[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:35

Look is prachtig shiz ik zou denk ik alleen zelf een iets rustigere lipstick pakken maar dat is persoonlijk, ik knal t liefst of met m'n ogen of met mijn lippen :') Ziet er goed uit Mondy!

Marlon je lipstick vind ik niets maar ik vind je ooglook wel erg mooi gelukt :j lekker open zo :j

Anc <3 <3

Ik heb net een bestelling gedaan omdat ik vond dat ik het nodig had (Helemaal omdat mn CP zo'n faal was laatst) . Jodie heeft mijn Morphe FIF palette te leen dus ja heel heftig allemaal :')

Afbeelding
Ik zag hem bij Marrit op haar ogen en moest hem hebben <3

Afbeelding

En nog een blending brush van morphe dit keer, heb er nu 1 van Sigma maar 1 is te weinig merk ik.
Kreeg er gratis eyeshadow foil bij, ben daar ook echt enorm benieuwd naar:

http://www.beautywithcharm.com/2015/05/ ... -rose.html

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:48

Geef je nu Jodie de schuld van je koop? Jodie lees je dit?

Ja die roze mauve kleuren in dat palette van The Balm zijn echt zo gaaf! <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:23

Ja en jij, Jodie en jij. Punt.

ja ik hoop dat dit echt rose gold/mauve is. heb op YT veel looks ermee gezien en kan niet wachten <3

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:28

Weer mooie makeupjes voorbij zien komen.
Teveel om zo via telefoon op te reageren

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:33

Wtf krijg ik de schuld dan. Ik wilde die stomme FIF van je niet eens maar je drukte hem nog net m'n strot niet door |(

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 18:10

Jij had dus weer een treat yo self momentje Friem. :)) Ben benieuwd naar dat The Balm palette want werd eerst niet echt warm van die kleuren.

Weer eens een look van mij. :) Met het Zoeva Naturally Yours en dat gouden I Heart Make Up palette.

Afbeelding

Kan nog steeds geen look foto's maken. :+

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 18:15

Yasmine, die kleur staat mooi bij je <3
Friemel ik heb 2 van die foils van boozy. tip, doe het niet mengen op dat schaaltje maar gewoon een klein drupje meteen in het kleurtje zelf. Scheelt een hoop zooi. Ben er zelf wel tevreden over als je de juiste verhouding eenmaal gevonden hebt. Mooie aankoop verder !
Mooi niniane !! Wat lopen de kleuren prachtig over zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 18:23

Prachtig palette Friem, ben heel benieuwd hoe die irl is!

Echt... heeft zeker 5x kijken geduurd voor ik hem door had... dacht maar steeds dat het zo onhandig palette was, steeds met je kwast proberen pigment op te pikken in van die rare letters...
:+

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 18:26

DnT schreef:
Prachtig palette Friem, ben heel benieuwd hoe die irl is!

Echt... heeft zeker 5x kijken geduurd voor ik hem door had... dacht maar steeds dat het zo onhandig palette was, steeds met je kwast proberen pigment op te pikken in van die rare letters...
:+

:wow:

Je was niet de enige _O-

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 18:49

Shiz ik heb hem binnen gekregen vandaag!!!!
Meteen een look mee gemaakt :)
Wel toeval, m'n look lijkt echt op die van jou maar heb je post tot nu niet gezien :')
Afbeelding

Mooi gedaan allemaal hier voor! Leuk hoe ieder toch z'n eigen stijl heeft!

Ps. M'n instabrows heb ik dit keer iets lichter gehouden dan de vorige keer, maar ik blijf er toch lekker bij. :P

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 19:18

Hahaha ff serieus... _O-
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 19:26

Sorry nee, die sla ik toch echt over.
Vooral die bruine... krijg hele rare associaties

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:18

M'n vriend wil me niet eens kussen met normale lipstick, die ziet me aankomen :') walgelijk :')

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:19

Ik heb trouwens een vraaag!
Met de carnaval wil ik gewaagde lippen. Ik vind het alleen zo zonde om veel geld uit te geven aan een goede mooie liquid lipstick die ik naast de carnaval (bijna) nooit op zal doen.
Is er hier toevallig iemand die een opvallende (zwart, blauw, donkerpaars, etc. etc.) liquid lipstick heeft? Ik wil hem graag over kopen!

