@TrIJNiE -> Ja je core is erg belangrijk, daar ga ik zeker video's over maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:@MilleniumK; maar ligt dat aan de hoeveelheid beweging, of gaat dat om voedingspatronen?Want daar zit imo de fout, en niet zozeer bij gebrek aan beweging.
Danique07 schreef:Millennium, heb je nu al een blog? Ik ben wel nieuwsgierig!
MilleniumK schreef:Danique07 schreef:Millennium, heb je nu al een blog? Ik ben wel nieuwsgierig!
Yess, http://www.lifeofkirsten.nl
Danique07 schreef:Gribaldi, niet geschrokken. Ik voel mij ook niet perse te dik of zo maar ik ben maar klein en met kledingmaat medium, daardoor lijk je snel wat propperige en daar ben ik klaar mee. Die getallen die uit de meting zijn gekomen zeggen mij allemaal niets, heb ik dus verder ook niet naar gekeken, zij gaat daar verder dingen mee doen (wat betreft sport en voeding).
Biana, ik ga het programma volgen bij Lienke van Dear good morning. Ik ben nu twee keer bij haar op de gym geweest in west, Shape All in.
Danique07 schreef:Het is voor mij met de trein ook +- 1,5 uur om bij haar te komen. Overal zitten wel programma's zoals personal body plan etc.
Kirsten, ik ga haar bootcamps niet volgen omdat het dus niet naast de deur is. Wij gaan alleen het (online) coaching traject aan voor 4 maanden