Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alison schreef:Auw saskia!
Klinkt pijnlijk!
Ik ben gisteren voor de eerste keer buiten geweest. Wel goed ingepakt met m'n sjaalheb niet echt veel last gehad alleen als ik moest lachen.
Gisterenavond had ik dan wel weer verschrikkelijk veel pijn aan de linkerkant.Nu sta ik op en is het net omegekeerd.Nu doet mn rechterkant pijn. En ik heb eens inde spiegel gekeken en rechtsvanonder staat er net een 'bult' op. Tlijkt op wildvlees maar m'n moeder zegt dat het ook een abses kan zijn. Ik proef geen andere smaak ofzo...Iemand een idee?
Ik hoop dat het niets erg is ofzo want ik ben al die verstandskiezenprobleempjes beu
CharlotteP schreef:Ik ben terug, was echt heel bang. Die tandarts ging allemaal kijken naar die kies en foto's maken.
Ik was al twee keer eerder geweest ervoor, maar durfde niet en nu had ik zolang gewacht dat hij al een stuk verder door is. Nu zei de tandarts dat ik beter nog even kon wachten, zodat hij hem er nog makkelijker uit kon trekken
Dus ik ben blij, moet nu de volgende keer, maar dan wordt het in ieder geval trekken en niet meer snijden.. Heb ik me voor niks zo druk gemaakt...
Sterkte iedereen met zijn kiezen... heb jij geen pijn meer zwartwitje?