Dat ze gewoon een flink pittige tante is van zichzelf.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Dat ze gewoon een flink pittige tante is van zichzelf.                                                         
, hoopte al dat er een positief verhaal zou komen.                                                         Hoenuverder schreef:Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dat ze erg veel interesse heeft in jongens.
Ik probeer hier luchtig mee om te gaan, maar probeer ook wel door te dringen dat ze met haar bijna 8jr echt te jong is voor dat soort dingen.
 , niet doordenken), handjes houden en kusjes uitwisselen deden we echt niet. Dat is ook gewoon je eigen ontwikkeling volgen. Belangrijk is dat ze bewust is van haar lichaam en seksualiteit. Maar daar zijn prima boekjes over te vinden of misschien zelfs video's en zo. 
 Sterkte in deze moeilijke tijd en hopelijk komen jullie straks in een rustiger vaarwater.