4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 21:13

Castilja schreef:
Oh wat tergend irritant dit, krijg net bericht dat mijn school tot 1 april dicht gaat. Ik mis nu de lessen waar ik me echt op had verheugd en omdat ik vervroegd stage ga lopen is mijn derde jaar ineens afgelopen nu. Heel raar. En stom. :( Mijn sportschool is ook dicht gegaan, zit je dan lekker. :+ Pfff. Voordeel van alles is wel dat ik rustig kan verhuizen, maar had liever een ander scenario gehad. Word enorm rusteloos van het stilzitten en niet kunnen sporten dus misschien vanavond toch maar even een rondje hardlopen. Ik wilde vanmorgen trouwens die ijskoffie smoothie maken, was alleen even vergeten dat mijn blender al ergens in een doos is ingepakt. Moet nog even wachten totdat ik het kan maken :(

Gisteravond ging IF goed!! Ik heb 's avonds meestal veel trek maar dat viel me alles mee, in de ochtenden eet ik sowieso altijd pas laat dus dat ging prima! Ik ga er nog even mee door, bevalt wel tot nu toe. Maar moet ik misschien niet te hard roepen na 1 dag lol.

Chimello; Jillian Michaels heeft op Youtube leuke trainingen staan voor beginners!

Kom bij mij sporten dan *\o/*

Ik was weer bij mijn ouders eten vanavond, die gooien overal liters olijfolie overheen. Heb een paar keer stop kunnen roepen zodat ik nog een portie met wat minder kon krijgen gelukkig, maar verder iets met gegeven paarden :+

O: drie wasa vezelrijk crackers met halvarine en schouderham
T: twee gevulde paaseitjes
L: Griekse yoghurt met fruit en zaden muesli
T: halve komkommer
A: vegetarische chorizo worst, snijbonen en een salade met geroosterde tomaatjes en ui, veel kruiden, pijnboompitjes en olijven
T: grapefruit, proteineshake blueberry met magere kwark (weer eens een andere geprobeerd, behoorlijk chemisch helaas)

Castilja

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 22:28

Ik zou mijn hand er oprecht niet voor omdraaien om een introductielesje mee te doen met je, waar moet ik dan heen? <<)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 22:43

Wat gek dat mijn sportschool nog wel geopend is, al dan wel met de melding dat je per direct buiten wordt geknikkerd als je hoest :+

Wat vinden jullie fijne apps voor een home workout? Het liefste eentje waar je wat specifieker je spier groep kan selecteren dus hamstrings ipv benen, bijvoorbeeld.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 23:31

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik moet ook thuis gaan sporten vrees ik.
Nou jongens vandaag weer gegeten volgens IF en ik heb momenteel echt flinke honger. Heb expres geen maaltijden geskipt dus gewoon genoeg gegeten, maar vind het nu lastig. Vooral ook omdat ik soms niet kan slapen als ik trek heb :+ Dit gaat dus ooit wel wennen mag ik hopen? :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 08:23

Castilja schreef:
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik moet ook thuis gaan sporten vrees ik.
Nou jongens vandaag weer gegeten volgens IF en ik heb momenteel echt flinke honger. Heb expres geen maaltijden geskipt dus gewoon genoeg gegeten, maar vind het nu lastig. Vooral ook omdat ik soms niet kan slapen als ik trek heb :+ Dit gaat dus ooit wel wennen mag ik hopen? :D

Ja, went vanzelf als het goed is!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:49

Ik snap het wel want sportscholen zijn natuurlijk niet zo hygiënisch maar ik vind het eigenlijk allemaal onzin. Ook dat de uni’s dicht zijn.

Je gaat er echt aan wennen Castilja, even doorzetten! :)

Vandaag is mijn paard eigenlijk helemaal vrij dus lekker heel de dag buiten staan maar het is zo lekker weer buiten dat ik maar even een rondje AH met hem ga wandelen (5 km).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:08

Ik kon mijn personal body plan gelukkig omzetten naar thuis trainingen. Krijg een dezer dagen het nieuwe schema dus ben heel benieuwd :)

Verder tot 1 april thuiswerken, dus heb het mezelf maar comfortabel gemaakt in de werkkamer :+

Lijstje vandaag:

O/T: halve humble & crumble koek (golden kitkat :9 echt mn nieuwe favoriet!) + kop koffie
L: Zelfgemaakte pretzel met zout en nutella + glas jus
T: eiwitshake met sojamelk
A: ramen met champignons, lente ui, tauge en gekookt ei

Totaal:1600
B: avondwandeling, ongeveer 12.000 stappen
D: water en thee

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:24

Fijn Frummels!

