Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Werktijden aanpassen kan ondanks thuiswerken vaak niet hoor. Nu zou het mij qua tijd prima moeten lukken om alles voor 20.30 te doen hoor, maar ik moet bijvoorbeeld tussen 9 en 17.00 beschikbaar zijn voor support. Dus ik kan niet zeggen van ik ga smiddags naar stal en werk 's avonds nog even helaas.
Skessa_ schreef:Josien_ schreef:Werktijden aanpassen kan ondanks thuiswerken vaak niet hoor. Nu zou het mij qua tijd prima moeten lukken om alles voor 20.30 te doen hoor, maar ik moet bijvoorbeeld tussen 9 en 17.00 beschikbaar zijn voor support. Dus ik kan niet zeggen van ik ga smiddags naar stal en werk 's avonds nog even helaas.
Maar dan kan je toch wel gelijk na 17.00 in je auto stappen en naar je paard gaan? Dan red je het toch wel om 20.30 weer terug te zijn?
Of je moet echt heel veel reistijd hebben oid. Voor de rest prima te doen lijkt me.
Spenk schreef:Als je om 07:00 bij je paard staat wil dat prima.. mensen zouden in oplossingen moeten denken ipv in problemen.
MyWishMax schreef:Maar met die tijd houd je de visites niet tegen. Mensen die na het eten nog even langs vrienden gaan om wat te drinken, dat is als je half 9 thuis moet zijn veel lastiger dan 10 uur
We moeten eigenlijk heel blij zijn hoeveel wij nog mogen. Veel andere sporters kunnen niks meer en wij mogen eigenlijk nog alles behalve groepslessen en wedstrijden...
xxxmh schreef:Spenk schreef:Als je om 07:00 bij je paard staat wil dat prima.. mensen zouden in oplossingen moeten denken ipv in problemen.
Wordt bij sommige stallen wel moeilijk als ze om 8.00 opengaan zoals de stal waar ik sta.
Romeo2007 schreef:Dit staat op nu.nl Lijkt mij dat alles opgelost is
Mag je je paard of pony na 20.30 uur nog verzorgen als dat overdag niet kan?
Ja, dat mag als die zorg noodzakelijk is, aldus een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid.
Dan moet je voor vertrek wel de privéverklaring downloaden, invullen en ondertekenen die vanaf donderdagmiddag (na het Kamerdebat) op Rijksoverheid.nl/avondklok te vinden is.
Neonlight schreef:Een avondklok is er niet om zo te zijn dat ie pas ingaat als iedereen thuis is en er niemand last van heeft, dan gaat het zijn doel voorbij.
Verder hoor ik inderdaad niemand over voor werktijd gaan (lijkt alsof voor velen vroeger opstaan een no go is, langer in bed liggen lijkt toch weer belangrijker dan rijden/beweging geven). Argument gaat pas zo laat ip en hoor je ook, maar niemand die overleg pleegt met de stalling hierover.
En ik schaam me dat ik lid ben van de KNHS. Ik ga ze ook zeker een brief sturen. Jammer dat het januari is en het lidmaatschap net is ingegaan.
secricible schreef:MyWishMax schreef:Maar met die tijd houd je de visites niet tegen. Mensen die na het eten nog even langs vrienden gaan om wat te drinken, dat is als je half 9 thuis moet zijn veel lastiger dan 10 uur
We moeten eigenlijk heel blij zijn hoeveel wij nog mogen. Veel andere sporters kunnen niks meer en wij mogen eigenlijk nog alles behalve groepslessen en wedstrijden...
Maar die worden nu wel redelijk tegen gehouden met maar 1 persoon die langs mag komen. Tenzij mensen dat aan de laars lappen, maar dan betwijfel ik of ze zich wel houden aan de avondklok.
FrNo schreef:Zonnebloem92 schreef:Ik vraag mij echt af hoeveel mensen zich gaan houden aan 1 bezoeker per dag.
Ben benieuwd of we straks nog naar de paarden mogen, ik moet 2x per week in de avond en ben dan niet voor 20.30 thuis. Vanwege een blessure moet ze eigenlijk wel stappen en kan ik niet 2 dagen per week overslaan.
Ook niet als je gelijk vanuit het werk door rijdt naar stal?