neila schreef:Ik doe nu ± 4 weken aan IF. Ongeveer de 16/8 methode, hoewel ik het niet echt bijhoud. De eerste week wel een hongergevoel en inderdaad ook hoofdpijn.
Daarna ging het steeds beter. Ik merk wel dat ik goed moet eten en vooral producten echt verzadigen. Dus voor mij geen bak sla (wel lekker!), maar een kom goed gevulde soep en volkorenbrood met pindakaas en kaas. Ook neem ik later op de dag een kom volle yoghurt, soms nog een handvol noten en 'gewoon' avondeten zoals ik gewend was/ben... En daarna niets meer! Eet ik 's avonds vroeg dan heb ik pech gehad...
Ik ben dit gaan doen omdat ik de kilo's teveel en op geen mogelijk meer afkreeg. En ik merkte dat mijn lichaam heel gevoelig werd voor bloedsuikertekort en dat zinde mij totaal niet.
Ik ben inderdaad wat kilo's kwijt (weet niet hoeveel, want ik heb geen weegschaal!) en mijn lijf voelt beter, voldoende energie, nooit meer slap van de (suiker)honger.
Al met al een uitkomst dat ik dit ben gaan doen. En enorm gesteund door dit topic vol ervaring en goede tips!
Bloedsuikertekort had ik ook heel vaak! Afgelopen 2 weken inderdaad niet weer gehad, terwijl ik daar wel heel bang voor was.
Wat eten jullie tijdens het eetmoment? Ik vind 1 kg per week afvallen, terwijl dat niet eens het doel was en niet heel erg nodig was, wel wat heftig.