Onze sportschool is (nog) open. Maar mijn coach vond het niet verantwoord om nog te gaan sporten, zeker ook omdat ik in de zorg werk. Ik blijf wel eetlijstjes krijgen, en het sporten en wegen komt weer als de boel weer rustiger is. Fijn dat ze zo meedenkt :)

Ondertussen heb ik bedacht wat meer te gaan wandelen en thuis wat oefeningen te doen.

O: ciabatta met 30+ kaas, optimel
T: plak krentenbrood
L: boterham met vruchtenhagel, komkommersalade
T: cup a soup tomaat, appel
A: pasta met zalm (uit blik), creme fraiche light, groene pesto en tomaatjes. Ik ben benieuwd :')
T: rauwkostsalade

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 16:48

Hier gaat het wat betreft eten wat minder. Eet niet ongezond, maar wel meer dan ik zou willen. Gezien nog steeds de last van m’n maag eet ik momenteel intuïtief.

Sporten gaat wel lekker, deze week vier keer geweest. Maar acht de kans groot dat sportscholen op zeer korte termijn dicht moeten. Dus dan moet ik wel overgaan op thuis bodyweight oefeningen. Misschien bij m’n vriend eens z’n halters ofzo pakken.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 18:30

Wat een gedoe zeg, alle sportscholen die sluiten. Wel begrijpelijk uiteraard! Ik heb het geluk dat ik altijd thuis sport, heb eigen gewichten etc.

Fijn dat jullie sportscholen/trainers zo meedenken Frummels en Laura82! Krijg je qua thuis trainingen alleen schema’s Frummels, of ook online trainingen vanuit je sportschool oid?
Ben benieuwd naar je pasta Laura, heb hier nog een blikje zalm staan uit een kerstpakket :+

Hier loop ik tegen mijn eerder genoemde ‘weekendprobleem’ aan. Er worden ongezondere keuzes gemaakt en vind het dus ongezellig voor mijn vriend om in het weekend niet mee te doen. Voor de beeldvorming is dit mijn lijstje:
O: 3 american pancakes met 100gr magere kwark en 75gr blauwe bessen
L: 2 worstenbroodjes
T: Body en fit pro bar
D: Salade met zoete aardappel, geitenkaas, spekjes, amandel en tomaat
T: 1 of 2 rode wijntjes
Totaal 2100-2200 kcal en te weinig eiwit (97gr)

B: 2 paarden rijden en 1,5 uur wandelen

Normaal zou er savonds nog grote kans zijn op een borrelplankje oid, maar aangezien we morgen visite krijgen laten we dat maar zitten om nog iets te compenseren :')

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 00:53

Heerlijk die pancakes!

Afgelopen dagen een beetje rare lijstjes gehad. Gisteren amper wat gegeten (heel laat bed uit) en vandaag ongezond (maarja cheat day).

Gisteren:
M - 5 maiswafels met een halve avocado en geraspte kaas
A - boeren omelet met champignons, tomaten en avocado en drie geroosterde boterhammen
D - twee zoete witte wijn, drie gin&tonics

Vandaag:
M - eiwit koffie smoothie
T - 200 gram in stukjes gesneden watermeloen (bakje van de Jumbo)
A - patat met snack

Vandaag wel heerlijk anderhalf uur gewandeld met mijn paard. Even langs ons nieuwe huis gelopen en stiekem mijn paard al laten kijken naar waar hij komt te staan :D en toen terug langs het water. Ik verheug me echt op het lekkere weer van aankomende week!

Vandaag boodschappen wezen halen met mijn moeder om te kijken naar alternatieven voor mij om ‘s avonds te eten als de rest van mijn familie kcal volle gerechten eten. Een paar verschillende Iglo maaltijden gehaald. Ook een vegan kaas burger gekocht voor van de week. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat smaakt. Ik had echt geen idee dat dat vegan kon.

