Permanente make up en Microblading

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:22

Volgende week mag ik voor een touch up. Benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb echt een plekje waar de inkt niet lekker wil pakken en het mag wat donkerder weer

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:55

PureSG schreef:
[ [url=m/edp71J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit waren ze na de eerste keer en genezen. Zoals je ziet is er maar weinig overgebleven := alhoewel de vorm wel nog erg mooi was!

[ [url=m/HpNOvB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En na de nabehandeling! Inmiddels dus weer genezen en het lijkt nog aardig zoals op bovenstaande foto, alleen iets lichter geworden. Ik ben dus erg blij!

Oh wauw, en hoeveel tijd zat daartussen? Nu weer prachtig trouwens!!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 21:38

Dankjewel Rije! Tussen de eerste behandeling en de nabehandeling heeft een week of 8 gezeten.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 22:00

PureSG schreef:
[ [url=m/edp71J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit waren ze na de eerste keer en genezen. Zoals je ziet is er maar weinig overgebleven := alhoewel de vorm wel nog erg mooi was!

[ [url=m/HpNOvB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En na de nabehandeling! Inmiddels dus weer genezen en het lijkt nog aardig zoals op bovenstaande foto, alleen iets lichter geworden. Ik ben dus erg blij!

Wauw, die kleur was ver teruggelopen. Ben benieuwd hoe lang het nu (mooi) blijft zitten bij je :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 01:26

Hoe reinigen jullie jullie gezocht de eerste dagen na het zetten, en de eerste weken na het genezingsproces?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 09:33

Banyu schreef:
Hoe reinigen jullie jullie gezocht de eerste dagen na het zetten, en de eerste weken na het genezingsproces?

Met een watje met reinigingslotion.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 18:37

Ik had powderbrows latentere in augustus voor de start van mijn chemotherapie. Niet kunnen laten bijwerken. Inmiddels heb ik geen wenkbrauwen meer. Chemo is voorbij en ze groeide alweer maar zijn nu weer helemaal weg. Elke dag sta ik een wenkbrauw te tekenen. Wat een ellende. Wat is de beste optie als je geen wenkbrauwen meer heb?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 18:40

Napie schreef:
Ik had powderbrows latentere in augustus voor de start van mijn chemotherapie. Niet kunnen laten bijwerken. Inmiddels heb ik geen wenkbrauwen meer. Chemo is voorbij en ze groeide alweer maar zijn nu weer helemaal weg. Elke dag sta ik een wenkbrauw te tekenen. Wat een ellende. Wat is de beste optie als je geen wenkbrauwen meer heb?

Volhouden met de PMU. Heeft mij jaren gekost voor er wat bleef staan.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 19:04

Suzanne F. schreef:
Napie schreef:

Volhouden met de PMU. Heeft mij jaren gekost voor er wat bleef staan.

Dit herken ik ook wel. Bij mij liep het, vooral bij mijn linkerkant, in het begin ook erg terug. Nu na meerdere keren bijwerken pakt het steeds beter. En blijft het langer zitten. Nu bijv. Heb ik het na 4 jaar pas laten bijwerken.

Is het misschien iets voor je om een wenkbrauw mal te gebruiken? Daar heb ik veel gebruik van gemaakt voor ik op PMU over ging.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 00:08

Die mallen zien er zo vreemd uit want die volgen niet je natuurlijke lijn en zijn te identiek.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 17:52

Vandaag mn wenkbrauwen touch up gedaan en een fine line tattoo laten zetten. Doet ze ook. Dubbel happy nuAfbeelding
Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 18:05

Mooi gedaan, waar ben je geweest?

Doet me er aan denken ook mn touch up in te plannen!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:14

Schattige tattoo :D

Vandaag ook de touch up ingepland, voor in mei.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:24

martine0503 schreef:
Vandaag mn wenkbrauwen touch up gedaan en een fine line tattoo laten zetten. Doet ze ook. Dubbel happy nu[ [url=m/iM0qOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tq4SSp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn je wenkbrauwen ook met echte tattoo inkt gedaan?
Wilde je ze zelf zo donker?

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:31

Suzanne F. schreef:
martine0503 schreef:
Vandaag mn wenkbrauwen touch up gedaan en een fine line tattoo laten zetten. Doet ze ook. Dubbel happy nu[ [url=m/iM0qOU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze nu inderdaad ook vrij hard , ben benieuwd of ze nog zachter worden na een poosje ?

