Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_odin schreef:Ik kom mij hier ook maar melden![]()
Lang verhaal kort
In verwachting van ons eerste kindje
2 weken terug een positieve test, vorige week huisarts bezocht en gisteren om een echo om te kijken hoeveel weken we zitten.
We dachten zelf 8,9 a 10 weken.
Ik wilde het zelf zeker weten voordat we het onze ouders gingen vertellen.
We hebben gelachen en gehuild gisteren, maar we zitten dus gewoon al tussen de 22 en 23 weken![]()
Het moet allemaal nog even landen want het gaat nu ineens wel heel snel allemaal.
love_odin schreef:Nou zeg dat, was wel ff shocking zeg maar.
Ik ben tot 2 maand terug gewoon ongesteld geweest. En verder voel ik mij kiplekker.
Nergens last van gehad, en ook voel ik de kleine nog niet.
Zelfs de mevrouw vroeg zich af waar het dan zat want ik ben ook nog slank, maar het is niet aan mij te zien
Toch zit hij/zei er wel degelijk en ook flink actief tijdens de echo
Bellex schreef:Pressent wauw wat gaaf Zanzibar! Woon je daar al lang en voor de liefde terecht gekomen of iets anders? Hoe is de zorg daar vergeleken met hier? Gefeliciteerd!
Yonker schreef:Wat gaaf pressent om daar te wonen! Al zal t hier en daar ook wel moeilijk zijn. Die bevalling komt zo te horen helemaal goed![]()
De verwekker (“vader”) heb ik zeker wel op de hoogte gesteld en die wil er niks mee te maken hebben. Die stuurde mij zaterdagochtend nog 3 redenen om het kindje weg te laten halen. Verder wil ik er eigenlijk ook niet veel over kwijt, het is nu eenmaal zo en veranderd wss toch niet.
Hier echt giga last van misselijkheid en vooral na de lunch, maakt het verborgen houden op werk wel echt heel moeilijk. Mijn leidinggevende weet t wel maar mijn collegas om me heen niet natuurlijk. Heb gisteren toch even de huisarts gebeld en wordt vandaag teruggebeld. Nog meer mensen tips? Ik eet en een uur naderhand ben ik zo beroerd, tot nu toe blijft al t eten wel zitten maar soms wel t idee van overgeven.
Doubtless schreef:Naar zo’n reactie Yonker. Ik denk dat er ook voordelen zitten aan geen co-ouderschap met een vader waarmee je niet op 1 lijn zit, maar ideaal is de situatie natuurlijk niet. Maar goed, ik ben wel van mening dat een kindje meer dan genoeg heeft aan één liefhebbende ouder en een sociaal net daar omheen, dus hoewel het zeker een avontuur zal worden (net als voor ons allemaal) wens ik dat je een prachtige tijd tegemoet gaat