Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_S_S schreef:De dierenarts denkt van een ander paard. Hij ziet dit vaker in bijvoorbeeld een opfok. We hebben twee maal de hele wei doorgelopen en nergens iets scherps of bloed ofzo te vinden... Ook niet bij een ander paard. Een raadsel dus![]()
Starlight laat absoluut niemand aan haar oren zitten. Dat heeft ze al haar hele leven. Ze had inmiddels al twee verdovingen gehad + een praam op maar stond er nog vol tegenin te vechten... Ik vond het ook wel goed zo. Het zat vast en klaar. Dan maar een lelijk oor de rest van haar levenHet was afschuwelijk om haar zo te zien.
Veraaaaah schreef:Oh wauw dat oor...
Ik ben al een tijdje blauwe plekken/snee vrij! Mijn vriend honkbalt en die heeft het hele seizoen mooie grote plekken gehad.
daffene schreef:Een topic waar mensen vrijwillig naar dit soort foto’s willen kijken![]()
Ik heb er ook wel een paar voor jullie collectie.
Mijn Mechelse Herder Nova een jaar geleden; open botbreuk na een auto-ongeluk.
Dag na het ongelukSpoiler:
[ [url=m/VB9Y1J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Huid laat losSpoiler:
[ [url=m/6XqVi3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een jaar later. Best mooi geworden toch?
Spoiler:
[ [url=m/FG5EkR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Warboel schreef:Ik heb een heeeel ieniemienie klein gaatje in m’n vinger:
[ [url=m/aDUpPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar hij is verrot pijnlijk. Komt namelijk omdat dit handboortje er bijna helemaal ingeschoten is. Kwam er zowat aan de andere kant van m’n vinger weer uit...
[ [url=m/PepSkd.jpg]Afbeelding[/url] ]
M’n hele vinger voelt beurs en is dikje voelt ook precies een soort “kanaaltje” lopen waar het boortje doorheen gegaan is.