Ik zag een heel lieve hondenknuffelfoto
Honden zijn zo leuk. Mijn oudje is behoorlijk stout. Dat was hij ook bij de vorige zwangerschap. Niks knuffelen maar wegrennen. Bloem, wat fijn zo’n goede echo!
Rebecca, fijn zo’n opruimwoede. Ik mis dat. Ik had dat enkel in de laatste weken toen ik zo bol was dat zelfs schoonmaken een uitdaging was.
JOB, gefeliciteerd met het huis! Spannend hoor, verhuizen! Verstandig dat je naar de fysio gaat voor je bekken. Oefeningen kunnen veel verlichten.
Ik ben zaterdag 14 weken en ik heb deze week ineens een enorme buik gekregen. Het voelt ook trekkerig en zwaar. Als ik me omdraai in mijn slaap voel ik het helemaal trekken. Dat is weer wennen zeg.

Ik ben wel benieuwd hoe mijn hardlopen in Zuid Limburg volgende week nog gaat. Ik merk er nu toch wel wat van.
ben zo blij voor jullie

heb hem vorige week donderdag laten prikken (27e) en het zou 7-10 kalenderdagen duren na ontvangst. Heb dan vrijdag een ontvangstbevestiging ontvangen en had zo gehoopt dat ik hem deze week zou hebben gehad.
plus onze gender reveal is volgende week zondag dus dan moet de uitslag echt wel binnen zijn
beetje saai wel.

)
.
ben jij al zo ver?