Vandaag de blender half laten ontploffen dus morgen naar de AH om een nieuwe te halen. Komt mooi uit met die zegels. Als mensen dat ook niet al gehamsterd hebben :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 01:18

Mjwb, ik vind beide lijstjes slecht. Klinkt bot, maar gisteren dus veel drank. Maar weet je zelf ook al. Maar vandaag gewoon echt te weinig. Je hebt misschien patat op, maar kan me niet voorstellen dat dit lijstje voldoende kcal bevat.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 01:33

Klopt helemaal, vandaar dat het rare lijstjes zijn. Twee dagen pas rond 2/half 3 mijn bed uit en dan krijg ik het niet voor elkaar om nog heel veel te eten. Als ik vol zit dan zit ik ook echt vol. Maarja nu moet ik de komende twee weken weer elke ochtend werken en aangezien alles dicht is door corona zal ik ook niet meer uitgaan dus zullen mijn lijstjes weer normaal worden.

Vrijdag was volgens MFP 1200 kcal en zaterdag 1400 (zonder drank).

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 12:36

Frummels schreef:
Ik kon mijn personal body plan gelukkig omzetten naar thuis trainingen. Krijg een dezer dagen het nieuwe schema dus ben heel benieuwd :)

Verder tot 1 april thuiswerken, dus heb het mezelf maar comfortabel gemaakt in de werkkamer :+

Lijstje vandaag:

O/T: halve humble & crumble koek (golden kitkat :9 echt mn nieuwe favoriet!) + kop koffie

Hoe bevalt Personal Body Plan jou? Ik zit er over te twijfelen om me in te schrijven, maar ik weet niet of ik het qua voedsel echt ga kunnen volgen. Zijn de schema's een beetje haalbaar?

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:24

Ik heb daarnet 50 gram Griekse koffie yoghurt door de eiwit koffie smoothie gedaan ipv banaan. Echt heel erg lekker!!

Afbeelding
Afbeelding

Zouden thee smoothies lekker zijn?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 13:44

_mjwb schreef:
Ik heb daarnet 50 gram Griekse koffie yoghurt door de eiwit koffie smoothie gedaan ipv banaan. Echt heel erg lekker!!

[ [url=m/PmRviT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hiZ3gN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zouden thee smoothies lekker zijn?

Klinkt goed!
Hmm thee... kan me voorstellen dat zoethoutthee smoothie(of sterrenmunt is vergelijkbaar) wel eens lekker fris kan zijn?

Runderboullion koken met zakje zoethoutthee er in is ook jummie!

Gisteren:
O: 125 gr kwark met vleugje vanille van Campina
L: Maaltijdsalade met biefstuk en garnalen en 1/3e van putzakje friet (uit wezen lunchen)
T: 33gr Spaanse fuet, snackwortels, eiwitshake (met frambozen)
A: Zelfgemaakte tomatensoep, 2 mega kommen
T: 20gr nibbit (jammmm), 3 surimisticks met sojasaus

+- 1800 kcal, + 50 min gewandeld.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 15:00

MarJon schreef:
Frummels schreef:

Lijstje vandaag:

Hoe bevalt Personal Body Plan jou? Ik zit er over te twijfelen om me in te schrijven, maar ik weet niet of ik het qua voedsel echt ga kunnen volgen. Zijn de schema's een beetje haalbaar?

Je krijgt geen voedingsschema maar de voor jou berekende macro's en kcal. Dus je kunt je eten zo invullen zoals je zelf wilt en daarbij invullen of je bijvoorbeeld geen vlees eet (of lactose intolerant bent etc.) :) Dat vind ik er juist zo fijn van. Als ik wil ontbijten met een pizza dan kan dat :+ Je kunt alles wat je eet invullen in de app en dan is het de bedoeling dat al je " balkjes" groen worden. Ik vind het heel fijn en ben nu al echt super verbaasd over mijn resultaat na een paar weken..

@_mjwb dat is 1300 kcal per dag.. Dat is wel heel erg weinig. Tenzij je 1.50 m. bent en de hele dag op de bank zit natuurlijk. Maar dat weet ik niet :)

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 22:52

Even teruggelezen.
@Laura82: de mugcake klinkt makkelijk, hopelijk ook lekker?

