Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:Safina, met een GBP heb je niet zoveel invloed op hoeveel je afvalt... zeker in het begin kan je weinig eten, dus dan gaat het enorm hard.
daffodil schreef:Kijk uit met de vermoeidheid negeren.....die heb je nu niet voor niets namelijk, je lijf heeft het in het eerste half jaar echt heel, heel zwaar!
Ik heb wel naast het rijden gebootcamped, al voor de operatie om bepaalde spiergroepen alvast wat aan te sterken. Ben nu een jaar na de operatie pas begonnen met echt zwaar sporten, kracht dus. Daarnaast rij ik 4/5 keer, geef ik veel les waarbij ik zelf actief beweeg en heb ik honden. Ik zit dus echt bovenin qua bewegen.
Overdoe het vooral in het eerste jaar niet, zeker als je zelf een halve gym hebt staan, houd je spieren een beetje up to date maar ga niet voorbij aan wat je lijf aangeeft.....
Nobel01 schreef:Vanmiddag gebeld door de NOK.
Uitgesteld tot begin januari omdat ik nu nog geen half jaar bij een dietiste heb gelopen, wat verplicht is voor de verzekering.
Verder een positief afvies gehad, maar mag nu eigenlijk niet veel meer afvallen, want dan kom ik onder de grens van 35 bmi.
Nu zo verl mogelijk het gewicht stabiel houden. Zal niet zo moeilijk zijn met de feestmaand voor de deur.
Tilmar schreef:Ik lees hier, als levenslange jojo er, al een hele tijd mee.
Ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd hoe makkelijk iedereen zo'n gastric bypass 'neemt'.
Jullie zijn allemaal nog zo jong... Het kan toch nooit goed zijn als je maakt dat je lichaam minder voedingsstoffen op kan nemen? En zoveel afvallen in zo'n korte tijd... En de lange termijn effecten?
En ook van de medische wereld vind ik het raar. Als je nu 200 kilo weegt en al jaren zo zwaar bent.
Maar met een bmi van 36 vind ik echt onzin eerlijk gezegd. En dat je dan niet meer af mag vallen, heel bijzonder.
Tilmar schreef:O sorry hoor, zo negatief is het toch niet?
Het is gewoon een vraag.
Citaat:Ben eerlijk gezegd een beetje verbaasd hoe makkelijk iedereen zo'n gastric bypass 'neemt'.
Citaat:En ook van de medische wereld vind ik het raar.
Citaat:Maar met een bmi van 36 vind ik echt onzin eerlijk gezegd.