Butterfly, nee dat herken ik niet, ik heb daar nooit last van, merk niet eens dat ik ongesteld moet worden. Heb daar nu echt een app voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Ja das niet de beste koffie haha
Butterfly, nee dat herken ik niet, ik heb daar nooit last van, merk niet eens dat ik ongesteld moet worden. Heb daar nu echt een app voor
leonie1988 schreef:Ik kom me ook maar eens melden, ik lees al even meeLijkt me fijn om elkaar een beetje te helpen op de lastige momenten en ik heb al een aantal gezonde recepten langs zien komen die ik zeker ga proberen!
Begonnen op 113,4 kg begin dit jaar. In februari door mijn rug gegaan terwijl ik net lekker bezig was met sporten (ik sport in een warmtecabine, is het beste voor mijn rug). Dankzij Corona werkt mijn vriend thuis, waardoor ik niet meer stiekem kon snoepen. En vanaf dat moment ging het heel goed. Ik wandel veel, sport twee keer per week en ik tel calorieën met de Food App. Langzaam maar zeker beginnen de mensen om mij heen het ook echt te zien en voor het eerst in mijn leven merk ik dat die knop echt om is.
Er was afgelopen zaterdag in totaal 9,9 kg af. Nog een paar kilo en dan zit ik onder de 100, dat is toch al zeker 10 jaar geleden dat ik daar onder heb gezeten. Ik rijd mijn merrie niet omdat ik te zwaar ben. Als ik onder de 100 kg ben mag ik haar droogstappen een paar rondjes, twee keer per week. En als ik onder de 90 kg ben wil ik het rijden weer voorzichtig op gaan pakken. Dus genoeg motivatie
Vulina schreef:Misschien kun je wel niet zo goed tegen de suikerpieken? Als je suiker met een krentenbol eet krijg je ineens een hoge piek, dat geeft dat je je 2uur later vermoeid voelt en weer suiker nodig hebt. Misschien kun je iets gezonds in de vriezer/koelkast klaar leggen voor de moeilijke dagen? Ik heb best veel gezonde makkelijke dingen staan, wij hebben het altijd druk en weinig tijd.. Zo kan ik snel wat pakken zonder te zondigen..
Ik had gisteren eigenlijk écht wel honger aan het eind van de dag. Moest nog een groep paarden verzetten, was 22 uur binnen. Heb nog een gekookt eitje genomen en snel gaan slapen.. Zal zo eens wegen, of er nog wat af is deze week..
Dustinlover schreef:Roosch wat zie je er goed uit! Heb je ook een foto van voor dat je af viel?
BloemBloem schreef:Dat kan heel goed DL, soms moet je je lijf weer even laten schrikken.
Wow Roosch! Heel mooi!
Hier wel wat smokkelwerk dit weekend, maar schade valt mee, is onsjes werkOf een dikke drol, mocht het weer eens gaan lukken
![]()