schuiven waren. Maar dat is ook allang weer over. Dat gat, daar heb ik al helemaal geen last van.. behalve dat ik het nog steeds uit moet spuiten vanwege de etensrestjes, maar het is me al met al erg meegevallen!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:46

CharlotteP schreef:
Ik ben terug, was echt heel bang. Die tandarts ging allemaal kijken naar die kies en foto's maken.

Ik was al twee keer eerder geweest ervoor, maar durfde niet en nu had ik zolang gewacht dat hij al een stuk verder door is. Nu zei de tandarts dat ik beter nog even kon wachten, zodat hij hem er nog makkelijker uit kon trekken Haha!

Dus ik ben blij, moet nu de volgende keer, maar dan wordt het in ieder geval trekken en niet meer snijden.. Heb ik me voor niks zo druk gemaakt...

Sterkte iedereen met zijn kiezen... heb jij geen pijn meer zwartwitje?

Je kan ze juist beter uit laten snijden, gaat sneller dan dan getrek aan je kies! Ik heb een keer voor mn beugel de eerste 2 kiezen in mn bovenkaak moeten laten trekken, ik zal je de details besparen maar het was niet fijn en ze gingen er moeilijk uit. ik nog 2 uurtjes...

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:59

ohhh hmm, naja het duurt nog even gelukkig...

Succes straks!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:01

Nou, het viel me reuze mee!!!! Echt waar het was zo gedaan en het stelde echt niks voor. De spuiten voelde je ook amper, die wat ik toen bij de tandarts heb laten doen waren veel erger! Voel nu wel dat de verdoving begint uit te werken, dus dat zal misschien dalijk wel wat pijnlijk worden.
De chirurg wilde me eerst ook een andere dag laten terugkomen, maar ja dag nu was ik er dan doe het ook maar dacht ik... Knipoog

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:20

Gelukkig dat het meeviel Haha!

Hopelijk krijg je er verder ook niet teveel last van als de verdoving uitwerkt...

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 20:04

Bij mij viel het ook 100% mee ook ik heb geen last gehad van de verdovingen. Ze dachten eerst dat ik voor onder kwam omdat daar een andere verstandskies tegen een gewonen aan aan het drukken is, maar ik zei dus voor boven.

Dat vrouwtje kijkt en zegt oh die heb ik er binnen 2 seconden uit dus ik lachen ik zeg dat zijn er al twee te lang. En wat denk je, ze begint met trekken en 2 seconden (misschien 5 Knipoog) en hij was eruit. Nu is het wat irritant en wat dik aan het worden, maar het viel dus echt zo mee!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 20:22

Kijk dat zijn de goede verhalen... fijn voor je dat het meeviel Haha!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:10

Bij mij was ie er ook zo uit, ik vind de kaakchirurg echt veel fijner! Je ligt ook echt onder een laken en je ziet niks, dus wel fijn. Ze zeggen precies wat ze doen en dan is het al voorbij, het kraken hoor je hier ook niet zoals bij een kies trekken, die andere moeten er in de loop vd tijd bij mij ook uit, maar dan ga ik mooi naar de chirurg wat een verschil!
En het doet wel pijn nu, maar met een paracetamol op valt het best mee!