Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:22

_San87_ schreef:
Mars schreef:
Pffft trek allemaal die stiletto’s es effe in joh :=

Huh? Er wordt toch normaal gepraat of ben ik gek :?.

Ik zie ook niks raars hoor :’)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:22

Matheno schreef:
Terwijl jullie aan het kibbelen waren heb ik een chocolade bruin met koperkleurige glitters bij mezelf gedaan ;-)

[ [url=m/Qbe9sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A5jeZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh dat matcht tof :D.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:24

Matheno schreef:
Terwijl jullie aan het kibbelen waren heb ik een chocolade bruin met koperkleurige glitters bij mezelf gedaan ;-)

[ [url=m/Qbe9sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A5jeZ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf!

En verder iets met schoenen en passen :D

Matheno

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:26

Haha was grapje van het gekibbel hoor, maar ik blijf maar gewoon bij de Rituals handcrème dan. Heerlijke langhoudende geur ook

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:30

Gets... ik ben vandaag aan het verfen geweest, natuurlijk wat geknoeid en mijn handen schoongemaakt met van dat verfweghaalspul. Halve topcoat weg, lucht bij de hoekjes.. bah.

Nog even over ali, ik ben er dol op. Ik haal er alles voor mijn nagels weg, behalve primer, gel en topcoat. Oh en geen gelpenseel.

Olie is er prima weg. En zoals ik al zei, eigenlijk ben je gek als je het niet doet. Het is ook gewoon inkoop.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:40

Ik haal trouwens mijn vijlen ook van ali, een setje van opi. Ze zijn super! Zal vast namaak zijn, maar ik ben er blij mee!

Waarmee ontsmetten jullie je vijlen? Ik had een spray, die is nu bijna op, ik zou wel eens wat anders willen proberen..

En penselen schoonmaken, waarmee doen jullie dat?

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 23:52

He bah, mijn ledlamp voor gellak laten vallen met het opruimen en nu is ze stuk...
Welke lampen zijn aanraders voor ‘hobbyisten’?
Ik had een lamp van Sensationail.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 23:58

zorro schreef:
Ik haal trouwens mijn vijlen ook van ali, een setje van opi. Ze zijn super! Zal vast namaak zijn, maar ik ben er blij mee!

Waarmee ontsmetten jullie je vijlen? Ik had een spray, die is nu bijna op, ik zou wel eens wat anders willen proberen..

En penselen schoonmaken, waarmee doen jullie dat?

Barbicide :j

Penselen met cleanser

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 02:46

Oryani schreef:
He bah, mijn ledlamp voor gellak laten vallen met het opruimen en nu is ze stuk...
Welke lampen zijn aanraders voor ‘hobbyisten’?
Ik had een lamp van Sensationail.

Die zijn ook los te koop toch?

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 08:51

Klopt, maar nu ik toch moet vervangen hoor ik graag welke aternatieven er zijn. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:10

_San87_ schreef:
Mwa... Ik krijg enorme puisten van de gezichtscreme van de Kruidvat. Met mijn creme van Bernard Cassiere geen puisten galore meer. Uiteraard nog wel eens een puistje, maar geen crater face.

Maar dat zal wel tussen m'n oren zitten dan :D.

Ik had jouw reactie over het hoofd gezien. De reden dat je uitslag krijgt, komt door bepaalde ingrediënten. Een parfumloze, neutrale creme is al afdoende, volgens de dermatologen. Alleen mensen willen graag dat het lekker ruikt (ik ook hoor!). Kijk je wel een Keuringsdienst van Waarde? Daarin werden in het verleden ook wel eens verzorgingsproducten onder de loep genomen, waarbij de consument gewoon zwaar, maar dan ook zwaar genaaid werden. En ondertussen riepen de consumenten dat het zulk fijn spul was en dat ze echt verschil zagen. Dat was dus het placebo-effect.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:22

@ Matheno: Chique! :j

@ zorro: Ik koop mijn kwasten ook niet bij de eerste de beste in Azië. Ik heb al eens kwasten gehad die linea recta de kieperton in konden, omdat ze stijf van de schimmel stonden. Nu heb ik een hele fijne, echte kolinsky penseel. Heel fijn ding!

