Wat een mooie foto’s weer. Ik zag prachtige herfstkleuren en ik zag een bijzonder bos met een soort mos over de rotsen? Zag er heel bijzonder uit. En dat engeltje uitgehakt in die rots, wat knap gedaan zeg. Dat heeft iemand spontaan daar gemaakt? Dat moet veel werk zijn, letterlijk engelengeduld.
Het gaat al wat beter met me, nog wat slapjes maar niet meer zo beroerd als gisteren. Ik weet niet of het covid is want ik heb niet getest. Maar ik ben niet verkouden en hoest ook niet. Ik moest heel erg overgeven en diarree en daarna natuurlijk heel slap en lage bloeddruk. Maar dat is vandaag al veel beter.
BeFunny
Geplaatst: 13-11-22 11:39
Moonsparkle wow. Die 2e en derde foto zijn echt onwijs mooi de rest ook maar die twee dat is waarom het de moeite is om zondag ochtend vroeg naar buiten te gaan.
Hier was het ook zo vreselijk mooi. Lab en ik hebben er een kleine 8km op zitten.
Die mist was zo mooi.
En ik kwam een eekhoorn tegen die door de bomen aan het rennen en springen was. Hij had mij ook gezien, maar bleef lekker zijn ding doen. Ik heb er echt van genoten en het leverde me dit lucky shot op
Wat zijn er veel mensen aan de wandel geweest ik geniet van jullie zonnige foto's. Vanochtend was het 4 graden, maar ik was net naar een voetbal wedstrijd en stond in mijn longsleeve weg te zweten zo'n contrast
Mooie foto's zeg! Zelf klein rondje gewandeld vandaag door de wijk, maar nog geen uitgebreide wandelingen afgelopen week. Wilde eigenlijk nog naar AWD als het mooie weer blijft maar moet ff kijken hoe het gaat met m'n nieuwe kitten komende dagen.
Wandelen in het bus kan goed. Bustrein, universiteit kan niet. Waarschijnlijk ook voor jezelf nog ye vroeg, dus rustig aan. Dann breeks het lijntje niet.