Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Wat wil je precies weten. Ik begrijp de vraag niet?
Bigone ik begrijp dat ik je irriteer. Dat spijt me voor je.
Dinopino schreef:Zou moeilijk gaan want de meesten zitten in mijn foeilijst en dat heeft een reden. Onder andere dat we niet met elkaar kunnen communiceren en dat bij degene spanning geeft.
Wat is er gebeurd: Er wordt door iemand een link hier geplaatst. Dus ik reageer er op zoals jullie ook doen en vraag of hij kan aantonen of die bron betrouwbaar is?
Dinopino schreef:Oh dat is positief nieuws toch. Wanneer de rest even niet meer plaats vind. Door het afbranden van twee chemische fabrieken is de produktie van vaccinaties natuurlijk ook in het geding gekomen.
Dinopino schreef:Oh dat is positief nieuws toch. Wanneer de rest even niet meer plaats vind. Door het afbranden van twee chemische fabrieken is de produktie van vaccinaties natuurlijk ook in het geding gekomen.
Dinopino schreef:Maar wel degene die antwoord gaf, van de andere kreeg ik slechts wedervragen.
Brainless schreef:Dinopino schreef:Vind het super dat jij nog nooit hebt hoeven te zien hoe een baby van de een op de andere dag blauw werd haar oogjes alleen nog richting neus waren en niet meer kon praten. Heb jij dat gezien?
Kwam dat door een enting?
Ik heb een gezonde baby een (soort van) epileptische aanval zien krijgen.. dat was ook geen pretje.
Maar dat kwam niet door een enting.
Dinopino schreef:Wil jullie wel even bedanken want met mij hebben ook andere genoten van jullie ja wat ... ik weet niet precies hoe ik het noemen moet wat jullie doen.
Dinopino schreef:Wij gaan er hier nog wat op drinken. Ze zijn het hier allemaal eens dat ik gewonnen heb. Wat jullie nog verder schrijven ga ik niet meer lezen we gaan even ontstippen. I am happy lal la. Heb zojuist een doos schokolade gewonnen.