Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilleniumK

Re: Sport & voeding doelen/tips/tricks/motivatie/klets topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:35

@muurp -> ik denk dat het het best wel tegen valt hoeveel paarden mensen nou eigenlijk bewegen. Er zijn heel veel mensen in deze sport die zelf niet fit genoeg zijn, maar dit wel van hun paard verlangen :).

@TrIJNiE -> Ja je core is erg belangrijk, daar ga ik zeker video's over maken :j.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:38

@MilleniumK; maar ligt dat aan de hoeveelheid beweging, of gaat dat om voedingspatronen? :D Want daar zit imo de fout, en niet zozeer bij gebrek aan beweging.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:41

Muurp schreef:
@MilleniumK; maar ligt dat aan de hoeveelheid beweging, of gaat dat om voedingspatronen? :D Want daar zit imo de fout, en niet zozeer bij gebrek aan beweging.

De fout zit inderdaad over het algemeen bij de manier van eten. Maar ik denk dat wanneer meer ruiters zich bezig gaan houden met hun core stability dat ze ook beter op hun paard gaan zitten. Meer recht op, je houdt het langer vol etc. :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 21:03

Zo, ik heb net voor het eerst eens een uurtje yoga gedaan. Toch best leuk om te doen !
Ik heb mijzelf kwa eten echt misdragen dit weekend := moet ik niet meer doen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 21:35

Ik heb me vanavond misdragen :') Echt heul erg misdragen...

En van 't weekend, vrijdag, heb ik een feestje met bier/wijn wat ik deze keer eens niet ga laten staan :')
En maar klagen........ _O-

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:03

- af en toe misdragen is toch niet zo erg. :+ Zo lang je daarna maar je gewone schema weer kan oppakken!

-Voor de rest zie ik dat iedereen hier lekker actief geweest is! Lekker bezig meiden +:)+

Ik heb een mindere week helaas. Ik heb weer last van mijn maandelijkse feestje, hierdoor durf ik niet te zwemmen. Net geprobeerd yoga te doen alleen hou het maar 30 min. Vol van de 50. Merk echt dat ik minder kracht heb op het land haha. Denk dat ik sowieso tussen de dagen dat ik niet zwem, wat oefeningen er tussen door ga pakken. Weten jullie misschien leuke yt workout filmpjes?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:28

Ah yoga is zo fijn! Wil ik ook echt weer meer gaan doen.. Maakte er geen tijd meer voor, maar nu weer doen. Wil het ook graag eens in een echte yoga studio doen, ipv via allerlei filmpjes op yt haha!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 06:32

Jullie moeten blogilates eens proberen een account op youtube echt heel fijn!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 09:21

lienieminie schreef:
Jullie moeten blogilates eens proberen een account op youtube echt heel fijn!

Ja die is heel fijn inderdaad!

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:22

Heee Girls,

Super goed bezig allemaal...
Is er iemand die misschien makkelijk in Amstelveen kan komen...
Voor morgen avond zoek ik iemand die mij wilt helpen met mijn coachingtraject...
Zoals jullie weten ben ik gestart als coach maar moet nog super veel leren...
Het is de bedoeling dat ik mensen coach op het gebied van gezonde voeding.
Nu heb ik een presentatie die ik graag zo veel mogelijk wil oefenen en laten zien.
Het is een korte weging van de lichaamssamenstelling (vet percentage, spiermassa etc), ik neem een kijkje naar je voedings patroon en laat daarna in die presentatie zien hoe jouw cijfers zijn en wat leuke info over voeding.

Zou iemand mij hiermee willen helpen? heb dus alleen je blote voeten nodig en voor de meting en ongeveer 40 min van je tijd :)

Of ken je misschien iemand die dat leuk/interessant zou vinden?

Let me know!

mocht morgen te kort dag zijn zoek ik ook nog mensen voor 2 juni rond 16.00 :)

Alvast bedankt

Liefs Diana Bianca :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:33

Millennium, heb je nu al een blog? Ik ben wel nieuwsgierig!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 18:31

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:04

MilleniumK schreef:
Danique07 schreef:
Millennium, heb je nu al een blog? Ik ben wel nieuwsgierig!

Yess :), http://www.lifeofkirsten.nl

tof ik ga ook even kijken :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 00:08

Leuk hoor! Ziet er ook professioneel uit!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:52

@Danique7 dankjewel! :D

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:22

Ik heb net in Amsterdam geweest voor de vetmeting en we hebben doorgesproken hoe we het gaan aanpakken komende tijd! Er komt vandaag een sportschema aan dat ik ga combineren met Kayla Itsines en een voedingsschema waarin mijn eigen voedingspatroon gecombineerd wordt met een gezond patroon om mijn lichaam te laten wennen, en stap voor stap over naar het helemaal gezonde patroon.
Ik heb mij gister ingeschreven bij de sportschool en wist toen niet zoveel wat ik moest doen maar dus gewoon een paar dingetjes door elkaar heen gedaan, daar komt hopelijk nu ook snel structuur/ritme in.