Die furry lips? Bah. Echt vies gewoon.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:25

Voor een paar euro heb je van een merk zoals Milani ook een betaalbare, gekke liquid.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:29

borstnoot schreef:
Ik heb trouwens een vraaag!
Met de carnaval wil ik gewaagde lippen. Ik vind het alleen zo zonde om veel geld uit te geven aan een goede mooie liquid lipstick die ik naast de carnaval (bijna) nooit op zal doen.
Is er hier toevallig iemand die een opvallende (zwart, blauw, donkerpaars, etc. etc.) liquid lipstick heeft? Ik wil hem graag over kopen!

Die furry lips? Bah. Echt vies gewoon.

Ik heb een fel paarse van La Splash, gebruik hem zelf nooit want vind de formule echt 10x niks. Als je wil mag je hem van mij overkopen :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:40

Niniane schreef:
Voor een paar euro heb je van een merk zoals Milani ook een betaalbare, gekke liquid.

Houdt die een avond stappen uit?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:46

Redelijk. Je hebt wel de kans dat ie gaat korrelen daarom twijfel ik ook of ik met Carnaval überhaupt iets op mijn lippen doe. Met al dat drank heeft het eigenlijk geen zin. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:56

Hahaha die furry lips, lijkt wel op schaamhaar _O-

Ik moest ook nog eens kijken naar dat palette, dacht al, hoe zit dat nou met die letters :P Superonhandig :')

Ik heb voor mijn halloweenlook de paarse gebruikt van LA Girl. Die is ook niet zo duur.
Maar Essence heeft ook lipliners die goed blijven zitten, en die zijn maar een paar euro, dus misschien is dat nog makkelijker.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:28

Ik meld me ook maar eens om gewoon mee te kletsen in dit topic!

Die furry lips lijken me echt helemaal niks :') Leuk voor op de catwalk ofzo maar voor allerdaags of een feestje? Nee dank je.

Geen idee waar ze zulke goedkopere liquids kopen, gebruik dat soort kleuren nooit! Maar misschien gewoon even kijken bij goedkope merken? Zwart of donkerpaars is vaak wel te vinden.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:41

Was toevallig van de week aan het kijken voor dat pallette van The Balm, vond die letters ook zo onhandig ogen, maar dit maakt alles zoveel makkelijker en duidelijk :')

Ik ben echt aan het wachten tot de liquid lipsticks van UD naar Nederland komen, en hun nieuwe pallette.

Even een vraagje voor de mensen met een droge huid, wat voor foundation hebben jullie? Heb al zo veel geprobeerd en aangeschaft maar toch heb ik nog niet het "perfecte" gevonden. ^)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:43

Dankjewel iedereen voor de lieve complimentjes <3

Mijn oogschaduw blend ik eigenlijk altijd zelf al in een wing, maar als ik het iets strakker wil corrigeer ik dat met wat concealer/foundation. Of je kan natuurlijk plakband of een papiertje gebruiken voor een echt strakke wing.

Shizzel schreef:
Dag 3:
Op mijn ogen Colourpop Koosh (echt mijn grootste liefde <3) en in de buitenste ooghoek heb ik uit de Urban Decay Full Spectrum de kleur Delirious gebruikt. De lower lashline zit uit hetzelfde palette de kleur Sketch. Op mijn lippen Colourpop Pack Pack. Weer eens wat anders maar wel een van mijn favoriete looks van de laatste tijd. :j

[ [url=m/zAugh0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xl8xkx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Shizzel schreef:
Nou als jullie nog niet genoeg van m'n gezicht hadden dan nu wel. _O- Vanochtend de Modern Renaissance weer eens gebruikt. Kleuren Venetian Red, Red Ochre, Burnt Orange, Vermeer en Colourpop Koosh omdat ik Vermeer zo vond wegvallen op dit rood, daar was echt een heftige shadow voor nodig en Koosh is daar perfect voor. <3 En op m'n lippen Colourpop Tulle. Echt zo'n moment waarop ik denk, ja, I'm feeling this look.

Bij alles weer lekker slecht licht, op een foto lijk ik zelfs bij m'n lijf helemaal wit, en de andere lijkt het alsof ik een zonnebankje heb meegepakt, heerlijk dat natuurlijk licht. :') Ik doe 't er maar mee.

