Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodi93 schreef:Hallo meiden
Ik kom me zelf niet melden (inmiddels zwanger) maar snap hoe goed de onzekerheid is als het niet lukt!
Maar misschien hebben jullie er wat aan hoe het bij mij ging als vergelijkingsmateriaal.
Wij hebben er zeker een jaar over gedaan om zwanger te worden van onze 2e (eerste heeft ook 2 jaar geduurd)
Wij hebben geen medische indicatie alleen ik heb wel na het stoppen van de pil en zwangerschap een mega onregelmatige cyclus. Waarbij met soms geluk het gemiddelde op 24 dagen zat. (Wij hadden wel al met de ha besproken voor een traject)
Wij hebben altijd een app gebruikt maar deze bleek er 2 dagen vanaf te zitten..
Ik heb 3 maanden ovulatietesten gedaan en in de 3e maand is het daarmee gelukt. Ik heb die van de action gebruikt.
Hier zie je wel dat ik een duidelijke lijn had.
Na mijn menstruatie heb ik 1 dag gewacht en toen meteen gaan testen.
13/3 laatste dag ongesteld
14/3 niks gedaan
15/3 getest
Wij hebben geklust op 14/15 en 17 maart.
En ben dus met het iets mindere streepje wel zwanger geraakt
Op 7/4 had ik een positieve test. Durfde niet eerder te testen.
Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test hebben! [ [url=m/HVsGrY.jpg]Afbeelding[/url] ]
LinsxDot schreef:Jodi93 schreef:Hallo meiden
Ik kom me zelf niet melden (inmiddels zwanger) maar snap hoe goed de onzekerheid is als het niet lukt!
Maar misschien hebben jullie er wat aan hoe het bij mij ging als vergelijkingsmateriaal.
Wij hebben er zeker een jaar over gedaan om zwanger te worden van onze 2e (eerste heeft ook 2 jaar geduurd)
Wij hebben geen medische indicatie alleen ik heb wel na het stoppen van de pil en zwangerschap een mega onregelmatige cyclus. Waarbij met soms geluk het gemiddelde op 24 dagen zat. (Wij hadden wel al met de ha besproken voor een traject)
Wij hebben altijd een app gebruikt maar deze bleek er 2 dagen vanaf te zitten..
Ik heb 3 maanden ovulatietesten gedaan en in de 3e maand is het daarmee gelukt. Ik heb die van de action gebruikt.
Hier zie je wel dat ik een duidelijke lijn had.
Na mijn menstruatie heb ik 1 dag gewacht en toen meteen gaan testen.
13/3 laatste dag ongesteld
14/3 niks gedaan
15/3 getest
Wij hebben geklust op 14/15 en 17 maart.
En ben dus met het iets mindere streepje wel zwanger geraakt
Op 7/4 had ik een positieve test. Durfde niet eerder te testen.
Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test hebben! [ [url=m/HVsGrY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan was jou ovulatie heel snel of niet?
Froukje schreef:Wat fijn Liene dat je er baat bij lijkt te hebben, succes met de volgende sessie!
Spannend Bohdi, ik duim!
Ik baal en kan wel janken... Alles stinkt, ik stond gisteren bijna te kotsen bij de prullenbak en ik ben echt wel wat gewend qua geurtjes.. en ik voel me zwanger maar de testen blijven hartstikke negatief.![]()
Ik zal voor de zekerheid vanmiddag nog een andere test halen maar het kan bijna niet dat ik net een slechte lading testen van sensitest heb ontvangen.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen, mijn lichaam vervloeken en hopen dat ik heel snel ongesteld ben zodat ik duidelijkheid heb.
Angela_ schreef:Mijn miskraam kreeg nog een naar staartje. Afgelopen donderdag kreeg ik uit het niet ineens enorm bloedverlies incl stolsels. Al die tijd zijn mijn zwangerschapstesten positief geweest (geen knallers maar toch een duidelijk streepje). Het was 26 dagen na innemen van medicatie om miskraam op te wekken, dus een menstruatie lijkt onmogelijk. Op zaterdag dikke krampen en ineens komt er een vlezig iets uit.. vermoeden is dat dit het vruchtje pas is. En jawel, vandaag een Omo witte test voor het eerst…
Controle was na medicatie niet nodig volgens het ziekenhuis, maar ik had het liever wel geweten dat alles er nog zat. Dan had ik wellicht mezelf hierop kunnen voorbereiden. Mocht er ooit iemand in deze situatie terecht komen, eis een controle echo na je miskraam.
Nu wachten tot mijn cyclus weer van start gaat en dan weer vrolijk verder klussen