[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TwilightJarig

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:09

wauw, die blauw / groene look. gaaf.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:21

Suus___ schreef:
In de laatste look?
Dat is een kleur uit het quatro palette van mac van de osborne collectie :)

Deze look:
Suus___ schreef:
Vandaag na 4 dagen weer ns makeup op
[ [url=m/vu54kA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xAhm94.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe vinden jullie mn wenkbrauw zo?

Mooie looks weer meiden!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:22

Leuk die kleurtjes!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:27

Nikitaa_ schreef:
Shizzel schreef:
Ah dat pigment <3 <3
Leuk ook zo die vrolijke kleurtjes bij je!

Ik zag ook een hele mooie vrolijke look van jou met het Vice ltd palette :D . Toch eens kijken bij Ici Paris of dat een aanvulling kan zijn op de rest van mijn oogschaduw.

Swatch de gouden kleur en de paarse "Freakshow" maar eens, je bent meteen verliefd. :) Je hebt ook maar HEEL weinig nodig, die is zwaar gepigmenteerd.

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:32

Shizzel schreef:
Swatch de gouden kleur en de paarse "Freakshow" maar eens, je bent meteen verliefd. :) Je hebt ook maar HEEL weinig nodig, die is zwaar gepigmenteerd.

Ohjee dat wordt naar de winkel rennen :P Ik ben gek op felle kleurtjes en goede pigmentatie.
Gelukkig vindt mijn vriend het leuk als ik make-up draag dus die zal mij niet snel tegenhouden :+

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:54

Elke, sorry dat ik niet langs was geweest! Ik had niet helemaal goed geslapen en voelde me daardoor niet helemaal lekker dus heb het na de kapper heeeeeel rustig aan gedaan! Maar ik ben best vaak in Eindje te vinden(als ik wat meer vrije tijd heb dan op het moment, haha) dus ik kom sowieso nog een keertje langs! :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 20:57

Fair schreef:
Suus___ schreef:
In de laatste look?
Dat is een kleur uit het quatro palette van mac van de osborne collectie :)

Deze look:
Suus___ schreef:
Vandaag na 4 dagen weer ns makeup op
[ [url=m/vu54kA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xAhm94.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe vinden jullie mn wenkbrauw zo?

Mooie looks weer meiden!

Ooglid is uit mn morphe palette en traanbuis/binnenste ooghoek is becca champagne pop

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:09

Hoi, ik spiek sinds kort een beetje in dit topic :o Heeft een van jullie de kylie jenner lip kits besteld en zo ja wat vinden jullie ervan?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:25

Nikitaa_ schreef:
Heeft iemand al een look gemaakt met het Urban Decay Alice palette?
Ben erg benieuwd hoe andere er een look mee maken!

[ [url=m/mWRXQM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look van vandaag

[ [url=m/KLb1n6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZiAxa5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look van gister

Ben er echt blij mee en de kleuren zijn echt fantastisch *\o/*

Wat een leuke kleurtjes! En het pigment. Echt mooi gedaan ook, het met elkaar blenden.

Die rainbow highlighter zag ik een paar weken geleden. Vond ik echt leuk, maar idd niet voor gewoon en ook heel duur, omdat het van Etsy is, dus zelf gemaakt.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:57

Tytonidae schreef:
Elke, sorry dat ik niet langs was geweest! Ik had niet helemaal goed geslapen en voelde me daardoor niet helemaal lekker dus heb het na de kapper heeeeeel rustig aan gedaan! Maar ik ben best vaak in Eindje te vinden(als ik wat meer vrije tijd heb dan op het moment, haha) dus ik kom sowieso nog een keertje langs! :D

Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor!! :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:00

Hoihoi,

Ik zoek voor een feestje een grijze lipstick.
En dan bedoel ik echt een grijze grijze kleur, niet alleen een grijzige ondertoon.
Bestaat zoiets? En het liefst ook nog een beetje budgetproof? Want ik denk niet dat ik hem na het feestje nog eens op heb. :P
Alvast bedankt!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:18

Ik ga Cynthia voortaan Vakantievrouw noemen. Amper terug van een maand reizen, nu alweer aan het pakken voor Portugal en Terschelling is ook alweer geboekt. :=

Jaloersmakend dat ze het kan maar kwaliteit van haar blog heeft er wel onder te lijden.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:31

Zij is toch bijna overspannend geweest? Burn out?
Ze geniet van haar hardverdiende geld (er gaat stiekem een hoop tijd zitten in een goede blog/vlog maken. De nabewerking alleen al). Ik geef haar groot gelijk :j
Moet natuurlijk niet te gek worden

TwilightJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:32

Terschelling gaat ze vaak toch heen om te werken aan haar blog zonder alle drukte van de stad en afspraken aan haar hoofd :j

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:35

Ik vraag mij af hoe ze het zouden doen in een normale job, het is niet dat de kwaliteit of de artikelen vooruit zijn gegaan.. of de hoeveelheid zo hoog is dat je jou moet afzonderen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:41

Kan me voorstellen dat ze achter de schermen meer heeft lopen dan die artikelen en vlogs. :) Vind het normaal dat ze een toevluchtsoord heeft om haar gedachten weer recht te zetten! Met een normale baan heb je ook regelmatig een weekend vrij waarbij je weg gaat om je hoofd te legen. Haar baan is alleen geen 9-5 baan maar is 24/7.

TwilightJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:46

inderdaad, campagnes, afspraken, van die draai dagen van renault vrij regelmatig etc. denk dat t wel vies tegenvalt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 23:05

Nog geen tijd gehad om met mijn Alice palette te spelen. Alleen snel een paar kleuren geswatched. Komt volgende week wel, nu eerst lekker op vakantie.

Lily is trouwens wel een geweldige highlighter! Lijkt in pan best simpel, maar die paarse duochrome <3

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 23:55

Suus wat ben je toch mooi :)

Nikita wat een gaaf palette! Kan je vast heel veel moois mee maken!

Ik ben verliefd op deze ooglook

Afbeelding

Nu opzoek naar waar ik het mee kan realiseren en of het überhaupt met mij matcht.

Oh en een sneakpeek van gisteren <3

Afbeelding

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 00:13

Ik vind t wel altijd apart om zo'n groot verschil te zien tussen Nederlandse en Amerikaanse YouTubers, Tati BV heeft iedere dag een video en doet het allemaal alleen, terwijl veel Nederlandse YouTubers met moeite 2/3 video's per week uploaden en maar klagen, en eigenlijk alle Nederlandse YouTubers die dagelijks video's hebben iemand in dienst hebben.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 00:50

Elk beroep heeft zijn voor en nadelen, wij kennen haar werkschema niet maar nu lijkt het vooral alsof ze heel veel weg is inderdaad.
Als ik dat zou kunnen, zou ik dat ook doen :D
En dat haar beroep 24/7 is vind ik niet waar, ook zij kan haar uren inplannen en beslissen dat ze na 17.00 niet meer werkt, deadlines en evt campagne feestjes waarbij je zelf beslist of je daar naar toe gaat daargelaten.
Dat er veel verschil is tussen NL YouTubers en USA vind ik ook. Daar zit meer werk achter, vaak kwalitatief veel beter en meer doordacht. Artikelen plaatsen met "mijn 10 favoriete **** kost zo weinig tijd".
Lino, leuk ga je weg tijdens je vakantie?

O en Dollparts overleeft zelfs overgeven dames, goede kwaliteit :') werd opeens echt ziek maar die lipstick zat er nog op _O-

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 07:39

Jellybeans schreef:
Hoihoi,

Ik zoek voor een feestje een grijze lipstick.
En dan bedoel ik echt een grijze grijze kleur, niet alleen een grijzige ondertoon.
Bestaat zoiets? En het liefst ook nog een beetje budgetproof? Want ik denk niet dat ik hem na het feestje nog eens op heb. :P
Alvast bedankt!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 08:05

BelleTessa schreef:
Elk beroep heeft zijn voor en nadelen, wij kennen haar werkschema niet maar nu lijkt het vooral alsof ze heel veel weg is inderdaad.
Als ik dat zou kunnen, zou ik dat ook doen :D
En dat haar beroep 24/7 is vind ik niet waar, ook zij kan haar uren inplannen en beslissen dat ze na 17.00 niet meer werkt, deadlines en evt campagne feestjes waarbij je zelf beslist of je daar naar toe gaat daargelaten.
Dat er veel verschil is tussen NL YouTubers en USA vind ik ook. Daar zit meer werk achter, vaak kwalitatief veel beter en meer doordacht. Artikelen plaatsen met "mijn 10 favoriete **** kost zo weinig tijd".
Lino, leuk ga je weg tijdens je vakantie?

O en Dollparts overleeft zelfs overgeven dames, goede kwaliteit :') werd opeens echt ziek maar die lipstick zat er nog op _O-

Hahaha een betere test kun je niet hebben met die zure zooi :')
Gaat het nu wel weer?

Ik denk ook dat ze in amerika minder druk zijn qua evenementen en sponsoren. Gezien er in amerika zooooveeel meiden zijn die dit doen (en het worden er alleen maar meer). In Nederland heb je er stuk minder en dus hebben die allerlei evenementen en samenwerkingen.
Door die sponsoren zijn ze enorm beperkt en moeten ze aan hun eisen voldoen. Dat vind in zo jammer aan de NL'ers. Als ik ga vloggen zou ik uiteraard alleen maar MAC gebruiken, maar het zou mij vooral gaan om de technieken en de uitleg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 08:22

Jellybeans: een grijze lipstick en ook nog budgetproof?
Good luck, denk niet dat je die gaat vinden ;)

NYX heeft er eentje, Black Sesame, maar die is niet hier in de winkel te krijgen.
Misschien online, maar weet niet wanneer je feestje is en hoe duur hij dan gaat worden.

Denk dat MAC Stone het dichts bij grijs in de buurt komt, maar die is meer bruin met en hele grijze toon.

Enneuh...
Jezelf quoten is niet nodig hoor, beetje geduld op de vroege morgen :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 08:49

Dacht ook meteen aan Mac Stone :) Hoewel die soms wel eens wat bruiner uit kan vallen.