Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:51

pmarena schreef:
Ik denk dat we dat allemaal hebben :j

We zijn allemaal maar mensen die ons best doen om de beste keuzes te maken voor onze kleintjes en er alles aan willen doen om ze te beschermen.

De 1 denkt ze vooral tegen de ziektes te moeten beschermen (met entingen), de ander denkt ze tegen de ziektes te moeten beschermen...maar dus wel zonder (het gevoel) het gevaar van de ziektes te verplaatsen naar het gevaar van enten.

Daarom is het ook zo rot als je zo bewust zo'n moeilijke keuze maakt en je dan wordt afgeschilderd alsof je dom / gek / gevaarlijk bezig bent...door iemand die zelf óók niet zeker kan weten wat uiteindelijk de beste keuze is -O-

Inderdaad, kan ik niet meer dan eens mee zijn. Iedereen heeft een keuze gemaakt en moet daar mee leven. Ik heb die moeilijke keuze ook gemaakt, om toch te enten. Gaat mijn zoontje daar iets aan over houden, niemand die dat weet. En omgekeerd geld dat ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:44

chanel1985 schreef:
Waarom zou je je kind willen ontstoren als dat zo'n gedrag te weeg brengt? Gaat dat niet juist in tegen je geloof over vaccineren? En dit is een vraag met alle respect voor ik dat weer om mijn oren krijg.

Ontstoren gaat met korrels gemaakt van melksuiker die alleen nog een energetische waarde van de stof bevatten die ontstoord moet worden en die het lichaam daardoor aanzet de stof eruit te werken.
Er zitten dus geen gifstoffen in en over de werking valt het één en ander te discussiëren, van hokus spokus tot quantum mechanica.
Persoonlijk ben ik een aanhanger van quantum mechanica en denk dat de werking daar aan toe te schrijven valt ( dmv fotonen dus wetenschappelijk en geen tovenarij).
Dat gedrag of andere manieren van uitstoot ( veel slijm oid) is van voorbijgaande aard. Het kan alleen best even vervelend zijn.

Maat even wat anders... Wat vind jij van het retrovirus HERV dat je kind via het BMR vaccin gratis als bonus mee ingespoten krijgt? Ik persoonlijk ben daar niet zo bij mee gezien het zich nestelt in het menselijk genoom en o.a wordt gelinkt aan lympheklier kanker.

dromertje2

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:08

Ik ga daar niet verder op in gaan Repelsteel, ik geloof daar niet in, jij geloofd dat wel, punt.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:10

Loontje, Repelsteel heeft hierboven al supergoed uitgelegd wat ontstoren is, dat had ik niet zo gekunt. :) Wel kan ik je mijn ervaring vertellen. Joey heeft wel gereageerd op het ontstoren maar bij hem was dat verder niet heel heftig. Bij ons was de periode ervoor juist lastiger, was voor ons dus erg fijn om goed resultaat te krijgen.
Ik ben zelf niet iemand die voor alles naar de homeopaat rent, maar ik ren ook niet voor alles naar een huisarts. Ik probeer altijd nuchter te kijken waar ik op dat moment het meeste aan heb.
In jullie situatie denk ik zeker dat een klassiek homeopaat iets voor jullie kan doen, zou het dan ook zeker aanraden.
En of het nu via de reguliere of alternatieve weg is, ik hoop echt dat ze hem kunnen helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:13

chanel1985 schreef:
Ik ga daar niet verder op in gaan [naam], ik geloof daar niet in, jij geloofd dat wel, punt.

Euhm, dat heeft niks met geloof te maken, dat retrovirus zit in het BMR vaccin omdat het BMR vaccin gekweekt wordt in WI-38 humane diploïde longfibroblasten en die cellijn bewezen geïnfecteerd is met dat retrovirus.
Dus dat is jammer genoeg een feit.
Laten we de link met kanker waar onderzoeken van zijn dan maar even vergeten.
Hoe vind je het dat ze een virus in dat vaccin hebben gevonden dat zichzelf in je DNA schrijft en op die manier deel van je wordt ?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:18

Zoals ik al eerder aangaf, ga ik daar met u niet verder op in.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 23:58

Anoniem schreef:
chanel1985 schreef:
Ik ga daar niet verder op in gaan Repelsteel, ik geloof daar niet in, jij geloofd dat wel, punt.

Euhm, dat heeft niks met geloof te maken, dat retrovirus zit in het BMR vaccin omdat het BMR vaccin gekweekt wordt in WI-38 humane diploïde longfibroblasten en die cellijn bewezen geïnfecteerd is met dat retrovirus.
Dus dat is jammer genoeg een feit.
Laten we de link met kanker waar onderzoeken van zijn dan maar even vergeten.
Hoe vind je het dat ze een virus in dat vaccin hebben gevonden dat zichzelf in je DNA schrijft en op die manier deel van je wordt ?

Kun je daar een linkje van geven? Meer informatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 00:21

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 00:37

Maar dat is nog vrij vaag want wat betekend het concreet? Dr zit allicht geen hiv in die vaccinatie...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 00:49

Nee hiv zit er niet in.
Het betekent dat er een virus in gevonden is die zichzelf in het DNA kan schrijven van de persoon waarbij het ingespoten wordt.
Wat dat dan voor gevolgen kan hebben moet je nog maar afwachten.

