De bevestiging dat het mooi geworden is... Natuurlijk het woord mooi is relatief. Die K genezen is het allerbelangrijkste. Maar een mooi resultaat pak je toch even mee. Het is je zooooo gegund!
Dat is echt fijn voor je. Ik wacht nog tot na de Verzenios, deze behandeling loopt af oktober dit jaar. Voor mij zal het een reconstructie worden met eigen weefsel.
Bij vrouwen met weinig of geen buik wordt ook wel gebruik gemaakt van het omentum om een borst te construeren. Dat is het vetschort wat iedereen in de buik heeft zitten. Mijn dieptiet viert morgen haar 6e verjaardag
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-25 12:00
Klopt en ook wel benen of rug. Maar daar kwam ik allemaal niet voor in aanmerking helaas
De benen zat ik niet op te wachten ivm littekens die niet prettig zijn mijn paardrijden. Dus dan hield het op.
Fijn dat je je goed voelt. En hoe die reconstructie ook is gedaan jij bent er tevreden mee en daar gaat het om. Ik ben echt blij voor je dat die operatie achter de rug is en dat het kwa pijn met die reconstructie ook mee valt. Nog lekker verder herstellen en dan naar de laatste behandel fase waarvan ik zelf denk dat dat de minst heftige is. Laat die K nu maar lekker weg blijven dan kan je weer lekker gaan genieten van je leven zoals een jonge vrouw dat hoort te doen
jokari
Geplaatst: 18-03-25 13:00
Fijn dat je je goed voelt en dat de reconstructie ook goed is gegaan / mooi resultaat geeft ! Ik hoop dat je gauw weer kan genieten van je paard. (dat hoeft niet per sé rijden te zijn, ik weet dat dat nog niet onmiddellijk mag.)
Klopt helemaal hoor dat de reconstructie waarbij je je het beste voelt de juiste voor je is. Of helemaal geen reconstructie.....dat is ook helemaal prima.
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-25 15:39
Ik heb vandaag de uitslag gehad. Het was de 1 na beste uitslag die er is en volgens de chirurg echt een goeie uitslag.
Ik heb bijna volledige respons er leefde nog een heel klein beetje (minder dan 10%)
Dit is eigenlijk een beetje een twijfelgeval maar gezien mijn leeftijd en het feit het triple negatief is gaan we toch voor bestraling en nog een half jaar chemo in pillen vorm om de kans op terugkeer zo klein mogelijk te maken.
Wat fijn Sansa. Natuurlijk wil je de beste uitslag maar deze is ook glad niet verkeerd. Goed dat er door gepakt wordt hoe balen wellicht ook voor jou. Je weet in elk geval dat de kanker reageren op de behandeling.
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-25 15:56
Petpa schreef:
Gefeliciteerd met deze uitslag!
Mag ik vragen hoe groot de kans op terugkeer is?
Ongeveer 15- 20% en zonder aanvullende behandeling rond de 30%
jokari
Geplaatst: 20-03-25 16:09
Da’s idd best een goede uitslag ! Die pillen gaan hun werk doen en die verrotte kanker komt niet meer terug, geef dat bericht maar door aan je lijf.
Hoe voel je je ? Het is niet fijn, te horen dat er toch nog een restantje zat en je terug chemo moet.
Mer1980
Geplaatst: 20-03-25 16:13
Wauw dat is nog eens een goede uitslag! Gefeliciteerd!
Petpa
Geplaatst: 20-03-25 16:34
SansaS schreef:
Petpa schreef:
Gefeliciteerd met deze uitslag!
Mag ik vragen hoe groot de kans op terugkeer is?
Ongeveer 15- 20% en zonder aanvullende behandeling rond de 30%
De aanvullende behandeling doet dus nog heel veel; als ik uitga van de 15% wordt de kans gehalveerd. Is deze behandeling qua bijwerkingen "te doen" of gaat het zwaar worden?
Ik voel mij verder goed. Weinig last van de borst.
Deze chemo is wel een stuk lichter. Geen haaruitval en de bijwerkingen zijn ook goed te doen.
Het is inderdaad een halvering van het restrisco pepta dus zeker de moeite waard. Er kan altijd een cel ontsnapt zijn (wat overigens bij volledig respons ook kan hoor)