Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Henzz schreef:Wauw, zo'n positief verhaal heb ik zelden gehoord! Echt fijn dat het zo goed gaat. En lekker he dat ze zo klein zijn!Hopelijk blijft het goed gaan. Ik had na een paar dagen een terugval met toch bloeduitstortingen enzo maar ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Maar idd, niet te voorbarig zijn en rustig aan blijven doen!
Volgens mij staat dit topic vol met dit soort positieve ervaringen.
Henzz schreef:Ik heb inderdaad niet heel het topic gelezen.Maar dat iemand zo snel uit het ziekenhuis mocht, geen pijn heeft, etc. etc. heb ik nog nooit gehoord (irl). Maar superfijn hoor! Had gewild dat het bij mij ook zo was gegaan!! (*is dus gewoon jaloers
![]()
)
Olle schreef:ik moest twee dagen blijven. Dat vond ik al niks, ik had gehoopt dat ik maar 1 nacht hoefte te blijven. ik wil ook echt niet meer in een ziekenhuis liggen. Wat ligt dat ontzettend vervelend. ik heb bijna niet kunnen slapen. Ik dan heb je een knappe verpleger en dan zie je er natuurlijk weer niet uit, want die komt midden in de nacht
Henzz schreef:Ik moest het doen met 3 snurkende mannen (!) op m'n kamer..........
Henzz schreef:Maar dat iemand zo snel uit het ziekenhuis mocht
Falona schreef:Henzz schreef:Maar dat iemand zo snel uit het ziekenhuis mocht
Het is volgens mij eerder regel dan uitzondering dat je na één nachtje weer naar huis mag. Ik ben ook na een nachtje ontslagen met nauwelijks vocht in de drains en heb verder ook helemaal geen klachten of complicaties gehad.
Henzz schreef:Goh dan wordt het wel steeds korter!![]()
Ellebelletje schreef:Hadden jullie dat ook dat de tepel echt een beetje bovenop de borst nog ligt??
Bij mij is dat wel en het ziet er echt kei akelig uit!
Ik heb nu een grote B/kleine C![]()
heel verschil met een E