Maar dat was niet de afspraak.... je kind wordt gevaccineerd tegen bof, mazelen en rode hond. Er wordt door de cb arts niet bijgezegd dat het mogelijk is dat je kind nog wat andere virusrotzooi er gratis bij krijgt waarvan ze niet zeker weten of het problemen op kan gaan leveren.

En dan nog de fraude met het bof aandeel in het vaccin waarover al een rechtzaak tegen de fabrikant is aangespannen.

https://childhealthsafety.files.wordpre ... s-ocrd.pdf

First, Merck designed a testing methodology that evaluated its vaccine against a less virulent strain of the mumps virus. After the results failed to yield Merck’s desired efficacy, Merck abandoned the methodology and concealed the study’s findings.
8 Second, Merck designed an even more scientifically flawed methodology, this time incorporating the use of animal antibodies to artificially inflate the results, but it too failed to achieve Merck’s fabricated efficacy rate. Confronted with two failed methodologies, Merck then falsified the test data to guarantee the results it desired. Having reached the desired, albeit falsified, efficacy threshold, Merck submitted these fraudulent results to the Food & Drug Administration (“FDA”) and European Medicines Agency (“EMA”).
9 Third, Merck took steps to cover up the tracks of its fraudulent testing by destroying evidence of the falsified data and then lying to an FDA investigator that questioned Merck about its ongoing testing. Merck also attempted to buy the silence and cooperation of its staff by offering them financial incentives to follow the direction of the Merck personnel overseeing the fraudulent testing process. Merck also threatened a relator in the Qui Tarn Action, Stephen Krahling, a virologist in Merck’s vaccine division from 1999 to 2001, with jail if he reported the fraud to the FDA.

Als iemand je kind in een achtbaan wil zetten die goed is gekeurd door te sjoemelen met de testresultaten dan lijkt me dat het grote merendeel aan moeders dit niet toe zal laten. Maar waarom slikt men al dit soort dingen dan wel wanneer het om een vaccin gaat?
Dat begrijp ik niet?
Testen waarbij dierlijke en menselijke antistoffen werden gemengd en testresultaten vervalst om de juiste resultaten te produceren, een retrovirus dat onverhoopt tijdens het productieproces wordt toegevoegd.... ik baal er echt enorm van dat ik mijn dochter ooit met die rotzooi heb laten spuiten. Maar ik kan het niet terugdraaien. Ik ben hier echt woedend over richting het RIVM, CB en de fabrikant van het vaccin.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 05:54

Ik deel je mening repelsteel, maar toch heeft een ander net zo veel recht om te zeggen dat ze het risico op ziekte groter vinden dan het risico op bijwerkingen van een vaccin.
En of je elkaars keus kunt begrijpen is 1, maar je zult ieders keus moeten respecteren, laten we vooral blij zijn dat we de keus hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:48

Het gaat me niet om de keus, dat moet iedereen zelf weten.
Als blijkt dat Volkswagen testresultaten vervalst en onze lucht vervuild is het wereldnieuws.
Als blijkt dat fabrikant Merck testresultaten vervalst en onze kinderlichaampjes vervuilt kraait er geen haan naar. Dat is toch vreemd.
Je zou toch verwachten dat iedereen een goed, schoon, veilig en werkend vaccin wil.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 09:38

Het is op zijn minst eigenaardig te noemen dat ieder bedrijf die sjoemelt aan de hoogste boom wordt gehangen, maar dat het RIVM hier mee weg komt.

Iedereen mag idd zijn eigen mening hebben, maar het zou wel zo eerlijk zijn als iedere ouder zijn meningen kon baseren op feiten. Als er feiten achter gehouden worden dan kun je dus ook niet op eens reële manier je mening vormen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:26

Anoniem schreef:
Het gaat me niet om de keus, dat moet iedereen zelf weten.
Als blijkt dat Volkswagen testresultaten vervalst en onze lucht vervuild is het wereldnieuws.
Als blijkt dat fabrikant Merck testresultaten vervalst en onze kinderlichaampjes vervuilt kraait er geen haan naar. Dat is toch vreemd.
Je zou toch verwachten dat iedereen een goed, schoon, veilig en werkend vaccin wil.

Worden deze vaccins nog steeds gebruikt dan? Die zijn toch hopelijk in de ban gedaan na dit schandaal?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:29

nee dus annelies, dat is nu net het probleem. en het is precies de spijker op zijn kop wat repelsteel zegt; ieders keuze is de juiste want wordt met hart en ziel gemaakt. maar een keuze die gestoeld is op het gebrek aan informatie kan eigenlijk nooit goed zijn. want hoe kun je alle voors en tegens tegen elkaar afwegen als er geen informatie voorhanden is? het is 1 grote doofpot die vaccin-industrie en waarom? waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan, wat hebben ze te verbergen?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:30

Zijn er opnieuw testen gedaan dan? Je moet toch weten of het voldoende werkt?
Hebben jullie hier ook bronnen van?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:47

Al dit soort zaken bij elkaar gestapeld (er zijn véél hele akelige dingen te melden waarbij je minstens je wenkbrauwen even optrekt zeg maar := ) zijn voor ons dus ook de reden om onze kans maar te wagen met die ziektes...daarvan weet je zeker dat die te overwinnen zijn àls je ze al tegenkomt.