[ [url=m/LQ8S27.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/SaSu4G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaa deze looks zijn liefde <3 prachtige kleurtjes, en ik hou wel van monochrome looks.

Mondy schreef:
Hier nog niet aan de felle kleuren begonnen. Had er even de mood niet voor.
Vandaag een bruin met zacht geel van FIF en de KIKO rouge a lèvres lipstick
[ [url=m/UtClpM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3WzyAX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die felle kleurtjes op je lippen staan je zó goed altijd Mondy. Je gaat idd elke keer weer vooruit :)

marlonFloris schreef:
Mijn look en met de lipstick van de make up actie. Niet helemaal mijn ding haha.

Ik.kijk hier wel heel chagereinig
[ [url=m/IlNpcr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze voor iets meer vrolijkheid haha.
[ [url=m/hCRUIf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lipkleur is niet zo idd, maar je oogschaduw staat goed bij de vorm van je ogen! Alleen nog iets meer blenden en dan is het perfect :D

DnT schreef:
Ik draag vandaag eindelijk een lipstick die ik een jaar geleden in Australie gekocht heb.
Bite Beauty Aubergine

[ [url=m/CnxxmL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaa staat je zó goed hè <3

_Yasmine_ schreef:
En op aanvraag een foto waarbij de oranje kleur beter te zien is!
[ [url=m/BAfqik.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/n37U1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik puzzel nu nog met de andere kleuren, ik zit nog in de knoop hoe die goed tot hun recht komen. Komt vanzelf!

Oranje is zó tof <3 staat je mooi ook!

Niniane schreef:
Weer eens een look van mij. :) Met het Zoeva Naturally Yours en dat gouden I Heart Make Up palette.

[ Afbeelding ]

Kan nog steeds geen look foto's maken. :+

Goeie kleuren Merel, echt heel mooi <3

borstnoot schreef:
Shiz ik heb hem binnen gekregen vandaag!!!!
Meteen een look mee gemaakt :)
Wel toeval, m'n look lijkt echt op die van jou maar heb je post tot nu niet gezien :')
[ [url=m/MOZuX1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi gedaan allemaal hier voor! Leuk hoe ieder toch z'n eigen stijl heeft!

Ps. M'n instabrows heb ik dit keer iets lichter gehouden dan de vorige keer, maar ik blijf er toch lekker bij. :P

Vind je ooglook echt prachtig, maar nog steeds niet zo fan van je wenkbrauwen :=

Colourpop heeft hele goedkope liquid lipsticks ($6,-), onder andere zwart en groen. En zitten als een huis.

Vandaag een knalrode Colourpop liquid (Ribbon) gebruikt als liner, geïnspireerd door Elke haha :)
Afbeelding

Afbeelding
(echt een afgrijselijke foto dit, maar qua kleur wel het meest dichtbij)

Afbeelding

De foto's doen het niet helemaal eer aan (eerste + laatste zijn met kunstlicht), maar vond het supertof. Heb een lekker knallende inner corner highlight en een mediumbruine crease kleur gebruikt. En op mijn onderste wimperrand rode oogschaduw van NYX uitgeblend. De close-up was al na een hele dag dragen dus niet helemaal mooi meer, en ik moet echt een preciezer kwastje voor mijn liner :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:54

Mega gaaf DS! Ik wil al eeuwen eyeliner proberen met een liquid maar dat droogt zo snel dat gaat echt never nooit lukken, duurt bij mij vrij lang voordat t oké zit :') en dan zit ik zo met een ravage omdat ik t er niet af krijg _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:56

_Friemel schreef:
Mega gaaf DS! Ik wil al eeuwen eyeliner proberen met een liquid maar dat droogt zo snel dat gaat echt never nooit lukken, duurt bij mij vrij lang voordat t oké zit :') en dan zit ik zo met een ravage omdat ik t er niet af krijg _O-

Ja of ze zitten allebei heel mooi, maar de ene wijst mooi omhoog, en de andere leidt een eigen leven ofzo :')
Maar een keer met plakband proberen lijkt me wel een slim idee. :D

Vind de rode wing heel gaaf DS!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:57

Gaaf DS!