Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PureSG schreef:[ [url=m/edp71J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit waren ze na de eerste keer en genezen. Zoals je ziet is er maar weinig overgeblevenalhoewel de vorm wel nog erg mooi was!
[ [url=m/HpNOvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na de nabehandeling! Inmiddels dus weer genezen en het lijkt nog aardig zoals op bovenstaande foto, alleen iets lichter geworden. Ik ben dus erg blij!
PureSG schreef:[ [url=m/edp71J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit waren ze na de eerste keer en genezen. Zoals je ziet is er maar weinig overgeblevenalhoewel de vorm wel nog erg mooi was!
[ [url=m/HpNOvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na de nabehandeling! Inmiddels dus weer genezen en het lijkt nog aardig zoals op bovenstaande foto, alleen iets lichter geworden. Ik ben dus erg blij!
Napie schreef:Ik had powderbrows latentere in augustus voor de start van mijn chemotherapie. Niet kunnen laten bijwerken. Inmiddels heb ik geen wenkbrauwen meer. Chemo is voorbij en ze groeide alweer maar zijn nu weer helemaal weg. Elke dag sta ik een wenkbrauw te tekenen. Wat een ellende. Wat is de beste optie als je geen wenkbrauwen meer heb?
Suzanne F. schreef:Napie schreef:Ik had powderbrows latentere in augustus voor de start van mijn chemotherapie. Niet kunnen laten bijwerken. Inmiddels heb ik geen wenkbrauwen meer. Chemo is voorbij en ze groeide alweer maar zijn nu weer helemaal weg. Elke dag sta ik een wenkbrauw te tekenen. Wat een ellende. Wat is de beste optie als je geen wenkbrauwen meer heb?
Volhouden met de PMU. Heeft mij jaren gekost voor er wat bleef staan.
Suzanne F. schreef:martine0503 schreef:Vandaag mn wenkbrauwen touch up gedaan en een fine line tattoo laten zetten. Doet ze ook. Dubbel happy nu[ [url=m/iM0qOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tq4SSp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn je wenkbrauwen ook met echte tattoo inkt gedaan?
Wilde je ze zelf zo donker?
Napie schreef:Die mallen zien er zo vreemd uit want die volgen niet je natuurlijke lijn en zijn te identiek.
Suzanne F. schreef:martine0503 schreef:Vandaag mn wenkbrauwen touch up gedaan en een fine line tattoo laten zetten. Doet ze ook. Dubbel happy nu[ [url=m/iM0qOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tq4SSp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn je wenkbrauwen ook met echte tattoo inkt gedaan?
Wilde je ze zelf zo donker?
tienus63 schreef:Mijn wenkbrauwen 7 maanden na het zetten.
Mijn oogleden en wimperrand zijn 4 maanden geleden gezet.
[ [url=m/4NZcKV.jpg]Afbeelding[/url] ]