Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suus___ schreef:In de laatste look?
Dat is een kleur uit het quatro palette van mac van de osborne collectie
Suus___ schreef:Vandaag na 4 dagen weer ns makeup op
[ [url=m/vu54kA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xAhm94.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie mn wenkbrauw zo?
Mooie looks weer meiden!
Nikitaa_ schreef:Shizzel schreef:Ah dat pigment![]()
Leuk ook zo die vrolijke kleurtjes bij je!
Ik zag ook een hele mooie vrolijke look van jou met het Vice ltd palette. Toch eens kijken bij Ici Paris of dat een aanvulling kan zijn op de rest van mijn oogschaduw.
Shizzel schreef:Swatch de gouden kleur en de paarse "Freakshow" maar eens, je bent meteen verliefd.Je hebt ook maar HEEL weinig nodig, die is zwaar gepigmenteerd.
Fair schreef:Suus___ schreef:In de laatste look?
Dat is een kleur uit het quatro palette van mac van de osborne collectie
Deze look:Suus___ schreef:Vandaag na 4 dagen weer ns makeup op
[ [url=m/vu54kA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xAhm94.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie mn wenkbrauw zo?
Mooie looks weer meiden!
Nikitaa_ schreef:Heeft iemand al een look gemaakt met het Urban Decay Alice palette?
Ben erg benieuwd hoe andere er een look mee maken!
[ [url=m/mWRXQM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look van vandaag
[ [url=m/KLb1n6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZiAxa5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look van gister
Ben er echt blij mee en de kleuren zijn echt fantastisch
Tytonidae schreef:Elke, sorry dat ik niet langs was geweest! Ik had niet helemaal goed geslapen en voelde me daardoor niet helemaal lekker dus heb het na de kapper heeeeeel rustig aan gedaan! Maar ik ben best vaak in Eindje te vinden(als ik wat meer vrije tijd heb dan op het moment, haha) dus ik kom sowieso nog een keertje langs!
BelleTessa schreef:Elk beroep heeft zijn voor en nadelen, wij kennen haar werkschema niet maar nu lijkt het vooral alsof ze heel veel weg is inderdaad.
Als ik dat zou kunnen, zou ik dat ook doen
En dat haar beroep 24/7 is vind ik niet waar, ook zij kan haar uren inplannen en beslissen dat ze na 17.00 niet meer werkt, deadlines en evt campagne feestjes waarbij je zelf beslist of je daar naar toe gaat daargelaten.
Dat er veel verschil is tussen NL YouTubers en USA vind ik ook. Daar zit meer werk achter, vaak kwalitatief veel beter en meer doordacht. Artikelen plaatsen met "mijn 10 favoriete **** kost zo weinig tijd".
Lino, leuk ga je weg tijdens je vakantie?
O en Dollparts overleeft zelfs overgeven dames, goede kwaliteitwerd opeens echt ziek maar die lipstick zat er nog op