Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poekkie schreef:Best met de huisarts overleggen ipv de apotheek, die heeft daar immers voor gestudeerd. Je wil niet weten hoeveel slechte (en zelfs gevaarlijke) combinaties de apotheek hier om de hoek al heeft geadviseerd
genja schreef:Poekkie schreef:Best met de huisarts overleggen ipv de apotheek, die heeft daar immers voor gestudeerd. Je wil niet weten hoeveel slechte (en zelfs gevaarlijke) combinaties de apotheek hier om de hoek al heeft geadviseerd
Apotheek kan hier prima info over geven die hebben meer verstand van medicatie als de huisarts . Als je ziet hoe vaak een apotheek fouten van huisarts eruit haalt.
Probleem is alleen dat er wel recept nodig is voor vergoeding dus dan toch huisarts nodig is.
(Wordt magnesium toch niet vergoed in principe maar is ook niet iets wat als 2e keus voorgeschreven wordt )
genja schreef:Poekkie schreef:Best met de huisarts overleggen ipv de apotheek, die heeft daar immers voor gestudeerd. Je wil niet weten hoeveel slechte (en zelfs gevaarlijke) combinaties de apotheek hier om de hoek al heeft geadviseerd
Apotheek kan hier prima info over geven die hebben meer verstand van medicatie als de huisarts . Als je ziet hoe vaak een apotheek fouten van huisarts eruit haalt.
Probleem is alleen dat er wel recept nodig is voor vergoeding dus dan toch huisarts nodig is.
(Wordt magnesium toch niet vergoed in principe maar is ook niet iets wat als 2e keus voorgeschreven wordt )
Siersma schreef:Mag je wel naar je afspraak nu je verhoging hebt?
gohya schreef:Uiteraard heb ik dat verteld en dat ook de lyrica niet hielp, daar werd de hoofdpijn alleen maar erger door heb ik gezegd.
En toen kwam ze dus met paracetamol 4x daags 1000 Mg.
Ze geloofde ook wel dat ik zoveel pijn heb.