Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanthe schreef:Calanthe schreef:Taille: 68
Heup: 95
Gewicht: 56,7
(Ik ben 1.60)
Taille: 64
Heup: 92
Gewicht: 55,7
En dat alleen met het stoppen met snoepen,gedeeltelijk met energy drinks/cola & vlees + de challenge + nog een andere
@Varekaj dat heb ik ook, dan doe ik er een kussen onder en heb ik er minder last van
Gero_Justine schreef:Ts ik denk dat ik je vandaag niet zo lief ga vinden
40 squats
lianne304 schreef:de dagen gaan zo snel
dag 9 net voltooid morgen al weer een rust dag
Simoonzel schreef:Dag 3 zit erop! Ik merk dat het me steeds makkelijker afgaat dus als dat zo blijf stap ik wellicht over naar de gevorderde versie.
vickers schreef:Helaas moet ik voorlopig stoppen.
Vrijdag opgenomen in het ziekenhuis met buik klachten (aardige geschiedenis ) en nu weer thuis maar ik moest beloven om een paar weken de buik met rust te laten.
Zodra het kan ga ik het zeker weer oppakken.
Damned schreef:Dus toch maar begonnen met dag 1 beginners, viel zo goed mee dat ik er maar wat extra buikspieroefenigen aangeplakt heb
davinci2412 schreef:Ik heb ook zojuist besloten om toch maar mee te doen. Zag het al eerder voorbij komen maar had toen zo iets vanNu toch maar begonnen bij dag 1 van de beginners challenge. Ging me redelijk goed af, hopelijk hou ik t vol
NikkiLoves schreef:Oh wat een leuk idee dit topic! Ik doe graag mee! Is het de bedoeling dat ik met dag 1 start?
LinsxDot schreef:Val je hier nou ook werkelijk vanaf lees zo even mee
Hannemarie schreef:Dag 7 zit er ook weer op, de volgende keer toch maar niet gelijk na het eten buikspieroefeningen gaan doen
Yentaah schreef:Ik heb ook het idee dat ik te ver naar beneden zak ja, maar op het uitlegfilmpje zag het er ook zo laag uit... Volgende keer planken maar wat hoger dan