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 19:31

Napie schreef:
Die mallen zien er zo vreemd uit want die volgen niet je natuurlijke lijn en zijn te identiek.

Het is inderdaad wel even een handigheidje. Ik deed vooral het staartje ermee en dan richting het neusbod wat lichter bij tekenen zonder de mal. Dan heb je wel je eigen natuurlijke vorm die bij je gezicht past. Maar het is natuurlijk ook maar net wat je zelf prettig vindt werken. PMU is wel het makkelijkst, maar dan moet het wel eerst pakken. Of dat in ieder geval dan de vorm blijft staan, dan kan je altijd de kleur nog een beetje bijtekenen.

Powderbrows zijn natuurlijk ook wat zachter, misschien dat “invul” beter bij je pakt?

@ urona, mijn ervaring is dat het meestal wel oplicht ja :j (als het met PMU inkt wordt gezet iig!)

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 20:42

Mijn wenkbrauwen 7 maanden na het zetten.
Mijn oogleden en wimperrand zijn 4 maanden geleden gezet.

Afbeelding

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 22:47

Suzanne F. schreef:
martine0503 schreef:

Wordt bij mij nog wat zachter. Hier zijn ze echt net gezet. Over een week is het weer heel anders. Doordat de kleur wat donkerder is, lijkt het ook een stuk harder.

Ik ben in Lelystad geweest bij Sophie Timmer. Ze doet PMU, medisch (3D tepels bijvoorbeeld) en dus ook tattoo. Mn eerste tattoo elders maar deze fineline bij haar gezet.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:26

Afbeelding
Zo is het nu genezen. Heel stuk zachter dus.

Let niet op de wallen onder mijn ogen. Laatste dagen slecht geslapen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 21:50

Gisteren opnieuw laten doen, + bij iemand anders nu!
Via facebook al heel fijn contact gehad, na mijn verhaal uitleg. Maar het was ook alsof het al gelijk klikte bij haar gister, en er al vaker kwam! Zo fijn, ze gaf me wel heel veel vertrouwen! En ook wel iets andere nazorg tips.

Ben heel benieuwd! Want ze was het echt met me eens dat het helemaal vervaagd was, links wat meer dan rechts. En ze vond het bizar dat het bij mij 3 behandelingen geduurd heeft.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 23:48

Wat bedoel je Banyu? Ik ben echt jaren en jaren bezig geweest voordat er iets bleef staan. Ik denk dat het zeker 10 x duurde voor er wat bleef staan. Het kan echt aan je huid liggen. En sommige pigmenten kunnen beter pakken op jouw huid dan andere.
Inmiddels staan er bij mij wenkbrauwen maar moet ik wel jaarlijks terug voor de kleur. Het wordt binnen een half jaar grijs. Maar ik ben al dolblij dat er een wenkbrauw blijft staan dus ik vind het helemaal prima.

Edit: en ik ben ook bij meerdere geweest dus het is niet 1 iemand die het geprobeerd heeft. Nu bij nummer 3 en daar ben ik erg blij mee.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 07:53

Als ik even in mag breken herken ik mij in verhaal van Suzanne.
Jaren geprobeerd en nu sinds vorig jaar blijft het zitten . Ben wel 3x terug geweest voor bijwerken maar daar deed ze niet moeilijk over hoorde erbij zegt ze .
Na jaar terug gegaan en gister opnieuw gekleurd ze waren terug gelopen en grijzig .
Nu kijken ze erg hard maar das maar paar dagen gelukkig.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 11:53

Ik herken jullie verhaal ook heel goed. Helaas zijn mijn eigen wenkbrauwen volledig verpest en verwoest dus ik moet wel aan de pmu want anders heb ik niks. Vervaagt ook snel bij mij en vergrijzing.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 12:47

tienus63 schreef:
Mijn wenkbrauwen 7 maanden na het zetten.
Mijn oogleden en wimperrand zijn 4 maanden geleden gezet.

[ [url=m/4NZcKV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk dat het mooi zal zijn als je je wenkbrouwhaartjes verft. Nu zijn het blonde haartjes op een donkere achtergrond...
Geld vaak ook voor wimpers.
Kun je overigens gewoon zelf doen.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 13:32

Die verf voor mijn haartjes blijft ondanks de goede verf niet zitten . Ik zal vast iets verkeerd doen .