Dapper ben je absoluut, en heel goed dat je alles geregeld wilt hebben.
Lieve spice, doe wat voor jou goed voelt, er is geen goed of fout. Volg je hart.
Ook hier gaat kaarsje weer aan vanavond
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 14:19
gek genoeg, voel ik me lichamelijk 100 % . heel fijn ntl.,maar dat is ook wat me verraden heeft. als ik het niet had geweten, had ik t ook echt niet geweten nu.
Hey spice. Stoer dat je daar naartoe durfde. Ik heb een hele grote bek, maar dat soort dingen en enge films etc......echt niet dus he?!
Ik denk wel vaak aan je. Het is toch onwerkelijk. Je probeert toch te beseffen wat iemand anders nu voelt en doormaakt. Van een afstand is dat nog moeilijker. Toen mn vader ziek werd bijvoorbeeld, was dat tastbaar en maak je het echt mee.
Dat dit zo kan, doet je ook beseffen dat je maar heel kwetsbaar bent als mens. Jij voelt niks, maar ik ga voortaan toch bij klachten of een onverklaarbaar iets naar de huisarts.
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 17:32
geweldig, Superpony !! als ik ook maar 1 iemand hiermee kan redden, heel fijn idee ! beter 1 x teveel, als 1 x te weinig naar de HA. en sla de uitstrijkjes en mammogrammen niet over ! zijn vervelend,maar niet zo vervelend als kanker..
Knakker
Geplaatst: 01-11-16 13:45
spicegirl schreef:
gek genoeg, voel ik me lichamelijk 100 % . heel fijn ntl.,maar dat is ook wat me verraden heeft. als ik het niet had geweten, had ik t ook echt niet geweten nu.
tjee, dan is het inderdaad echt heel verradelijk zeg, echt een sluipmoordenaar
a.s. maandag word ik voor 1 dag/nacht opgenomen voor de operatie (poortkatheter ), en dan krijg ik gelijk mn 1e chemo.. de handelingen an sich ben ik niet bang voor, wel voor alle bijwerkingen. ik verheug me niet bepaald erop, maar alles beter als wachten.. (zit nu ook aan de anti-depressiva, ben helemaal van de wereld ) brand weer een kaarsje op de goede afloop !