Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Ik ben nu heel nieuwsgierig naar het filmpje, maar ik moet eigenlijk echt uit bed
De femmecup is binnen! Hij is stukken zachter dan de Meluna die ik eerst had, en kleiner ook. Hij gaat er makkelijk in en klapt ook goed uit, maar ik krijg daarna het vacuüm niet meer vebroken om hem eruit te halen... Heeft iemand daar tips voor, behalve dan oefenen? In z'n 'kontje' knijpen alleen werkt niet.
JoskaH schreef:Haha, het loopt niet langs mijn benen. Maar voel me er zo ongemakkelijk door! Als ik loop voelt het echt vervelend en omdat ik erg huiverig voor vocht ben in kleren () is het ook vervelend als alles weer droog en warm is na het naar de wc gaan en je moet zo'n klamme vochtige onderbroek aan, brrrr...
corine1981 schreef:Hmm, ik heb denk blaasontsteking, moet komend weekend ongesteld worden, stel dat de ontsteking aanhoudt ;iemand enig idee of je de cup dan kunt gebruiken?
missanita84 schreef:De eerste 2a3 dagen heb ik altijd een inlegkruisje voor er komt toch minimaal wat bloed langs, zei het door het plaatsen of gewoon erlangs . Jullie dan helemaal niet? Ik heb de lunette 2 32jr 3kids