Het schoonmaken van mijn spullen doe ik na elke behandeling tot het overdrevene aan toe met 70% alcohol (heb ik in een sprayflacon zitten). Ik had eerst ook 96%, maar 70% bleek afdoende te zijn. Ik laat alles aan de lucht drogen en ruim het daarna - zodra het droog is - gelijk op.

Mijn penselen: de acrylpenseel probeer ik zo schoon mogelijk te houden en mochten er toch restjes in zitten, dan hoef ik die alleen even in de liquid te laten. Verder doe ik er niets mee, omdat dat de haren alleen maar kan beschadigen. Wel heb ik hem bij aanschaf eerst goed uit geschud/uitgeveegd en daarna onder de lauwwarme kraan afgespoeld. Vervolgens in een klein laagje liquid gedaan om daarna zo aan de lucht te kunnen drogen.
Mijn gelpenseel is synthetisch en die kan ik wel schoonmaken met brushcleaner. Nu gebruik ik deze penseel nog niet actief, alleen voor een overlay of om te oefenen op tips. Helaas krijg ik het nog steeds niet onder de knie, maar gelukkig kan ik binnenkort naar mijn nicht om te oefenen en de juiste werkwijze te leren.

@ Oryani: Mijn tweede lamp heb ik een klein jaar geleden op de webshop van Lidl aangeschaft voor nog geen 25 euro. Ik ben er zeer tevreden over, hoewel ik mijn apparaat die ik bij de cursus 'kreeg' nog steeds het meest fijn vindt (die kun je tussentijds uitzetten). Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 10:29

Mooie creaties zeg!

Wacht op mijn folie dat lijkt me wel geinig

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 10:32

Folie is leuk! Je moet er ff handigheid in krijgen :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:29

Ik krijg dat folie gewoon écht niet voor elkaar.. :-(

Altijd stukjes eruit.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 12:30

ja dat hoop ik te krijgen hahaha het ziet er wel makkelijk uit maar goed dat weet je nooit! heb van alles besteld dus maar ffeafwachten

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 13:59

Hebben jullie dit ook eens gehad?
Er zitten ineens gekke horizontale lijnen in de gellac op sommige van m'n nagels. Het lijkt een beetje de grens tot waar ik de primer heb gebruikt, maar ze zitten echt nog over de hele nagel goed vast. Het is echt een strak ribbeltje.
Het is ook niet alsof m'n nagels zijn geknakt ofzo :')
Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:06

Het lijkt wel erg op dat je je gestoten hebt, al dan niet bewust. Of dat je met het rechttrekken van je beddengoed ietwat te enthousiast bent geweest, bijvoorbeeld. Het hoeft namelijk niet altijd stoten te zijn, druk op een andere manier kan dit ook teweeg brengen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 14:10

Heb je een flexibele of harde top? Top lijkt gebarsten

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:29

Dit is de PG Ultra Shine toplaag. Heb het nog niet eerder gehad en echt niks geks gedaan geloof ik :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:53

Ik heb dat ook wel eens Marieke als mijn nagels iets langer zijn. Dan zijn ze dubbelgevouwen geweest bij mij waardoor de lak "barst" op de vouwlijn :j

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 14:56

Dat heeft de ultra shine van gekkak last van idd had ik ook vaak, toen gemaild met ze en sindsdien gebruik ik enkel de shine. Nooit geen last meer .laatst 1 willen doen met de ultra ivm stempel maar.hup weer zo.n soort lijn

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:27

Meerdere hier in dit topic gebruiken pink gellac. Ik dus ook. Ik lees ook dat het bij veel mensen niet goed blijft zitten. Ik heb nu de base extend en wauw en blijft super zitten! Misschien een tip voor die mensen.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:42

Yenni schreef:
Meerdere hier in dit topic gebruiken pink gellac. Ik dus ook. Ik lees ook dat het bij veel mensen niet goed blijft zitten. Ik heb nu de base extend en wauw en blijft super zitten! Misschien een tip voor die mensen.

Welk merk is dat, had je miss een linkje :)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:52

Is van PG zelf.