Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shcmarathon schreef:Goeiemorgen!!!
Hebben we allemaal ons gezonde ontbijt al op?? ANders blijven we straks niet staan door de storm!!
Sterkte hoor vandaag!!!
trisca schreef:De oude weegschaal klopte wel, maar deze leest behoorlijk beter.
Hij geeft ook de water en vetpercentages aan, maar wat ik daarvan moet geloven..
CocoChanel schreef:Mijn avatar moet weer eens geupdated worden![]()
Mijn flemmingh staat er nog niet bij. Hij wordt dit jaar 2! Ik zal wel eens een foto in mijn profiel zetten
Duke schreef:Ik wil mij ook even melden, als dat mag. Gisteren al heel bericht zitten schrijven en toen ik op verzenden klikte, knalde bokt eruit.
- Olijven zijn gezonde, caloriearme snacks.
- Een paar pepsels (zoute sticks) kan ook geen kwaad.
- Of lekker stukje komkommer of paprika.
- Gun jezelf 1 zonde! De mijne is iedere avond een rood wijntje. Je moet jezelf af en toe eens verwennen, anders houd je het nooit vol.
Val niet te snel af. Dat is ongezond en die kilo’s zitten er ook net zo snel weer aan. Per maand 2 kilo afvallen is heel netjes en gezond.
Misschien een tip voor dit topic: lekkere en gezonde recepten uitwisselen! In het receptenboekje van de C1000 die je nu krijgt bij een bepaalde besteding aan boodschappen, staan een paar goede recepten! Onder andere een goed (slank) basisrecept voor hartige taartbodem. Aan zulke tips hebben we wat!