Dankjewel iedereen voor de lieve complimentjes
Mijn oogschaduw blend ik eigenlijk altijd zelf al in een wing, maar als ik het iets strakker wil corrigeer ik dat met wat concealer/foundation. Of je kan natuurlijk plakband of een papiertje gebruiken voor een echt strakke wing.
Shizzel schreef:Dag 3:
Op mijn ogen Colourpop Koosh (echt mijn grootste liefde

) en in de buitenste ooghoek heb ik uit de Urban Decay Full Spectrum de kleur Delirious gebruikt. De lower lashline zit uit hetzelfde palette de kleur Sketch. Op mijn lippen Colourpop Pack Pack. Weer eens wat anders maar wel een van mijn favoriete looks van de laatste tijd.

[ [url=m/zAugh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xl8xkx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shizzel schreef:Nou als jullie nog niet genoeg van m'n gezicht hadden dan nu wel.

Vanochtend de Modern Renaissance weer eens gebruikt. Kleuren Venetian Red, Red Ochre, Burnt Orange, Vermeer en Colourpop Koosh omdat ik Vermeer zo vond wegvallen op dit rood, daar was echt een heftige shadow voor nodig en Koosh is daar perfect voor.

En op m'n lippen Colourpop Tulle. Echt zo'n moment waarop ik denk, ja, I'm feeling this look.
Bij alles weer lekker slecht licht, op een foto lijk ik zelfs bij m'n lijf helemaal wit, en de andere lijkt het alsof ik een zonnebankje heb meegepakt, heerlijk dat natuurlijk licht.

Ik doe 't er maar mee.
[ [url=m/LQ8S27.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SaSu4G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa deze looks zijn liefde
prachtige kleurtjes, en ik hou wel van monochrome looks.
Mondy schreef:Hier nog niet aan de felle kleuren begonnen. Had er even de mood niet voor.
Vandaag een bruin met zacht geel van FIF en de KIKO rouge a lèvres lipstick
[ [url=m/UtClpM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3WzyAX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die felle kleurtjes op je lippen staan je zó goed altijd Mondy. Je gaat idd elke keer weer vooruit 
marlonFloris schreef:Mijn look en met de lipstick van de make up actie. Niet helemaal mijn ding haha.
Ik.kijk hier wel heel chagereinig
[ [url=m/IlNpcr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze voor iets meer vrolijkheid haha.
[ [url=m/hCRUIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lipkleur is niet zo idd, maar je oogschaduw staat goed bij de vorm van je ogen! Alleen nog iets meer blenden en dan is het perfect 
DnT schreef:Ik draag vandaag eindelijk een lipstick die ik een jaar geleden in Australie gekocht heb.
Bite Beauty Aubergine
[ [url=m/CnxxmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa staat je zó goed hè 
_Yasmine_ schreef:En op aanvraag een foto waarbij de oranje kleur beter te zien is!
[ [url=m/BAfqik.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n37U1K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik puzzel nu nog met de andere kleuren, ik zit nog in de knoop hoe die goed tot hun recht komen. Komt vanzelf!
Oranje is zó tof
staat je mooi ook!
Niniane schreef:Weer eens een look van mij.

Met het Zoeva Naturally Yours en dat gouden I Heart Make Up palette.
[
Afbeelding ]
Kan nog steeds geen look foto's maken.

Goeie kleuren Merel, echt heel mooi 
borstnoot schreef:Shiz ik heb hem binnen gekregen vandaag!!!!
Meteen een look mee gemaakt

Wel toeval, m'n look lijkt echt op die van jou maar heb je post tot nu niet gezien

[ [url=m/MOZuX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi gedaan allemaal hier voor! Leuk hoe ieder toch z'n eigen stijl heeft!
Ps. M'n instabrows heb ik dit keer iets lichter gehouden dan de vorige keer, maar ik blijf er toch lekker bij.

Vind je ooglook echt prachtig, maar nog steeds niet zo fan van je wenkbrauwen 
Colourpop heeft hele goedkope liquid lipsticks ($6,-), onder andere zwart en groen. En zitten als een huis.
Vandaag een knalrode Colourpop liquid (Ribbon) gebruikt als liner, geïnspireerd door Elke haha

(echt een afgrijselijke foto dit, maar qua kleur wel het meest dichtbij)

De foto's doen het niet helemaal eer aan (eerste + laatste zijn met kunstlicht), maar vond het supertof. Heb een lekker knallende inner corner highlight en een mediumbruine crease kleur gebruikt. En op mijn onderste wimperrand rode oogschaduw van NYX uitgeblend. De close-up was al na een hele dag dragen dus niet helemaal mooi meer, en ik moet echt een preciezer kwastje voor mijn liner