_sharonnn schreef:
Hier momenteel op -4,5 kg nog een halve kilo en dan mag ik eindelijk m’n nieuwe schoenen kopen!

jaaa, motivatie is zo belangrijk :D

Maanlicht schreef:
Ik was weer bij mijn ouders eten vanavond, die gooien overal liters olijfolie overheen. Heb een paar keer stop kunnen roepen zodat ik nog een portie met wat minder kon krijgen gelukkig, maar verder iets met gegeven paarden :+

Moet ik ook op letten als mijn vriend kookt, alleen dan met boter.

Frummels schreef:

Ik zie die koeken hier altijd terugkomen, ik ga ze eens opzoeken...

m9ara schreef:
Hier loop ik tegen mijn eerder genoemde ‘weekendprobleem’ aan. Er worden ongezondere keuzes gemaakt en vind het dus ongezellig voor mijn vriend om in het weekend niet mee te doen.

Ik probeer zelf gewoon mijn schema aan te houden, anders ben ik zo weer de weg kwijt.

_mjwb schreef:
Vandaag wel heerlijk anderhalf uur gewandeld met mijn paard. Even langs ons nieuwe huis gelopen en stiekem mijn paard al laten kijken naar waar hij komt te staan :D en toen terug langs het water. Ik verheug me echt op het lekkere weer van aankomende week!

Vandaag boodschappen wezen halen met mijn moeder om te kijken naar alternatieven voor mij om ‘s avonds te eten als de rest van mijn familie kcal volle gerechten eten. Een paar verschillende Iglo maaltijden gehaald. Ook een vegan kaas burger gekocht voor van de week. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat smaakt. Ik had echt geen idee dat dat vegan kon.

Vandaag de blender half laten ontploffen dus morgen naar de AH om een nieuwe te halen. Komt mooi uit met die zegels. Als mensen dat ook niet al gehamsterd hebben :=

Oh, komt je paard aan huis? Vegan en vegetarische vervangers zijn tegenwoordig vaak heel lekker, ik ben van van Sofine, die zijn vaak ook goed te doen qua kcal.

_mjwb schreef:
Ik moet nog altijd een keertje jouw smoothie recept proberen!

Stephanie_M schreef:
Runderboullion koken met zakje zoethoutthee er in is ook jummie!
Klinkt als een combinatie die ik niet zelf zou bedenken!

Frummels schreef:
Je krijgt geen voedingsschema maar de voor jou berekende macro's en kcal. Dus je kunt je eten zo invullen zoals je zelf wilt en daarbij invullen of je bijvoorbeeld geen vlees eet (of lactose intolerant bent etc.) :) Dat vind ik er juist zo fijn van. Als ik wil ontbijten met een pizza dan kan dat :+ Je kunt alles wat je eet invullen in de app en dan is het de bedoeling dat al je " balkjes" groen worden. Ik vind het heel fijn en ben nu al echt super verbaasd over mijn resultaat na een paar weken..

Klinkt goed, denk dat ik dit gemist heb. Misschien eens inlezen hierover.

Ik ben dit weekend een beetje uit m'n gewone doen geweest omwille van het hele corona-gebeuren. Hier in België is er een stormloop op de supermarkten geweest, ik hou sowieso niet van winkelen dus heb me niet aan het 'slagveld' gewaagd. De boodschappen waren dus niet zo uitgebreid als ik gepland had. Verder hebben we op het werk heel wat ingrijpende maatregelen, heel wat onduidelijkheden over wat maandag op me af zal komen. De sportschool is ook gesloten. Alles samen heb ik het wat moeilijk gehad om me te focussen op mijn doelen.

Toch nog een aantal leuke dingen in m'n lijstjes, daarom deel ik ze.

Vrijdag:
O: Havermout met sojamelk en eiwitpoeder
T: speculoosje, sesam-havermoutkoekje
L: slaatje met rucola, kerstomaat, kikkererwten, kidneybonen, avocado
T: Vegan protein bar, maiswafel met speculoospasta
A: treatday! Uitje met collega's. Risotto met seizoensgroenten en feta, creme brulee als dessert en een kaneelkoekje bij de koffie na het eten.
kcal niet geteld
B: half uurtje gaan joggen met de hond bij

Zaterdag:
O: havermout met sojamelk en eiwitpoeder
T: vegan proteïn bar
L: rucola met kerstomaatjes, mozarella en twee spiegeleitjes
T: twee havermoutkoekjes
A: plaatkoek, dus: een bakplaat met taart/blader/pizzadeeg naar voorkeur, bestrijken met hummus die je mengt met za'atar kruiden, dan courgette, aubergine, paprika op een grilpan grillen en dan op de hummus leggen, daar bovenop nog wat kerstomaat en kikkererwten.
T: rozijntjes, stukje chocolade
kcal: 1585
B: lekker paardgereden en 's middags een uurtje gewandeld met de honden.

