Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vanwege alle pijn heb ik vorige week mijn paard verkocht.
En daar baal ik ontzettend van.
luuntje schreef:Mijn fries is er een die graag werkt.
Ook ik ben zo iemand die zodra ik op een paard zit fanatiek ga rijden.
Rijden lukt op zich nog wel. Maar daarna.
Kan dan 2/3 dagen moielijk lopen.
Wordt gek van de pijn zo erg dat ik niet eens kan slapen.
Voor hem en mij is dit de beste keuze.
Volgens mijn fysio is mijn kraakbeen aan het afslijten. Daardoor kunnen mijn gewrichten over een randje heenschieten (half uit de kom). En dit is erg pijnlijk.
Maar goed jullie weten uit eigen ervaring hoe het voelt.
Op 6 februari krijg ik de uitslag van de skeletscan en het bloedprikken. Ik ben benieuwd.
sronnie schreef:Grrr even mijn frustaties hier uiten!
Ik heb een liftpas op school (6 trappen op en af is gewoon geen doen voor mij) en heb mijn klasgenoten gewaarschuwd dat er 1 persoon mee mag en de rest gewoon met de trap moet of zelf de verantwoordelijkheid nemen, dan zij de baliemedewerkster ook.
Vandaag op school 2 klasgenoten met mij mee, krijg ik op mn donder en wordt mijn pas gedeactiveert want dit mocht niet.
Ik aangekaart dat dit niet eerlijk is en niet de afspraken waren, krijg ik te horen dat ik prima kan lopen en ze anders wel aan iedereen een liftkaart kan geven
Dit is echt te zot voor woorden, ze weet dondersgoed dat ik fibromyalgie heb en nu mag ik morgen dus lopen
Cyntje schreef:mmmm,... dat heb ik gelukkig niet,...wel eens een darmontsteking gehad
Nou ff pauze van het stofzuigen,... mijn rug
Cyntje schreef:Gewoon op de trap gaan zitten als het niet lukt om boven te komen en dan moet de leraar maar gaan zoeken waar je bent
Cyntje schreef:Gewoon op de trap gaan zitten als het niet lukt om boven te komen en dan moet de leraar maar gaan zoeken waar je bent
Cyntje schreef:Ik heb vandaag 7 buisjes bloed laten aftappen
En mijn kaak zit links vast