Als je er bij wilt mag je mij wel pb'en met je nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurahh schreef:@Renee1991, ik begon op 64 kg. Dus wil in totaal maar 4 tot 6 kilo kwijt. Maar heb het idee dat juist die kilootjes het langzaamst gaan
Knudd schreef:Ik lees graag mee, hopelijk kan ik wat motivatie uit het topic halen, misschien dat ik bij de groepsapp kan? Op dit moment weeg ik het zwaarst ooit en ga ik ook door een oliebol heen. Ik hoop dat dit jaar mij meer stabiliteit en routine gaat geven, zodat ik langzaamaan ook aan mijn fysieke gezondheid kan werken. Ik houd heel erg van zwemmen, ik hoop dat ik dat in de loop van dit jaar ook weer kan oppakken. Het enige doel wat ik voor ogen heb: gezond zijn, zowel fysiek als mentaal.
Renee1991 schreef:Ah herkenbaar... Alleen leert de ervaring mij wel dat ik mijn gewicht niet kon verbeteren als ik niet goed in mijn vel zat. Weet niet hoe dat bij jou zit, maar het is wel belangrijk om alles op een rijtje te hebben voordat je serieus aan de slag gaat. Dan is de kans op een tegenvaller ook kleiner
Knudd schreef:Renee1991 schreef:Ah herkenbaar... Alleen leert de ervaring mij wel dat ik mijn gewicht niet kon verbeteren als ik niet goed in mijn vel zat. Weet niet hoe dat bij jou zit, maar het is wel belangrijk om alles op een rijtje te hebben voordat je serieus aan de slag gaat. Dan is de kans op een tegenvaller ook kleiner
Oh echt afvallen is nu niet de focus, meer de beweging. Ik beweeg amper, kom nauwelijks buiten, dus iedere dag 10-20 minuutjes buiten wandelen, dat gaat al een overwinning zijn