Zondag:
O: havermout met amandelmelk, rozijnen, walnoten
T: eiwitshake
L: maiswafels met hummus
T: vegan protein bar, rozijnen en een halve banaan (had ik over van de nieuwe batch koekjes die ik gemaakt heb)
A: courgetti met avocadosaus (gewoon gemixte avocado eigenlijk), kerstomaatjes, pijnboompitten en wat grana padano
T: stukje pure chocolade
Kcal: 1479
B: half uurtje joggen, twee uur gewandeld met de honden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-20 23:02

casperzazoe schreef:
Wat gek dat mijn sportschool nog wel geopend is, al dan wel met de melding dat je per direct buiten wordt geknikkerd als je hoest :+

Wat vinden jullie fijne apps voor een home workout? Het liefste eentje waar je wat specifieker je spier groep kan selecteren dus hamstrings ipv benen, bijvoorbeeld.

Ik heb een crosstrainer thuis haha. Maar ik kan er momenteel niet echt want ik ben echt zo extreem benauwd steeds, krijg gewoon geen lucht..
Corona?..

Frummels oooooh die H&C cookies <3 <3 <3

_mjwb wat leuk dat je die foto's zo deelt! Ga ik ook eens proberen!

Heeft iemand van jullie hier een Nintendo Switch met Ringfit erop? :D Ben wel benieuwd naar ervaringen!

Mijn lijstje van gisteren:
ik heb op zaterdag altijd een lange dag want ik moet om 4:15 mijn bed uit.

O: 300ml amandelmelk / 40gr brinta appel rozijn (176) 4;30
T: Krentenbol bakker (130) 7;30
L: 1 knackerbrod / hutenkase sweet chili / rijstenwafel B&F / viervruchten spread (125) 11;30
L: 2 B&F pannekoeken / aardbeien / schenkstroop (253) 14;30
T: Appel (102) 16;00
A: 2 volkoren wraps / kip / champignon / ui / paprika / knoflooksaus / sweet chili saus (860) 18;30
T: Wolken toetje dr. oetker (167) 19;00
S: Pringles (426)

Totaal: 2.248 KCAL Doel 1.880
17.000 stappen

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 danerol croissants / 1 met kaas / 1 met nutella (484)
L: 1 B&F rijstenwafel / viervruchten spread / Wit puntje / Duo penotti cookies & cream (238)
A: Quarter pounder menu mc donalds de laatste keer voorlopig haha dus het mocht ff (940)
T: Stukje appeltaart (281)

Totaal: 1.943 KCAL Doel 1.880
15.000 stappen

Beide dagen dus veel gelopen, vandaag een wandeling gemaakt door het bos met op en af heuveltjes dus die extra KCAL mocht ik opzich wel hebben. Ook had ik de afgelopen week behoorlijk (800 totaal) Kcal over dus mooie compensatie zo in het weekend.

MORGEN WEER WEGEN *\o/*

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 00:05

Stephanie - Ik ga het eens proberen! Ik ben helemaal weg van Moroccan munt thee. Ik ga eens proberen om dat, een halve banaan, aardbeien, amandelmelk en Griekse vanille yoghurt te mixen.

Frummels - Klopt ook dat het veel te weinig was, maarja ik kan er nu toch niks meer aan doen. Zat aardig vol die twee dagen (naja halve dagen) en ik denk dat het niet heel veel kwaad kan. Vandaag weer een normaal ritme dus ook een beter lijstje! :)

Oryani - Ja, we hebben een huis met stallen gekocht! Komen ook nog twee shetlandveulens bij :D
Ik vind oprecht dat er hele lekkere vegan producten zijn!
Die plaatkoek klinkt wel heel erg lekker, die ga ik echt onthouden!!

