Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
e_horse schreef:Misschien een idee om zelf een pakje pleisters in je rugzak/tas mee naar school te nemen? Ben je van dat gezeur af..
Kimmm schreef:e_horse schreef:Misschien een idee om zelf een pakje pleisters in je rugzak/tas mee naar school te nemen? Ben je van dat gezeur af..
Soms denk je er ook echt helemaal niet aan om dat soort dingen mee te nemenHeb het nu ook maar standaart in mn tas zitten
kekaro schreef:de hormoonzalf gebruik ik idd voor de hardnekkige plekken
ze zijn nu allemaal zo goed als weg behalve die ene plek op zijn kin.
(bij zijn knieholtes, boven zijn wenkbrauwen en in het holletje van zijn armpjes (andere kant van de elleboog...hoe heet dat ?? ) daar is het allemaal weg)
kan je die hormoonzalf ook smeren als het helemaal open ligt ? ben zo bang dat het dan heel erg pijn doet...
en calendula werkt dus niet echt ?dit is zo naar hè...hij kan het nog niet aangeven en ik heb er zelf geen ervaring mee verder, moeilijk hoor
Roelke_ schreef:Dankje Kimmm!
Vanmiddag lekker in de zon gezeten, dat helpt wel.Jeuk is er nog een beetje, plekjes zijn bijna weg. Zal ik nu blijven smeren met die hormoonzalf? Ik heb namelijk wel eens gehad dat het, wanneer ik stopte toen het bijna weg was, veel erger terug kwam!
Kimmm schreef:Ik heb ook de sterkste zalf, maar die heb ik echt wel nodig als het de kop opsteekt!![]()
Maar kan je dan niet langs de dermatoloog gaan om een nieuwe zalf te halen? Want dit werkt zo ook niet, dan gaat je huid alleen maar verergeren, dan verbeteren en dat zou zó zonde zijn!