En het stikt van de gezonde oudere mensen die nooit entingen gehad hebben. Of wijzelf en latere generaties dat ook nog gaan redden moeten we nog maar zien... blootstelling aan straling of asbest geeft ook niet direct klachten.... je weet gewoonweg niet wat die entingen allemaal precies doen in je lijf.

We hebben bovendien geen open riolen meer en de gezondheidszorg kan je nu ook veel beter helpen om zo'n kinderziekte door te komen op het moment dat die daar daadwerkelijk is èn je de pech hebt dat je die enkeling bent bij wie het serieus vervelend is :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:52

In de farmaceutische industrie is het normaal dat ze een flinke boete krijgen en dan vrolijk op de oude voet verder gaan.
Dit vaccin wordt hier gewoon nog steeds gebruikt.
Dat verklaart ook de bofuitbraken onder de gevaccineerden.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:53

luxje schreef:
Ik deel je mening repelsteel, maar toch heeft een ander net zo veel recht om te zeggen dat ze het risico op ziekte groter vinden dan het risico op bijwerkingen van een vaccin.
En of je elkaars keus kunt begrijpen is 1, maar je zult ieders keus moeten respecteren, laten we vooral blij zijn dat we de keus hebben :)

Dat is inderdaad zo.

Mijn keus is om te vaccineren, na onderzoek van mijn kant. Iedereen kan vannalles beweren, het ligt er juist aan welke info je wil geloven en je als basis neemt van je beslissing.
Iedere keus is dan ook een goede keus, ongeacht wat die keus is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 10:59

Ik ben bang dat er een heleboel mensen zijn die liever vast blijven houden aan het bekende, aan wat ze van kinds af aan geleerd is en waarbij ze zich veilig voelen. Dat is natuurlijk ook iets waar iedereen recht op heeft.
Veel mensen willen bepaalde dingen liever niet weten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:04

De groepsdruk is ook enorm.. je wordt toch al snel voor gek verklaard als je het reguliere schema niet volgt, dan ben je een gekkie, aluminium hoedje, je wilt je kind niet berschermen tegen die vre-se-lijke kinderziektes en je kind zou van je weggenomen moeten worden omdat je het in gevaar brengt, hoe kùn je je kind nu die beschermende vaccinatie(s) onthouden 8)7

En als dan later eventueel echt heel duidelijk naar buiten gebracht wordt dat die entingen allerlei schade veroorzaakt hebben dan kan iedereen schande spreken over de overheid enzo en zichzelf niet verantwoordelijk voelen want ze wisten niet beter.

Terwijl als je kind bij wijze van spreken maar een dikke wang krijgt van de Bof dan heb je het al gedaan als niet of beperkt prikkende ouder...dan is al het leed van je kind je eigen onverantwoordelijke domme schuld...

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:07

Waarom kan me niet gewoon aannemen dat iemand voor vaccinatie kiest? Waarom altijd commentaar krijgen, dat dat we liever dingen niet weten, het komt door de groepsdruk,....

Ik kies daar resoluut voor, niet door groepsdruk, niet omdat ik niet beter weet, niet omdat ik vasthoud aan het bekende,....
Maar wel omdat naar mijn onderzoek en naar mijn inzicht het beter is om wel te vaccineren. Net zoals jullie hetzelfde doen door niet te vaccineren.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 27-01-16 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:09

Chanel, dat zegt Repelsteeltje ook helemaal niet, het gaat niet over jou maar is een algemene opmerking, net als die van mij :)

We hadden toch al allemaal gezegd dat je allemaal prima je eigen mening mag vormen :)

Maar daarnaast zijn er nog heel veel mensen die niks afwegen, of alles afwegen en dan toch maar aansluiten in het boemeltreintje omdat dat het makkelijkst is.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:13

Jawel, in het algemeen naar vaccinerende ouders, dus ook op mij.

Maar zal het anders algemener verwoorden:

Waarom altijd zeggen dat als mensen vaccineren, dit doen onder groepsdruk, omdat ze niet beter weten, omdat ze zich vasthouden aan het onbekende,...
Maar dat mensen zich na onderzoek en naar eigen inzicht vinden dat het beter is om te vaccineren, net zoals mensen die niet vaccineren dit doen naar hun eigen onderzoek en inzicht.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:21

je laatste zin is hartstikke waar chanel. ook jij maakt de keuze op de informatie die jij juist acht. harstikke goed dat je je er zo in hebt verdiept.

waar pmarena op doelt is dat het vaccineren zo in ons systeem zit, dat veel mensen er geen vragen bij stellen. het is net zo gewoon om te enten als om naar de tandarts te gaan. gewoon omdat het zo hoort...