secricible schreef:Nee, nog niet. Ik vind dat wel heel interessant. Dat zou betekenen dat straks alle antivaxxers waarschijnlijk in korte tijd besmet gaan worden. En helaas ook alle kwetsbaren die geen vaccin kunnen of mogen nemen (hoewel die groep heel klein gaat worden als het alternatief corona is denk ik)
Ik ben daar dus ook zo benieuwd naar! Ik hoop echt van harte dat de kans dat je een ander dan nog kunt besmetten te verwaarlozen is. Dit voor de groep die niet gevaccineerd mag worden of nog niet opgeroepen is. Dat zou ook betekenen dat als de vaccinatiegraad voldoende hoog is, de mensen die niet gevaccineerd mogen worden wel beschermt kunnen worden door groepsimmuniteit.
Het zou zo fijn zijn om binnenshuis met vrienden geen 1,5 meter afstand meer te hoeven houden als zowel ik als zij gevaccineerd zijn. En niet meer hoeven tellen hoeveel mensen je uit kunt nodigen, als je je beperkt tot enkel mensen die gevaccineerd zijn.
Ondanks dat ik er niet in geloof, vind ik het dan geen probleem om nog een jaar met mondkapje in openbare binnenruimten te moeten lopen.
Mijn oudste dochter was prematuur. Ze kiezen er dan vaak voor om de eerste vaccinatie te geven tijdens een korte opname. Ik ben benieuwd of dat een optie kan zijn voor mensen die nu niet gevaccineerd mogen worden? Dat zij kort opgenomen worden ter observatie, zodat mensen waar twijfel bij bestaat toch wel gevaccineerd kunnen worden.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 23-12-20 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt