[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:45

Sooff wacht nog maar fijn een paar jaar.. maar misschien is een neuspiercing wel leuk maar vind je nog erg jong en dan vind ik piercings bij geeneen passen Verward

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:51

Sooff schreef:
En ff nog een vraagje: waar koop je van die neppiercings, want ik mag geen échte, maar wil wel graag een piercing Tong uitsteken En wat voor piercing vinden jullie bij mij passen? Tong uitsteken

dan zou ik zeggen, geen ringetje als neuspiercing dan een klein steentje...
of een navelpiercing, de nepperds heb je bij het kruidvat Tong uitsteken
maar ook wel eens bij piercing shops zelf.. kijk anders eens bij de V&D

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:22

Oowwh ik ben zo'n doos Tong uitsteken
Net moed verzamelt bij de sieraden shop voor een tragus (dus door mn oorklepje), ging die vrouw het een en ander uitleggen, toen bracht het me toch wel aan 't twijfelen.. Schijnheilig Dus heb toen maar gezegt dat ik er nog even over na ga denken Bloos Tong uitsteken

Dus wie wilt er de volgende x met me mee? Schijnheilig Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:32

ach joh doet helemaal geen zeer..
ik had er minder pijn van als die 2 bovenin me oor Tong uitsteken
volgende keer zeggen: gewoon schieten niet praten Tong uitsteken

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:33

Haha bek houden wijf en schieten! Tong uitsteken

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:07

zo'n tragus ding vind ik ook wel cool.. maar heb schrik voor de pijn ('k ben zo'n watje *LOL* )

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:53

Clautje schreef:
Haha bek houden wijf en schieten! Tong uitsteken

whaha dat zij ik niet Clown maar idd zoiets dan ja Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:55

JoeyBabe schreef:
zo'n tragus ding vind ik ook wel cool.. maar heb schrik voor de pijn ('k ben zo'n watje *LOL* )

vandeweek stond ik ook bij een 'piercing' winkel hier in den bosch
da meisje liet er dus ook een zetten.. die ging helemaal met haar hoofd naar achter en da meisje maar met der pistooltje meegaan Tong uitsteken en toen pats toen zat ie dus..
tuurlijk je voelt het na 5 minuten ff branden maar dat is met een gewone oorbel ook..
gewoon doen Clown is leuk

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:30

hehe
'k denk da m'n vriend zot word als ik nog een piercing bij wil... hij is nogal van de oude stempel op dat vlak. Wil ook dolgraag een tat maar daar is ie radicaal tegen Boos!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:12

nou gewoon doen hoor jb... hij neemt je maar zoals je bent Schijnheilig

ik heb sinds gister een korter staafje in mijn tong, wat een weldaad zeg? geen geknabbel meer op je eten en tot ontdekking komen dat er nog een stukje piercing tussen zit Haha! ben helemaal blij.

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:11

hehehe tongpiercing vind ik ook wel cool. en zo'n lippiercing ook *zucht* ik word gewoon helemaal piercing verslaafd :p Zou overal wel iets in willen steken LOL

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 01:35

Bloos! Lips are sealed

pimkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:16

ik heb net een tragus laten schieten (dinsdag 7 december) het deed bij bij mij wel een beetje pijn maar dat is na een minuutje echt vergeten

*als ik eens zin heb zal ik wel een fotootje maken Haha! *

oja ik wil ook nog een tongpiercing Tong uitsteken

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 18:53

Ik wil supergraag zo'n traguspiercing! 'k Wil dat al een jaar ofzo Lachen.
Maar 1) Ik mag niet van m'n ouders
en 2) Heb me laten vertellen dat je er een gezichtsverlamming kan van krijgen >> dus 'k durf ook niet zo goed meer ...

Ik vind het zo mooi en toch veel origineler dan zeg maar vanboven in je oor ofzo Lachen.
Maar ja voorlopig heb ik alleen maar 2 gaatjes in m'n oren voor oorbellen, helaas!!

@pimkie: wil je eens een foto zetten ajb?

RealMaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:22

MissyM schreef:
Ik wil supergraag zo'n traguspiercing!

Ik ook!
Maar ik heb nogal kleine oren, dus ik ben bang dat het niet zal staan en/of heel snel uitgroeit Scheve mond

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 20:24

Wat vinden jullie van ouders die hun dochter van 16 geen oorbellen laten nemen???

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:38

triest!! Schijnheilig ja sorrie hoor maar als je op je 16e al geen oorbellen mag!! Bloos
dat lijkt me echt erg.. een meisje uit mn klas mocht ook pas op d'r 16e oorbellen..

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:35

ik had al op mn 4e oorbellen Nagelbijten / Gniffelen
Als je het stiekem zou doen, Worden ze dan echt kwaad? Het zijn maar oorbellen Scheve mond

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:55

maare welke maat hebben jullie bij je navelpiercing(als je die hebt dan heh) want ik heb iets van 8 mm maar dat is ech irritant want de meeste zijn 10 Scheve mond maar de navelpiercing die ik kreeg toen ik m liet zetten, pas ik nu echt niet meer.. hij is ech veel te groot Verward hebben jullie dat ook??

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:59

hihi, piercings worden niks bij mij, heb een moedervlek onder me neus, wordt anders zo vol en bij een tongpiercin zijn de consequenties van me ouders iets te groot.

Dusssss ga ik binnenkort voor mijn 2e oorgaatje Schijnheilig
Naja 3e en 4e dan Lachen
Als ik centen over heb komt er nog een bovenin mijn oor, die wil ik al heel lang, maar vind mijn 2e gaatjes schieten alweer heel eng Haha!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:14

MissyM schreef:
en 2) Heb me laten vertellen dat je er een gezichtsverlamming kan van krijgen >> dus 'k durf ook niet zo goed meer ...

dat hebben ze mij ook verteld, hier mogen ze het nieteens meer volgens mij Verward

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:16

Ik wil ook nog steeds super graag een tongpiercing, maar volgens me ouders zie je dat met praten etc etc (werk in de horeca en doe horeca opleiding). Maar hben het gaan vragen bij een piercer die zegt dat het niet zo is en ook als ik er echt op ga letten als mensen met een tongpiercing praten, zie ik ook niks Scheve mond dus ik moet ze echt gewoon overhalen!

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:04

FlEuRXBoNnY schreef:
maare welke maat hebben jullie bij je navelpiercing(als je die hebt dan heh) want ik heb iets van 8 mm maar dat is ech irritant want de meeste zijn 10 Scheve mond maar de navelpiercing die ik kreeg toen ik m liet zetten, pas ik nu echt niet meer.. hij is ech veel te groot Verward hebben jullie dat ook??

Ik heb ook 8 mm en het is echt moeilijk om een leuke piercing van die maat te vinden. Soms staat er dan 8 mm op het doosje, maar als je dan gaat meten is het 10 mm Scheve mond
Ik heb best veel navelpiercings maar er zijn er maar een paar die ik echt veel draag.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 01:41

bliksemluver schreef:
Ik wil ook nog steeds super graag een tongpiercing, maar volgens me ouders zie je dat met praten etc etc (werk in de horeca en doe horeca opleiding). Maar hben het gaan vragen bij een piercer die zegt dat het niet zo is en ook als ik er echt op ga letten als mensen met een tongpiercing praten, zie ik ook niks Scheve mond dus ik moet ze echt gewoon overhalen!

ik heb een tongpiercing en veel mensen weten het niet eens, terwijl ik toch echt tegen ze praat.. Knipoog
je ziet het echt niet.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:02

psies heb ik ook hoor. en zo moeilijk doen ze niet meer tegenwoordig.

ik heb wel dat blacklight balletje er afgehaald, leek net of ik een snoepje op mijn tong had Haha!
en ik heb die bodyflair studio ook gebeld. ze hadden het sterretje niet meer op voorraad en kon ook nog wel een half jaar duren. zeg dat dan even hè? Scheve mond ik kreeg het geld teruggestort... zeiden ze.