Nouja dat was verrassend... Mijn bekkenbodemspieren functioneren prima

Opzich goed nieuws, maar weet niet of ik er blij mee ben

Ook net het ziekenhuis gebeld over m'n blaasontsteking. Ze ging het overleggen en word terug gebeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Wat ik al eerder zei, als je gaat zwemmen moet je vaak wel plassen, heb je dat al geprobeerd?
Annenas schreef:germie schreef:Wat ik al eerder zei, als je gaat zwemmen moet je vaak wel plassen, heb je dat al geprobeerd?
Je hebt dit denk ik al wel 10x gezegd, TS heeft al veel aan dr hoofd, zo doordrammen is niet nodig denk ik.![]()
Als TS hier behoefte aan heeft zal ze het vast wel doen.
TS ik duim voor je dat je onderzoek door kan gaan, hopelijk slaat de kuur nu eindelijk aan..
J1995 schreef:Zwemmen heb ik nog niet geprobeerd. Nouja poosje terug dan al, maar toen merkte ik niks en kon ik ook niet plassen. Het is niet dat ik het niet nog eens wil proberen hoor, wil nogsteeds alles proberen, maar voel me steeds zo slecht..
Niet alleen ziek zwak en misselijk, maar ook gewoon depri, kan me er slecht toe zetten om iets te doen.
Als ik op m'n buik druk dan lukt het ook niet om te plassen.. Voelt alleen heel erg naar, maar verder gebeurd er niks![]()
Ik heb nu weer 2x pd 100 mg Furabid. 8 Dagen trouwens ipv de 9 die ik eerst zei. En ik heb net nog even het ziekenhuis gebeld over het onderzoek:
En die gaat hoe dan ook door, blaasontsteking of niet!Zo opgelucht. Zie er ook wel erg tegenop, katheteriseren doet zo zeer, ook als de katheter er in zit en het afloopt en gewoon de buikpijn steeds... Maar komt vast goed.