Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laura1987 schreef:Matheno schreef:Rituals Homme komt toch. De vernieuwing van Samurai
Dat is toch raar.
Samurai is niet zo lang geleden vernieuwd toch?
Die heerlijke Yuzu die ze er toen uitgegooid hebben.
Memories schreef:Jing sleep foamdat zou echt geweldig zijn.
Die nieuwe homme/samurai zou eigenlijk de eerste van alle relatief recente veranderingen zijn waar ik niet zo weg van ben. Wat een saaie verpakking ook zeg, zal wel zo’n suffe markering truc zijn om meer kerels aan de rituals te krijgen
Dallista schreef:Memories schreef:Jing sleep foamdat zou echt geweldig zijn.
Die nieuwe homme/samurai zou eigenlijk de eerste van alle relatief recente veranderingen zijn waar ik niet zo weg van ben. Wat een saaie verpakking ook zeg, zal wel zo’n suffe markering truc zijn om meer kerels aan de rituals te krijgen
Dit alles + 1. Man wat een lelijke verpakking van de Homme. Maar die Jing, komt u maar!
Marocje schreef:Nouja? Oplichting is het niet, maar bewust veel inslaan zodat je dit later kan verkopen omdat de waarde stijgt? Kan je handel noemen idd. Maar ik hou er ook niet van.
Vooral omdat het vaak maar beperkt is en dan haalt 1 persoon 20 potten in de sale en is het later niet meer leverbaar. Dus zelf kopen is dan niet eens een optie wanneer een aantal personen dit ‘voor de handel’ doen.