Fading - Ohjaaa de Mc gaat natuurlijk ook dicht. Misschien ook maar beter, scheelt weer een hoop kcal. Ik kan mezelf nooit inhouden in de Mc :') Lekkere lijstjes!!

Vandaag weer een betere dag! Lekker in de bak gereden met mijn paard en de galop geoefend. Ook gezellig met mijn moeder een uur gaan wandelen en daarna lopend boodschappen gehaald.

Ik heb de blender van de AH gehaald. Ik ga hem morgen gelijk uittesten. Even kijken hoe laat want we hebben morgen drie kijkers voor ons huis dus moeten een paar uur ergens anders heen. En aangezien iedereen thuis zit en geen contact wil gaan we denk ik maar rondjes rijden met de auto := Daarna lekker een smoothie maken en ik ben van plan om een cake te gaan bakken.

Vandaag:
M - eiwit koffie smoothie met Griekse koffie yoghurt ipv banaan (hadden we niet in huis)
T - 5 maiswafels met vegan filet american
A - twee paprikawraps van No Fairytales met een beetje mayonaise, kipfilet blokjes (gebakken), tomaat en avocado
T - sweet potato chips

Morgenavond eten we risotto dus ik moet even kijken hoe ik dat allemaal ga combineren omdat ik ook van plan ben om cake te gaan bakken en natuurlijk te eten. Mijn moeder’s risotto komt uit op ongeveer 750-800 kcal door alle saus, groenten en vlees dat ze er door heen doet.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:26

Ik merk dat ik door alle onrust nogal teneergeslagen en depri ben, niet bevorderlijk voor mijn eetpatroon. Nu alle sportscholen dicht zijn voel ik me heel naar. Sporten is echt super belangrijk voor me en daar had ik ook mijn sociale contacten etc. Ik ga wel thuis trainen, maar het is toch niet hetzelfde.

Ik ben morgen jarig maar ik ben helemaal niet in een feeststemming, er komt geen familie op bezoek, alle horeca is natuurlijk ook dicht dus gepland etentje gaat niet door, niet leuk allemaal.

Verder ben ik wel weer helemaal fit en ben ik heel erg blij met hoe ik eruit zie op het moment, dus dat is wel heel fijn, alleen heb ik toch wel moeite om goed te blijven eten nu ik weinig afleiding/minder beweging heb. Ga zometeen wel een uur wandelen met mijn moeder in het bos.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 10:41

Oh lief Maanlichtje wat vervelend voor je :( Er is momenteel echt geen klap aan, al helemaal niet aan jarig zijn in deze omstandigheden. Er zit niet zoveel anders op dan je letterlijk overgeven aan de situatie; ik bleef ook lang boksen met 'ik ga toch naar buiten het valt allemaal wel mee boeie' maar merk toch dat het niet werkt op die manier. Jouw sportclub bleef open toch, of is die toch dichtgegaan?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:04

Castilja schreef:
Oh lief Maanlichtje wat vervelend voor je :( Er is momenteel echt geen klap aan, al helemaal niet aan jarig zijn in deze omstandigheden. Er zit niet zoveel anders op dan je letterlijk overgeven aan de situatie; ik bleef ook lang boksen met 'ik ga toch naar buiten het valt allemaal wel mee boeie' maar merk toch dat het niet werkt op die manier. Jouw sportclub bleef open toch, of is die toch dichtgegaan?

Ja, alles is dicht sinds gister helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:53

Jeetje maanlicht balen.. Ff idd een rot momentje zo. 'tis hier thuis altijd druk op straat (woon midden in 't centrum) maar er is nu geen klap te doen.. -,-'

Ik ben wel weer 0,4kg kwijt deze week *\o/*
Beetje slechte week gehad maar alles viel mee dus haha!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 12:17

_mjwb schreef:
Oryani - Ja, we hebben een huis met stallen gekocht! Komen ook nog twee shetlandveulens bij :D
Ik vind oprecht dat er hele lekkere vegan producten zijn!
Die plaatkoek klinkt wel heel erg lekker, die ga ik echt onthouden!!

Gaaf, gefeliciteerd! En oja, de plaatkoek ook nog 25 minuutjes in een 200 graden voorverwarmde oven afbakken natuurlijk, vergeten bij zetten. :o?

@Maanlicht: kan het me zo voorstellen, heb diezelfde neiging om wat neerslachtiger te worden door de situatie.