Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorus schreef:Ik ben al langer geintereseerd in barefoot schoenen, maar nooit de stap genomen. Nu is het recentelijk weer op mijn radar gekomen en wil ik er eigenlijk toch wel actie op ondernemen. Ik ben dus wat op internet aan het zoeken geweest en hoop binnenkort naar de winkel in Arnhem te gaan om wellicht mijn eerste paar uit te zoeken. Dat vind ik via internet toch nog wel een beetje lastig
Ik lees hier graag mee en hoor graag tips en tricks waar ik rekening mee moet houden bij overstap naar barefoot schoenen.
Dorus schreef:Klopt, die tocht was een beetje pittig voor m’n zwakke enkelDat heeft ook wel een beetje meegespeeld in mijn beslissing om nu die stap te zetten om voor barefoot te gaan.
Ik ben al meer op blote (of sokken) voeten aan het lopen en dat voelt heel goed. Ik weet dat ik het rustig aan moet doen dus ook goed naar mijn lijf luisteren
Britt schreef:Maar Freet en Koel vind ik nou niet zo vlot om onder een pantalon t dragen
Tenzij je kleine voeten hebt, de jeugd sneakers van Koel zijn wel ontzettend leuk!
Marije_jiplover schreef:Ik moet zeggen dat als je eenmaal een poos bent overgestapt, je beeld van wat er normaal uitziet, vanzelf verschuift. En ik heb dus regelmatig echt medelijden met anderen omdat die hun voeten in van die smalle schoenen wegproppen, ipv dat ik mezelf zou schamen ofzo, omdat ik op breder dan gemiddelde schoenen loop.
Dorus schreef:Wanneer is je voet breed of juist smal? Ik zie bij barefoot & more wel dat ze de lengte helemaal uitmeten en uitleggen, maar over de breedte wordt niet gesproken. Ja wel of het een smalle, normale of brede schoen is, maar niet wanneer je waarin valt.