Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatastrof schreef:Ik vraag me eigenlijk af Fleur of je daar echt goed op je plek zit? Krijg je ook inhoudelijke therapie die je gezonder leert leven, nadenken en omgaan met je emoties?
Fleury schreef:Het blokje naar huis moet nog goed besproken worden want ze zeggen wel mooi dat ik dan in Eindhoven naar de eetstoornissen kan maar dat blijkt te gaan om 1 uur in de week terwijl de meesten vanuit hier naar deeltijd gaan.
eppieheppie schreef:GDG , Fleur heeft al een paar keer aan gegeven dat ze na de kliniek in Helmond naar huis moet en dan maar een uur in de week hulp krijgt. Geen nieuwe kliniek dus.Fleury schreef:Het blokje naar huis moet nog goed besproken worden want ze zeggen wel mooi dat ik dan in Eindhoven naar de eetstoornissen kan maar dat blijkt te gaan om 1 uur in de week terwijl de meesten vanuit hier naar deeltijd gaan.
Fleur , Ik ben het met Kaat eens , ik vraag me ook af of je daar wel op je plek zet . Natuurlijk kun je hier niet je hele dag van uur tot uur beschrijven maar op wat ik hier lees doen ze in houdelijk niet veel therapie met je . En lijkt alles alleen maar op basis van " op lappen en weg wezen "
Kaatastrof schreef:Ik vraag me eigenlijk af Fleur of je daar echt goed op je plek zit? Krijg je ook inhoudelijke therapie die je gezonder leert leven, nadenken en omgaan met je emoties?