Hahaha dat is idd iets totáál anders! Maar, belangrijkste is dat je jezelf erin goed voelt. Nu ben ik ook erg benieuwd. Mocht je na de grote dag een foto willen delen, graag !
Ik vind het heel mooi, entourage vond het ook het mooiste en ik heb een grote tattoo op men rug en die komt ook mooi uit! Zelfs met bolero zie je ze nog een klein stukje!
Ja, inderdaad, ik hoop dat mijn gezondheid niet te hard meer achteruit gaat maar het zal snel daar zijn. Ik hoop dat het een beetje droog weer wordt, tegen de kou heb ik een heeeeuuuuuul leuke jas!
ik heb de resultaten van de punctie… ik was met verstomming geslagen… Leuven belde mij op, ze hadden de resultaten nog niet zelf binnen maar de eerste kliniek had hun rapport aangepast… de beide stalen, zowel van mijn hals dus als van mijn borst zijn GEEN baarmoederhalskanker maar borstkanker! Dus ze denken dat de uitzaaiingen in mijn borstholte, zoals longvlies, klieren,… zowiezo borstkanker zijn ipv baarmoederhalskanker en ook die in de buikholte zijn ze niet zeker van of dat dat dan nog voortkomt van de baarmoederhalskanker of ook borstkanker en daar kunnen ze geen puncties van doen want daar kunnen ze niet aan…
Dus eigenlijk begint heel de nachtmerrie weer opnieuw… ik weet dus niks van de prognose nu, ik weet niks van de behandeling,… gewoon dat ik nog een kanker bij heb…
Morgen moet ik namiddag naar de eerste kliniek want mijn pijnmedicatie is weer veranderd, ik hoop dat ze dan iets kunnen zeggen…
5/12 heb ik een afspraak op het borstcentrum in Leuven… ik ben men vertrouwen wat kwijt in de eerste kliniek met al dit gedoe…
Jeetje dat is niet mooi. Hoe gaan ze 2 soorten kanker aanpakken dan? Bestaan er ook diverse soorten chemo eigenlijk? Ik heb er helemaal geen verstand van. Sterkte en ik hoop dat je goede pijnmedicatie krijgt.
Wat een nare update.. Ik begrijp helemaal dat je geen vertrouwen meer hebt in de eerste kliniek. Succes morgen en heel veel liefs en sterkte voor jou en je omgeving