M_i_R schreef:Ja jou ken ik idd ook nog nu ik je foto zie sheran! Leuk, hoe je elkaar dan weer tegenkomt
@mo, zandra heb ik inderdaad nog steeds. Inmiddels is ze een jaar of 18 alweer!
Prachtig San! Ik heb een zwak voor rood/bruine zeilen

Wat leuk dat je haar nog hebt!
Sheran volgens mij hebben we elkaar net gemist dan, zo uit mijn hoofd was ik daarvoor lid. Wat leuk dat je cursus zo goed bevalt! Qua pijn, misschien een raar idee maar is een broekje met vulling geen optie? Tijdje geleden was dat geloof ik een trend, dat je een voller achterwerk kan creëren met zo’n broekje.
Mooi San, en veel plezier!
Wij liggen nu voor anker in Dyvig, iets ten noorden van Sønderborg. Helaas waait het vandaag enorm hard en is het bewolkt en koud. Maar de afgelopen dagen hebben we prachtig weer gehad en komt er weer beter weer aan dus dan is het prima. Ik ben echt een beetje verliefd op Denemarken. Alles is hier super mooi en netjes, iedereen is vriendelijk en het voelt hier zo veel fijner en gemoedelijker dan in Nederland maar zal ook komen omdat we in een vakantie gebied zitten.
Maar een voorbeeld: we liepen gisteren langs een pad met bronzen beelden en bankjes. Geen zwerfvuil gezien en nog geen stip graffiti. We zeiden nog tegen elkaar: in Nederland waren de beelden al lang gejat (kleine beelden) en waren de bankjes vernield en/of beklad.
We wilden eerst Kopenhagen halen maar laten dat idee schieten, kijkend naar de weersverwachting redden we dat niet zonder te haasten en dat willen we niet. Hier zijn sowieso nog zoveel mooie plekjes te ontdekken dus we nemen nu de tijd om hier rond te scharrelen. En we spelen met het idee om naar legoland te gaan