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:54

He Danique,

Wat goed! sportschool super stoer... ik heb het een jaar 3 keer in de week gedaan maar is toch niet helemaal mijn ding.
dus gewoon lekker fietsen en paardrijden
joggen wanneer mn knie blessure voorbij is...

via wat doe je dat als ik dat vragen mag? ik ben ontzettend nieuwsgierig (en waar in amsterdam) :)

Ik heb mijn soja ingeruilt voor cocosmelk en daar vanmorgen mijn smoothy mee gemaakt erg lekker... als ik dat pak op heb wil ik de rijstemelk gaan proberen die heb ik in de kast al staan (maar is houdbare... dus weet niet of dat in de smaak gaat vallen).
Heb je rijstemelk ook in het koelvak? dat heb ik nl nog niet gezien

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:12

Goed bezig allemaal!

Ik voel mij overreden :')
Zou graag willen hardlopen maar voel mijn linkerknie na een ongelukje van dinsdagavond :+
Voor het eerst deden we hond vooruit sturen en dan op een stoel gaan zitten...
Geen idee of jullie het kennen maar je stuurt je hond vooruit en dan roep je de hond weer voor je, enkel met staand kunnen we het aardig opvangen nu met zitten zat ze in zo'n hoog tempo dat ze tegen mij knie aan liep, hoor haar niet vaak janken maar nu wel :+
Gelukkig geen schade aan haar kop :P

Leuk Danique! Geschrokken van je meting?

Wauw Bianca, goede omschakeling zeg! Amstelveen is helaas voor mij te ver weg...

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:29

Gribaldi, niet geschrokken. Ik voel mij ook niet perse te dik of zo maar ik ben maar klein en met kledingmaat medium, daardoor lijk je snel wat propperige en daar ben ik klaar mee. Die getallen die uit de meting zijn gekomen zeggen mij allemaal niets, heb ik dus verder ook niet naar gekeken, zij gaat daar verder dingen mee doen (wat betreft sport en voeding).

Biana, ik ga het programma volgen bij Lienke van Dear good morning. Ik ben nu twee keer bij haar op de gym geweest in west, Shape All in.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:04

Danique07 schreef:
Gribaldi, niet geschrokken. Ik voel mij ook niet perse te dik of zo maar ik ben maar klein en met kledingmaat medium, daardoor lijk je snel wat propperige en daar ben ik klaar mee. Die getallen die uit de meting zijn gekomen zeggen mij allemaal niets, heb ik dus verder ook niet naar gekeken, zij gaat daar verder dingen mee doen (wat betreft sport en voeding).

Biana, ik ga het programma volgen bij Lienke van Dear good morning. Ik ben nu twee keer bij haar op de gym geweest in west, Shape All in.

Ohhhhhh Lienke!! Heel tof dat je dat gaat doen! Ga je ook haar bootcamps volgen?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:10

Wat leuk zeg!

Jammer altijd dat zulke dingen niet hier in de buurt zijn. Altijd alles in de "grote" stad...

Spoiler:
Als iemand zoiets ook leuk lijkt, schroom niet ik start graag samen met iemand een bedrijfje op :')

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:34

Het is voor mij met de trein ook +- 1,5 uur om bij haar te komen. Overal zitten wel programma's zoals personal body plan etc.
Kirsten, ik ga haar bootcamps niet volgen omdat het dus niet naast de deur is. Wij gaan alleen het (online) coaching traject aan voor 4 maanden

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:52

Aha duidelijk :)

Leuk, ben benieuwd!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:00

Danique07 schreef:
Het is voor mij met de trein ook +- 1,5 uur om bij haar te komen. Overal zitten wel programma's zoals personal body plan etc.
Kirsten, ik ga haar bootcamps niet volgen omdat het dus niet naast de deur is. Wij gaan alleen het (online) coaching traject aan voor 4 maanden

Maar ze heeft ook online bootcamps toch? :)

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:29

- Sterkte met je knie Gribaldi !
- Danique07, grappig dat zit bij mij erg dicht bij in de buurt. Ik ken haar nog niet, ga het denk ik toch even opzoeken :j

Ik heb zojuist 1,5 uur baantjesgezwommen :D
Voel 'm nu wel heel erg in mijn benen, schouders en armen.

En zo maar is bedenken wat ik wil avond eten. Krijg van het zwemmen altijd enorme honger, maar gelukkig heb ik mijzelf goed onder controle. Laatste tijd heb ik ook helemaal geen trek meer in junk food!